Taas yksi jouluaatto lusittu. Vietimme sen lasten kanssa äidilläni jonne myös veljeni vaimonsa kanssa tuli. Onkohan äitini tulossa höppänäksi, kun joululahjat pysyvät aina samana ja ovat omituisempia joka vuosi. Teini-ikäinen tyttäreni sai esimerkiksi häneltä lahjaksi korin jossa oli 72 eriväristä pyykkipoikaa :) Poikani saivat taas kerran pyyhkeet molemmat: ihan niinkuin joka syntymäpäiväkin. Minä sain taas kerran tyynyliinoja,lakanan ja pussilakanan " noitahan aina tarvii " säestyksen kera. Alkaa kaappi jo pursuamaan noita vuodevaatteita ja kaikkia kerkeä edes käyttää. Pitäisikö mun sanoa äidille, että ei kiitos enää yhtään vuodevaatetta eikä pyyhettä meille kiitos ? Veljeltäni äiti sai hienon aterinsetin ja siinä sitten mulle sanoi, että " joo joo ymmärrän vihjeen: mulla niin kämäsiä , että piti ostaa uudet. Onhan mulla niitä parempiakin, mutta mitä niitä käyttämään " ja veli ja vaimo siinä muutaman metrin päässä. Mun äiti on tosi tarkka ja pihi eli omistaa tosiaan hienojakin astioita, mutta ei se koskaan niitä edes jouluna pöytään laita vaan hautoo kaapissa: kai ne sitten kuluu tai jotain :) sitten siinä tarkasteli aterimia ja sanoi vielä, että " luulin että saisin marmorisen leikkuulaudan ". Mulle lisäksi aina valittaa, ettei enää jaksaisi järjestää joulua. Onko teillä samanlaisia äitejä / sukulaisia ? Miten jaksatte jne ? Mun äiti on todella rasittava ja en siellä usein käykään, kun aina vaan valittaa ja juoruaa sisareni asioita. Ei koskaan kysy miten mulla menee, miten lapset voi jne mikä olisi minusta ns normaalimpaa. Muita nimittelee höppänöiksi, mutta taitaa itse olla se kaikista höppänin kuitenkin :) Olisi kiva jos joskus kysyisi, että mitä lapset ja minä halutaan jos kerran jotain haluaa ostaa.
Omituiset joululahjat
Rituliinaaaa
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514