Hei! Olemme tykästyneet nimeen Lilli ja mietimme sitä tyttärellemme. Mitä tykkäätte Lillistä? Olemme myöskin miettineet näitä:
Mandi
Mirella
Misella
Seela
Lilja
Lisää nimiehdotuksia otamme mielellämme vastaan.
Toiseksi nimeksi luultavasti on tulossa Daniela. Mitä mieltä olette siitä?
Kiitos todella paljon!
Lilli
Rejesit
6
83
Vastaukset
- ...
Kaunista. Tyttö tuskin tulee inhoamaan nimiään.
- Täti
Lilli kuulostaa reippaalta, ja on kiva nimi.
Se tuo mieleen pirteän ja nauravaisen tytön:) - yks mielipide.
Lilja Daniela on kaunis ja lempinimenä sitten "Lilli".
- Pk
Minunkin suosikkini nimivalikoimastanne on Lilja. Lilli tarkoittaa minun mielessäni pientä (pikkulilli, lilla) ja siksi mun on vaikea mieltää nimeä ( tulevalle) aikuiselle naiselle, vaikka tunnenkin yhden aikuisen Lillin.
- ihme tymppiö
Mielestäni Lilian tai Lillian ovat parempia nimiä kun Lilli
- NimiTäti
Lilja Daniela on nimiehdotukseni. Lilli lempinimeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472