ihan oikeasti sä et koskaan kokenut minua niin "tärkeänä." Itseasiassa olen pari vuotta työstänyt ajatusta että sä pystyt olemaan niin utelias, että muuten vain ja hetken mieljohteesta teit sen mitä taannoin teit. !!!!!
Kuinka turhauttavalta tuntuukaan se että kaikki se kiukku ja viha eivät koskaan merkinneet mitään. Kenellekään. Mä en pystyisi tekemään ihmiselle joka kertoisi minulle olevan ihastunut. Mä uskon siihen että sä et tuntenut mitään. Näit minut vaan todella ärsyttävänä ihmisenä, jolle piti koko ajan näyttää halveksuntaa ja muuta...
Teollasi rikoit oikastaan kaiken. Mä en usko että maailmassa on mitään niin pahaa mitä sinä , neljän lapsen äiti, olet sisimmässäsi.... SIihen ei auta luullut todistelut siellä sun täällä palstoilla.....
Mä en odota mitään muuta kuin sitä päivää, jolloin tapaamme, ja saan maksaa kaiken tämän sinulle. Ja sinulla Miia, ei ole mitään sanottavaa minulle sen jälkeen. Hyvää joulua. Siksi kahdenkeskiset tapaamiset eivät sovi sinulle. Sinä haluat että on yleisö seuraamassa. Siitä sinä ammennat voimasi. Kun olet taitava ja voimaannut ihailusta. Mutta se ei merkitse minulle tuon taivaallista :-), mulla on vähän toiset aatteet.
Nyt mä alan uskoa siihen että
8
386
Vastaukset
- ?
Et kai sä vaan mennyt ihastumaan heteroon?!
- ap
Heterous, äitiys sekä pyhä avioliitto eikä edes Päivi Räsänen fb kaverina anna lupaa automaattiseen henkiseen väkivaltaan. Piste.
- 19+5
ap kirjoitti:
Heterous, äitiys sekä pyhä avioliitto eikä edes Päivi Räsänen fb kaverina anna lupaa automaattiseen henkiseen väkivaltaan. Piste.
Nyt suhun sattuu, sen voi aistia matkojen päähän... Anna ryöpytä vaan, se helpottaa. Vihalla ja kostomeiningillä kaivat kuoppaa itsellesi eikä se hyödytä ketään. Pelurit porskuttaa aikansa eikä niiden uhrien paha olo liikuta niitä, joten säästä itseäsi. Elämä opettaa kyllä tavoille.
- Ap
19+5 kirjoitti:
Nyt suhun sattuu, sen voi aistia matkojen päähän... Anna ryöpytä vaan, se helpottaa. Vihalla ja kostomeiningillä kaivat kuoppaa itsellesi eikä se hyödytä ketään. Pelurit porskuttaa aikansa eikä niiden uhrien paha olo liikuta niitä, joten säästä itseäsi. Elämä opettaa kyllä tavoille.
Tuo ei ole totta, sillä tutkimuksiakin on aiheesta, jossa kunnon kosto vasta tuo helpotuksen. Miksi se ei auttaisi? Mä en oo koskaan luovuttanut, kun on kyse oikeudesta. Nyt sitä ei määritellä siten kun raamatussa sanotaan. Kiitos hänen.
- ap
Ap kirjoitti:
Tuo ei ole totta, sillä tutkimuksiakin on aiheesta, jossa kunnon kosto vasta tuo helpotuksen. Miksi se ei auttaisi? Mä en oo koskaan luovuttanut, kun on kyse oikeudesta. Nyt sitä ei määritellä siten kun raamatussa sanotaan. Kiitos hänen.
"Pelurit porskuttaa aikansa eikä niiden uhrien paha olo liikuta niitä, joten säästä itseäsi."
En välitä siitä että paha oloni ei hetkauta häntä, mutta ajatus siitä että saisin hyvän olon kostamalla hänelle oikein mehukkaasti hivelee mieltäni ja saa minut hymyilemään ja yrittämään enemmän. Koska tiedän sen olevan mahdollista. - 5 +9
Ap kirjoitti:
Jos kostat olet itse ihan samanlainen. Alennut samalle tasolle vihaamasi ihmisen kanssa. Hyi hyi.. en itse alentuisi..
- ap
5 +9 kirjoitti:
Jos kostat olet itse ihan samanlainen. Alennut samalle tasolle vihaamasi ihmisen kanssa. Hyi hyi.. en itse alentuisi..
Niinpä, mä olen jo nyt vajonnut liian alas sen takia. Mutta aika vapauttavaa on pikkuhiljaa tajuta kaikki.... Mä vain satuin hänen tielleen ja hän valitsi minut tällä kertaa. Ajatuskin hänestä liehakoimassa ympäriinsä suorastaan naurattaa minua... :-)
Huvittava tapaus. Mä lupaan, että omistan koko vuoden 2012 sille että olen täysin immuuni kaikelle, mikä liittyy häneen tai muistuttaa hänestä. Poistan hänet itsestäni, ulkoistan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82669Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1592562- 1832430
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121969Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa501793Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691528Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681089Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101083Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63940