Hei!
Millaisia helppoja ompelutöitä olette tehneet? Ja nyt siis käy todellakin alakoululaisten "kirjastokassi" -tyyppiset ideat vallan mainiosti - olen aivan aloittelija ja haluan aloittaa motivaation ja onnistumisenkokemusten takia helpoista ja nopeahkosti valmistuvista töistä.
Kaikki ideat itselle, kotiin, lahjaksi ja lapsille ovat tervetulleita.
Samoin sivustot, joilla itse käytte ideoita ihailemassa.
Kiitos tuhannesti!
(ja käyn lukemassa tätä ketjua myöhemminkin, nyt vaan virittelen loman ajaksi tuon koneen esiille ja aion suristella paljon. Otan myöhemmin taas muutaman viikon tehopätkän ompelussa!)
Ompelutöitä pyhiksi????
Vinkkejä ja ideoita?
4
707
Vastaukset
- sweetsixty
Onko Marian kässäkerho tuttu? Siellä on monenmoisia ohjeita, yleensä aika helppoja ja käytännöllisiä.
http://blogit.iltasanomat.fi/kassakerho/ - ompeluilo
Lokerikko seinälle -> Pohjakangas, johon ompelet taskuja. Taskujen koko käyttötarkoituksen mukaan!
- pientöitä
http://koulunkassa.blogspot.com/2008/12/essut-3-luokka.html
penaali, silmälasipussukka, jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532