Hei! Kuinka saisin otettua hyvälaatuisia kuvia veden alla? Olen miettinyt sitä vähän aikaa sillä olisi hienoa saada jännittävä veden alla ikuistettu kuva. Maalaisjärjellä ajateltuna ongelma ei ratkea koska muovipussiin laitettaessa kamera särkyy veden alla (Veljelleni kävi niin). En haluaisi ostaa vesitiiviitä kertakäyttökameroita sillä epäilen kuvien laatua. Eli vinkkejä siitä minkälaisella kameralla- ja miten -saa laadukkaita kuvia veden alla :D
Vesitiivis Cam
9
151
Vastaukset
- Taneli Tii
"Hei! Kuinka saisin otettua hyvälaatuisia kuvia veden alla? Olen miettinyt sitä vähän aikaa sillä olisi hienoa saada jännittävä veden alla ikuistettu kuva. Maalaisjärjellä ajateltuna ongelma ei ratkea koska muovipussiin laitettaessa kamera särkyy veden alla (Veljelleni kävi niin). En haluaisi ostaa vesitiiviitä kertakäyttökameroita sillä epäilen kuvien laatua. Eli vinkkejä siitä minkälaisella kameralla- ja miten -saa laadukkaita kuvia veden alla :D "
Järjestelmäkamera rungolle vesitiivis kotelo
(kallis)
tai
Valmiiksi vesitiiviiksi rakennettu pokkari
(kohtuuhintainen) - DJ gingerr
Paljonkohan tuollainen "Järjestelmäkamera rungolle vesitiivis kotelo" mahtaa maksaa? :)
- Jermu Lotjo
"Paljonkohan tuollainen "Järjestelmäkamera rungolle vesitiivis kotelo" mahtaa maksaa? :)"
Se riippuuihan rungosta.
Ja siitä, että minkä hintainen tälle rungolle tehty "sukelluslaatikko" sit maksaakaan.
Kalleimmat maksavat varmaankin tuhansia euroja.
Mutta halvemmallakin pääsee.
- jkljiwkg
Ennenmuinoin oli hanskalla varustettuja sukelluspusseja "Ewamarine", jotka oli halpoja ja kestivät snorkkelisyvyyden. Maahantuoja oli silloin muistaakseni Eiri.
http://www.ewa-marine.com/ - DJ gingerr
Löytyykö Canon EOS 600 tai 550 kameraan vedenkestävää pussia/koteloa rungolle??
- Kotelo Ville
Käy tuo Cyberin tarjonta läpi.
- Kokemu on pokkarista
Kukahan maksaa, jos vesi kuitenkin ihan pikkasen vain vuotaa ja prkl, mun Canoni ei enää toimikaan?
- Jesse Joulu
"Kukahan maksaa, jos vesi kuitenkin ihan pikkasen vain vuotaa ja prkl, mun Canoni ei enää toimikaan?"
artisti maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462