Ärsyttää koko joulu...en ole moneen vuoteen muutenkaan pitänyt joulua mitenkään vuoden koho kohtana, nyt taitaa tulla pas#in joulu ikinä.
Pari viikkkoa sitten tuli ero naisen kanssa jota oikeasti rakastan. Mieli ihan maassa jo muutenkin ja sit hehkutetaan tätä joulu soopaa.
En paljon keksi syitä jatkaa elämää...
Miten jaksaa läpi joulun....
Huonoin joulu ikinä!
14
839
Vastaukset
- "tonttu"
Jaksa nyt vaan, vaikka nyt tuntuukin pahalta. Ei toisen ihmisen takia kannata itselleen mitään tehdä, sulla on vielä paljon edessä, usko pois. Joulu on vaan 3 päivää äkkiä se menee, nuku ja syö mistä tykkäät, mutta älä juo äläkä rämmi itsesäälissä tai vihassa,sure toki ulos tuskasi vaikka itkemällä. Elämässä ihmissuhteita tulee ja menee jotkut mennessään satuttaa, tiedän minäkin sen, olen jo lähes 60 vuotias ja pitkä avoliitto loppui 10 vuotta sitten toisen osapuolen kylmästi lähtiessä uuteen suhteeseen. En silti ajatellut hänen takiaan poistuvani, enkä alkanut juomaan vaan jatkoin elämääni ja surin aikani, loukattu sieluni oli kauan kipeä.Nuoruudessa oli kolhuja myös, ei kukaan pääse elämästä haavoitta. Ruma sanoa nyt mutta aivan varmaan töydät jokupäivä uuden rakkauden, arvosta itseäsi, olet läheisillesi tärkeä. Pidä itsestäsi huolta, kaikesta huolimatta.
- Maiggu-vaiggu
Eipä mtn. Meitä yksikköjä on niiin paljon. Tietäsit vaan, ei vaan kehdata huudella, töissä ja kylillä, että "oon yksin" kun siitä pitää vaieta, kuten kaikki heikkous on jotenkin noloa ja kiellettyä täällä Suomessa. Minulla kans just ero takana, eikä minulla ole muuta perhettä (vanhemmat dead, sisraukset ei oo). Mut ei muuta kun meditativiinen itsetutkiskelu joulu (leffoja ja punaviiniä) ja pian se on ohi kärsitty. Sitten vaan Tapanin tansseihin ja uuttavuotta viettämään ystävien kanssa ja ehkä ensijoulu on jo parempi! Tsemppiä aloittajalle, et ole yksin ja älä vaivu negatiivisten ajatusten ansaan! Halit!
- joulurauhaa sullekin
Mahtaisikohan tilanne millään tavalla erilainen jos huomenna olisi vappu tai juhannusaatto? Tuskinpa vain, mutta se nyt vaan sattuu olemaan niin trendikästä vihata joulua :)
Jep. Mene ja viillä ranteesi auki, kyllä se siitä helpottaa, vitun pösilö. - gg
mitä jos mies viettää ennemmin joittenki muitten naistenkaa jouluu ku munkaa, onkse ihan normaaiii?,Rakastaako se enää ees mua, mul on vaa ihan kauhee tunne taino semmonen et mun sydän revittäis irti musta , mä en vaa kestä sitä se tuntuu et menisin maan pohjalle mut rakastan ite sitä ihmistä niin paljon , mut en saa vasta rakkautta ollenkaa! , mitä täs oikee pitäs tehä et mä rakastan sitä mut en oo varma siitä et se rakastais mua??!
- kuin myös...
Itselleni tuli ero kolme viikkoa sitten miehestä jonka kanssa oli tarkoitus viettää yhteinen joulu, mut niin siin kävi et mies ei tahtonutkaan yhtäkkiä jatkaa. Pari viikkoa itkin ja surin ...nyt yritän vain mennä eteenpäin, ehkä häntä ei ollut tarkoitettu mulle sittenkään. Kyllä ne kaikki ajatukset yhteisestä joulun vietosta nousee kipeästi nyt mieleen...
- julli123
Vai sellaista. Minulla on nainen jota en ole koskaan rakastanut mutta jonka kanssa asun. Hän on myös sairaalloisen ilkeä. Lapset ovat suurinpiirtein täysi-ikäisiä molemat ja asuvat kotona.
Millaistahan olisi ollut avioliitto jossa itse on ollut ainakin joskus alussa rakastunut.
Ehkä ero tästä ainoasta liitostani ei niin paljoa kolauttaisi.- 5 + 4 = 9
Miksi olet tuhlannut oman ja naisesi ja lastesi elämän asumalla naisen kanssa, jota et ole koskaan rakastanut??? Julmaa. Todella julmaa. Ehkä naisesi kiukuttelee juuri sitä, koska hän haluaa huomiota ja rakkautta? Mietipä sitä.
- julli123
5 + 4 = 9 kirjoitti:
Miksi olet tuhlannut oman ja naisesi ja lastesi elämän asumalla naisen kanssa, jota et ole koskaan rakastanut??? Julmaa. Todella julmaa. Ehkä naisesi kiukuttelee juuri sitä, koska hän haluaa huomiota ja rakkautta? Mietipä sitä.
Jos olisin odotellut, ei minulla varmaan olisi ollut omia lapsia koskaan. Olin n. 34 - 35 vuotias kun menin naimisiin. Tuo nainen painosti kovasti. Lisäksi vanhin poikakin oli silloin jo tulossa - parin kk päässä häistä.
Eikö se ole julmaa, jos ei ole ollenkaan molemminpuolista rakkautta ? Et tiedä mitä elämä aiemmin on minulla ollut, nuoruuteni. Vaikeaa solmia suhteita, ehkä ulkonäköni takia joka ei monia miellytä.
- Kake Kaulin
Joko olet pöljänteri, kun moisen teit tai sitten ennakoit tulevaa, eli näit silmissäsi pirttihirmun ja älysit lähteä..
- Snellu Evp
Voimia . Ero sattuu aina ajasta ja juhlasta riippumatta. Kukaan ei voi sinua auttaa, aika parantaa haavat ja auttaa unohtamaan .Koita keskitää ajatuksesi muualle äläkä jää yksin mököttämään vaan lähde ihmisten pariin. Tsemppiä
- joulupukki63
yeah hitto kun ei ole enemmän näitä pyhiä aatto jo menny ja meni nopeasti,ylihuomenna tapani siihen se rauha loppuukin olen varmaan erakko luonne mutta yksin on paras ei kukaan holötä,saa vaan olla,
- molopää
rupee vaan ryyppäämään oikein ankarasti niin olo paranee.vedä ainakin viikon ränni.
- lollolololol
HUOH, ok. et oo kuule ainoo... Sä et kuitenkaan varmaan oo 15-teini, jonka isä haukku sen ämmäks ja toivo et kuolisit ja vielä jouluaattona, (joka näin tunnetusti on LASTEN kuten minun juhla) eikä siinä vielä kaikki nilkkakin meni paskaksi, juostuaani karkuun. Että en pääsekään pelaamaan kauden loppuottelua. Eikä siinä vielä kaikki en myöskään pääse lempiartistini keikalle tämän nilkan vuoksi. Ainiin ja äidilläni todettiin syöpä. hehe he., vitun mahtava joulu. Et turpa kii urpo ja mee terapiaan ei oo iso juttu. joulu on vaa yks päivä muiden joukossa. Mulla ainakin elämä jatkuu. shit happens
- Kiessus
JEE JEE,,,joulu on melkein ohi!!! Voi sanoa että ikävin,tylsin ja tarpeettomin juhla ikinä. Jeesuksen syntymäjuhlana menis jos se vietettäisinn oikein mutta kun ei...Kulutusjuhlaa vaan. Ottaa tosi paljon aivoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462