Salaa juomisen salat vaimolta.

best systems

Olen käyttänyt seuravaa trategiaa onnistuneesti:

Piilotan pullon juuri sellaiseen paikkaan jonka oletan vaimon olettavan ettei "se" ainakaan siellä ole.
Suunnittelen ottavan ryypyn salapullosta silloin kun sanoo menevänsä tupakalle, siis tupakoinnin aikana.
Kun vaimo menee vessaan, käyn heti pullolla.
Jokainen ryyppy täytyy miettiä hieman ennakkoon. Johdatella keskusteluilla asiat siten, että saa vaimon poistumaan kuvioista että pääsee pullolle.
Helppoa kun osaa. vaimo ihmettelee kuinka mies voi juopua vaikka ei ole ottanut viinaa.

31

1886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -?-

Miksi sitten leikit piiloleikkejä, kun tulet känniin kuitenkin mitä ei voi olla huomaamatta?

• vauhti kasvaa

Lähden lenkille ja ostan matkalla huoltoasemalta keskaria.

• drgthymk

On siinä elämällä sisältöä, kaikki ajatukset ja toiminnat suuntautuu juomisen mahdollistamiseen. Huolestuttavaa.

Itse en pitäisi edes tupakoivaa akkaa.

• soo soo

"Itse en pitäisi edes tupakoivaa akkaa. "

Oletko rasisti?

• yghujk
        soo soo kirjoitti:

"Itse en pitäisi edes tupakoivaa akkaa. "

Oletko rasisti?

Tarkistapa mitä rasismi tarkoittaa, tupakkahuuli.

• .....

• Oletpa ilkeä!
        yghujk kirjoitti:

Tarkistapa mitä rasismi tarkoittaa, tupakkahuuli.

Vihapuhetta! Vihaat tupakoitsijoita! Vihapuhetta!

• ölkölk

"........ vaimo ihmettelee kuinka mies voi juopua vaikka ei ole ottanut viinaa."
      Eipä taida paljon ihmetellä. Kyllä juopon vaimo juopon tuntee.
      Eriasia on kuinka kauan viitsii pullonpiilottelua leikkiä.

• tosi on !

Tulee juotua vähempi, kun juo salaa.

• kippis.

tein juuri samaa pulloleikkiä 2000 luvun alussa nyt tiedän että vain minä olin se joka luuli etteivät muut huomaa vaimo katseli 5 vuotta touhujani ja lähti sitten pois teki mielestäni oikean päätöksen tosin vain 5 vuotta liian myöhään .

• best systems

Kyllä löytyy ahdasmielistä jengiä. On hyvä herätellä henkiin porukkaa joila pipo puristaa pattia:) Olen tehnyt aikanaan vaimolle selväksi pelinsäännöt. Mutta annan armon käydä oikeudesta. Toimin tavalla joka ilmenee aloituksesta. Iisiä vai mitä?

• Sitäkö haluat

Etpä tuolla salajuopottelulla vahinkoa tee muuta kuin itsellesi. Joku kaunis päivä suolisto tai maksa alkaa oireilemaan ja olet aika pahassa pulassa jos verenvuotoa alkaa tulemaan. Se voi näet viedä hengen.

• MakeXXX

Höpö höpö. Jos tietäisit elämästä (=ryyppäämisestä) edes jotakin, tietäisit myös, että kaikilla Kunnon Kavereilla aina silloin tällöin tulee verta perseestä! Se kuuluu elämään, kato!

Ja maksavaivat sitten taas... Maksa palautuu nopeasti, ei kannata stressata siitä. Jos menee keltaiseksi tai jos sattuu käymään verikokeissa, ja maksa-arvot nyt sattuu olemaan korkealla, voi pitää jonkun kahden viikon tauon, tietty mieluiten lomalla jossain kylpylähotellissa, koska muutenhan toi ois ihan epäinhimillistä.

Opettele teini perusasiat.

• A. B. Zolutist

Äijä on dokari, röhlä, retku, lallikka, käki, renttu kutale. Juopottelee ja juopottelee. Kohta ei yks putilku riitä. On oltava toinen ja sit viel varapottu pahimpaan hinkuun.

No joo. Antaamennä kun on alamäki. Joutaa sitä kiven alla sitten makaamaan maaliman tappiin. Tervemenoo vaan.

• no joo

No joo, usko huvikses pelkät silmäsi jo paljastavat vaimollesi, vaikket olisi vielä ryyppyä ottanut. Ja luuletko ettei vaimosi haista ryyppyjäsi ? Mieti nyt tarkkaan onko tuo sellaista elämää mitä haluat.

• Uutta Vuotta

Minun ukkoni ei tarvi salaa juopotella. Enkä minä käy salatupakalla. Kyllä aikuisen ihmisen pitää saada tehdä mitä haluaa. En ala ukolleni äeteeksi joka komentaa kuin lasta. Jos ukko muutaman kossun napaa ja on siitä tyytyiväinen eikä käy rahiseen, niin siitä vaan. Sen verran montakymentä vuotta on toiminut, joten voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Parempaa Uuutta Vuotta 2012 teille kaikille.

• Oot sä penska

Mikset yhtä lailla pidä sitä putelias näkyvillä? Kun se vaimo tietää sen olemassaolosta kuitenkin.

Ketä sä kuvittelet huijaavasi?

Aikanaan oli munkin ex-mehellä aina perjantai (ja lauantai- ja lopulta jo lähes jokapäiväinen) -pullo jossain kivijalassa tai autotallin nurkassa, missä lie. Mua ei edes kiinnostanut tietää, missä se sitä aarrettaan säilytteli. Pelkäsiköhän se tosiaan, että mä kaadan sen sulojuoman maahan? No en todellakaan olis kaatanut, päinvastoin oikein toivoin, että jois paljon ja sammuis ja pääsisin siitä rauhaan.

Pikkupoikamaista leikkimistä. Kai se on jotain jäännettä niiltä ajoilta, kun oli vielä kakara ja piti äidiltä salaa tehdä pahojaan. Mua vaan ei kiinnostanut olla mikään "äiti", jota yritetään huiputtaa. Kaksi aikuista ihmistä ei tarvi tollasia pelailuja keskenään.

Kasva kuule isoksi mieheksi.

• MakeXXX

No on sitten h**vetin naiivia tekstiä. Tietenkin useimmat naiset kaataa viinat pois kotoa arki-iltana, sehän on selvä! Ei temppu ole siinä, ettei vaimo huomaa, että olet kännissä, vaan siinä, ettei se tiedä, miten teet sen!

Se on työnantaja, jonka kanssa pelataan tota tietää/ei tiedä -peliä. Teinit.

• i.e

Onpa sulla yksinkertanen akka.

• justiiina..

taidat olla pahasti tossun alla, voi raukkaa ihan säälittää mutta tyhmä kun on niin mitäs teet..

• Niinkin voi käydä

Ei sun vaimos mitään ihmettele,kyllä se tietää. Voihan se olla et joku päivä se kaataa myrkkyä pulloos kun tarpeeks kyllästyy sinuun ja tissutteluusi. Kukahan silloin nauraa...

• Voi että

Aivan. Ja jos tosiaankin täytyy juoda lähes päivittäin, on alkoholisti.
        Alkoholisti pettää vain itseänsä, tajuamatta sitä kuitenkaan...

Kyllä se jokapäiväinen, tai lähes jokapäiväinen juominen tappaa - vahingot ei siitä vähene, vaikka ryyppäis vaimolta salaa! : D

Viina tappaa Suomessa eniten ihmisiä, ennenaikojaan ja viinan aiheuttamia kuolinsyitä on kymmeniä erilaisia, ei siis pelkästään maksakirroosi.

• jos näin pyysin...

Mulla on vaimolla sama salaa tissuttelu tapa. Ongelma se kait on mutta kun ei hän sitä myönnä niin olkoot.
      Jossain vaiheessa huomasin että ekaksi häneltä menee muisti. Väitin hänen tanssineen alasti takkahuoneessa erään kylässä käyneen miehen kanssa. Asia oli ihan tekaistu. Mies oli meillä saunomassa mutta mitään tanssi esitystä ei ollut. Vain vaimon pikku sievää hoippumista.
      Vaimo joutui hädissää myöntämään tanssin kun olin heidät siitä yllättänyt. Oli ollut ihan asiallista, ei mitään erroottista. hyväksyin väitteen.
      -
      Kun älysin tilanteen sanoin vaimolle miettineeni kovasti hänen (siis vaimoni)endotusta kimppakivasta...

• Aloittajan.

Vaimon täytyy olla joko tyhmä,tai vailla hajuaistia. Jokainen normaali ihminen jo haistaa alkoholin,vaikka huoneessa olisi vain avattu pullo,saati sitten jos puoliso hönkäilee viinanhuuruja hengittäessään. Hetken päästä puolison jo hieman humaltuessa, selväihminen huomaa jo olemuksesta,tuohan törppö on taas känässä. Eli mitä tästä opimme,salajuoppo ei hämää ketään muuta,kuin itseään.

• jos näin pyysin...

Kyllä sen haistaa. Mutta kun en ole huomaavanikaan niin voin hallita vaimon juontia. Jos sanoisin hänelle että tissuttelu häiritsee minua mutta hänen käytös on ihan asiallista niin pelkään homman repeävän.
        Kun tassittelimme vaimoa vuorotellen saunan jälkeen hän oli kuukauden selvinpäin...

• MakeXXX

Ei haista! Jos avatun pullon haistaa, se on väkeviä tai laadukasta viinä (i.e. yli kymmenen euroa tsipale).

• R_R Rodeo

Itsellä salaa naukkaulu on vaimolla tiedossa. Tosin otan vain silloin kun olen jo hänen nähden ottanut oluen tai kaksi. Tosin tätä tapahtuu vain pari kertaa viikossa, ruuan kanssa olutta tai viiniä. Kun vaimo on suihkussa, otan pari kopsua väkevää ja sitten pesemään hampaat ja sänkyyn. Homma toimii toistaiseksi.

• salasauhuttelija

Mie poltan ukolta salaa, ehkä tupakin viikossa, jos en polttaisi salaa alkaisin varmaan polttaan joka päivä ja kovasti. Tyhmäähän se on, tiedetään! Menee vaan piru niin päähän, kun on pitkä väli polttamisella että täytynee lopettaa. Mutta hyvää tekee kun oikein ketuttaa!

• erstv

Sulla on kohta rasvamaksa ja maksakirroosi (lue parantumaton maksakuolio) joka voi johtaa kuolemaan. Hanki elämään sisältöä. Sinä olet alkoholisti. Mene peilin eteen ja sano itsellesi "minä olen alkohölisti" Laita korkki kiinni, ennenkuin on myöhäistä.

• salaa

minä nain salaa naapurinrouvaa ja tullessa otan kossuryypyn että vaimo luulee minun käyvän salaa ryypyllä

• Ilman marjoja

Ja mies lähin ennen joulua kun salapulloja oli aina vaan lisää. Mies jäi asuntoomme ja ollaan tässä jo melko lailla iällä.
      En ala kieltämään aikuisen ihmisen juopottelua, mutta en ala leikkimään niin kuin en mitään näkisi ja kokisi.Eihän juova mitään usko eikä tahdo muuttua.
      Lapsetkin täällä anelevat, mutta hienoja laatuja vaan luetellaan. Viina tulee sadoissa erilaisissa kaavuissa ja kun valehdella pitää, tilanne on jo aika pitkällä.
      Yksinäistä on, mutta elämä on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe