Niinhän siinä kävi, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Itse olen 21 ja mies 33 vuotta. Mutta minkäs sille voi, kun kaikki osuu kohdalleen. En epäile, etteikö tästä ikäerosta jotkut läheiset mainitse, mutta pääasia on, että on itse onnellinen.
Tämä tuntuu vain hyvälle! :)
ihastuminen vanhempaan mieheen
27
1018
Vastaukset
- Höpsisei
Ei se mies mikään vanha ole etkä sinäkään ole enää lapsi. Ikäerot ikään kuin tasaantuvat ajan myötä. Minä olen 35 ja nyt ihastunut mieheen, joka on 45 eli lähellä keski-ikää, mutta who cares!
- keski-ikäinen nainen
Höpsis vaan, mutta mieshän on jo keski-ikäinen jos on 45, etkä sinäkään kaukana keski-iästä ole!
:) - 3+8
keski-ikäinen nainen kirjoitti:
Höpsis vaan, mutta mieshän on jo keski-ikäinen jos on 45, etkä sinäkään kaukana keski-iästä ole!
:)samaa mieltä kyllä 35 ja 45 vuotiaat on molemmat ympäripyöreesti nelikymppisiä eli keski-ikäisiä
3+8 kirjoitti:
samaa mieltä kyllä 35 ja 45 vuotiaat on molemmat ympäripyöreesti nelikymppisiä eli keski-ikäisiä
Nyt logiikka ontuu. Jos vitosesta pyöristetään ylöspäin niin 45 on viisikymppinen.
- 7i
Meillä 40 ja mies 55 :)
- .....
Ei tuollaista ikäeroa edes huomaa kuin paperilla.
- slutty4ever
Nuoret hupakot nyt on vaan kokeneemman kullin perässä. Ja ohan sillä vanhemmalla ukolla varmasti rahaakin enemmän kuin jollain amisviiksellä. Totuus on kuitenkin se että se vanha ukko pitää nuorta narttua vaan lelunaan...
- Der_S
No en nyt tuota itse allekirjoita. Toki näitä hupakkojakin voi olla liikenteessä ja myös nuorten narttujen etsijöitä, mutta esimerkiksi itsellä vanhempana miehenä tällä hetkellä aluillaan ihan kiva suhteenalku lähes kaksikymmentä vuotta nuorempaan naiseen. Jotenkin vain jutut synkkaa ja nähty on jo monen monta kertaa. Useimmiten ihan kahdestaan.
Seksistä ei ole ollut puhetta, eikä mielestäni tarvitsekaan. Se tulee jos on tullakseen. Minulla ei ole sen suhteen kiirettä. Asiat ovat hyvin näinkin. Opitaan toisistamme koko ajan lisää. Ja rahaa ei täällä ole kuin omaan elämiseen ja neiti tämän tietää niin tuosta yleistyksestä menee kaikki pohja. - Pääsääntöisesti
Der_S kirjoitti:
No en nyt tuota itse allekirjoita. Toki näitä hupakkojakin voi olla liikenteessä ja myös nuorten narttujen etsijöitä, mutta esimerkiksi itsellä vanhempana miehenä tällä hetkellä aluillaan ihan kiva suhteenalku lähes kaksikymmentä vuotta nuorempaan naiseen. Jotenkin vain jutut synkkaa ja nähty on jo monen monta kertaa. Useimmiten ihan kahdestaan.
Seksistä ei ole ollut puhetta, eikä mielestäni tarvitsekaan. Se tulee jos on tullakseen. Minulla ei ole sen suhteen kiirettä. Asiat ovat hyvin näinkin. Opitaan toisistamme koko ajan lisää. Ja rahaa ei täällä ole kuin omaan elämiseen ja neiti tämän tietää niin tuosta yleistyksestä menee kaikki pohja.se kuitenkin niin menee, jos paljon ikäeroa.
Nuorena helposti yliromantisoi, näkee sellaista siellä, missä sitä ei ole.
En vaan haluaisi, että nuorelle ihmiselle raaka totuus tärähtää päin silmiä niin, että happi loppuu.
Ainakin syytä tarkistaa taustat todella huolella!! - älä valehtele
Der_S kirjoitti:
Seksistä ei ole ollut puhetta, eikä mielestäni tarvitsekaan. Se tulee jos on tullakseen. Minulla ei ole sen suhteen kiirettä. Asiat ovat hyvin näinkin. Opitaan toisistamme koko ajan lisää. Ja rahaa ei täällä ole kuin omaan elämiseen ja neiti tämän tietää niin tuosta yleistyksestä menee kaikki pohja.Juu ... uskotaan :DDD
- pussikaljamies
Minä halveksin syvästi nuoria, alle 25v naisia jotka "seurustelevat" 20v itseään vanhampien, usein jopa ukkomiesten kanssa. TODELLA kuvottavaa! Hyi hyi naiset, hyyi! MITÄ joku pikkuprinsessa näkee vanhassa ukossa?? SEN nyt tietää mitä se ukko nuoressa nartussa näkee, varmasti, heh!
Minun kaava on tämäntapainen.
N20--> M27-28 ok
N24--> M32-34 ok
N28--> M38-42 ok
N32--> M44-48 ok
Eli kuten havaitsette, kun ikää tulee lisää niin ikäerokin saa kasvaa. Nuo siis ovat miehen ylä-ikärajoja.- just a girl
Musta taas
N20-->M20-23 ja siitä eteenpäin.20-vuotias on lähes lapsi vielä.
N25-->M23-32
N28-->M25-40
>sitä vanhemmat miten vain :)
- IkäRASISMIA!
Onks teillä kaava muihinkin ominaisuuksiin?
Esim. rotu (joka on kanssa sellainen ominaisuus johon ei itse voi vaikuttaa)?
"Vitivalkoinen saa olla kevyesti ruskettuneen kanssa, mutta pikimusta vain tummanruskean?"
Naurettavaa tehdä tuollaisia kaavoja,
Ihmiseen rakastutaan eikä sen ikään tai väriin!
Olette pinnallisia
P.S. Suomen lakien mukaan jo 16-vuotias saa ihan vapaasti itse päättää minkä ikäisen kanssa seurustelee, vaikka se olisi 100vee.- selvennys
Ikärasismi on töihin liittyvää.
Selvä nuoreman vielä elämää kokemattomamman hyväksikäyttö on ihan eri asia ja tekee siitä paheksuttavan halusi tai ei.
- Itsemääräämisoikeus
Väitätkö että Suomen laki on väärässä, kun se määrää että 16-vuotias on riittävän kypsä itse päättämään keneen rakastuu ja kenen kanssa haluaa olla?
Suojaikärajalain ei ole tarkoitus estää "lapsia" harrastamasta seksiä vaan estää heitä ITSE päättämästä KENEN kanssa sitä harrastaa.
Suojaikäraja estää seksuaalisen itsemääräämisoikeuden eli oikeuden itse valita kumppaninsa. Suomessa sosiaali- ja terveysviranomaiset, poliisi, vanhemmat ja kukatahansa joka katsoo oikeudekseen puuttua asiaan, voi määrätä etteivät tietyt pariskunnat saa seurustella keskenään.
Kummallista että muissa EU-maissa tämä perusoikeus eli siis seksuaalinen itsemääräämisoikeus on.
Saksassa, Italiassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Kreikassa, Unkarissa, Moldovassa, Serbiassa jne. suojaikäraja on tuon 14 vuotta. Espanjassa vain 13 eli kaikissa noissa EU-maissa on täysin laillista ja normaalia että 14-vuotias itse päättää keneen rakastuu ja kenen kanssa rakastelee.
Jopa naapurin hyysärimaassa Ruotsissa suojaikäraja on alempi, 15-vuotta kuten myös Ranskassa, Tanskassa, Islannissa, Puolassa, Romaniassa, Slovakiassa, ym... monissa muissa ns. sivistysmaissa.
Mikä tekee suomalaisista nuorista niin "jälkeen jääneitä" ettei heille tätä samaa oikeutta suoda?- ei jaksa
Eiks se suojaikäraja ole jotain 18 ja niin että vain jos molemmat on 16 kesäisiä saavat naida keskenään ja niin sen pitäisi ollakin.Hyi helvata, eiks sitä voi odottaa että on suunnilleen edes aikuinen eli 20-vuotias ja valmis päättämään ilman jonkun vanhan kävyn painostusta haluaako edes koko miestä vai ei ja sehän on justiinsa hyväksikäyttöä kun vanha mies käyttää kokematonta tarpeidensa tyydyttäjänä, paskamaiseuutensa hyväksyjänä ja ties minä kyökkipiikana, joten sama se mitä laki sanoo tää on mun ja varmaan aika monen muunkin suomalaisen mielipide.Mut jokainen tyylillään.
- tarviiedesvastata
öö no jos saatat 13-vuotiaan raskaaksi joka on vielä nuoruutensa ja elämänsä alussa ja vasta lapsi henkisestikin eiks se oo aika väärin vai mitä?
- Kankijannu-70
Mikä onkaan sen ihanampaa kun naida 16-kesäisen teinitytön kanssa! Nauttia kunnon panosta ja antaa tytölle kunnolla kullia!
- .....
Satunnainen seksi ei kiinnosta nuoria kertoo uusi tutkimus.
http://yle.fi/uutiset/tutkimus_satunnainen_seksi_ei_kiinnosta_nuoria/6259937
Eli kyllä sinä joudut ottamaan hänestä vaimon itsellesi tai vähintään seurustella vakavasti useita vuosia. - Kankijannu-70
..... kirjoitti:
Satunnainen seksi ei kiinnosta nuoria kertoo uusi tutkimus.
http://yle.fi/uutiset/tutkimus_satunnainen_seksi_ei_kiinnosta_nuoria/6259937
Eli kyllä sinä joudut ottamaan hänestä vaimon itsellesi tai vähintään seurustella vakavasti useita vuosia.Kyllä kiinnostaa! :) Olen liikkuvaista sorttia ja työnikin puolesta kiertelen missä milloin. En jaksa edes laskea kuinka monta nuorta naista ja teinityttöä olen kaatanut! Yleensä aina saa, mutta teinin panemisessa on oltavakin tarkkana että katsoo minne lastinsa nakkaa! On tullut "koeajettua" sellaisiakin villikissoja että selkäni on niin pahasti kynsittynä ollut ja vaimonikin on ihmetellyt jälkiä. Hän nyt onkin vanha kotka.
- 16v + 51v
"""Eiks se suojaikäraja ole jotain 18 ja niin että vain jos molemmat on 16 kesäisiä saavat naida keskenään """
Olet väärässä, suojaikäraja Suomessa on 16-vuotta mikä tarkoittaa että 16v saa itse päättää seksikumppanistaan. Tämä kumppani saa olla minkä tahansa värinen (musta), kokoinen (läski) ja ikäinen (vanha).
Paljon nuorempikin saa kyllä olla yhdynnässä, muttei itse valita kenen kanssa.
Vaikka suojaikäraja olisi mikä, jopa 12-vuotias voi olla yhdynnässä ihan laillisesti kunhan tekee sen lähes saman ikäisen kanssa. Tästäkin voi "pamahtaa paksuksi" eli ei suojaikärajalain olekaan tarkoitus estää "lapsia" harrastamasta seksiä vaan estää heitä ITSE päättämästä KENEN kanssa sitä harrastaa.
Kummallisinta on että ruåtsalainen 15-vuotias saa seurustella yli 18-vuotiaan kanssa ja virolainen 14-vuotias saa seurustella yli 18-vuotiaan kanssa ja espanjalainen 13-vuotias saa seurustella yli 18-vuotiaan kanssa, mutta SUOMALAINEN 13-15 v EI SAA!
Miksei? Ovatko suomalaisteinit niin jälkeen jääneitä ruåtsalaisiin, virolaisiin, saksalaisiin, ranskalaisiin, italialaisiin, jne verrattuna, ettei heille voida tätä samaa seksuaalista itsemääräämisoikeutta antaa???
Itseasiassa jopa ahdasmielisessä Usassa 16-vuotias voi NAIDA yli 50vuotiaan:
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2005969/Doug-Anthony-Hutchison-51-marries-16-year-old-aspiring-country-music-singer-Las-Vegas.html - M33 + N24
Itse olen 33v mies ja ihastuksissa 24v naiseen. Ikäeroa en edes ajattele ollenkaan.
- GG
Minä olen 38 vuotias mies enkä ole vain ihastunut vaan korviani myöten rakastunut 19-vuotiaaseen naisenalkuun.
- kuuluu kysymys
MIKSI?
- GG
kuuluu kysymys kirjoitti:
MIKSI?
Ystävystyimme työn parissa, jonka vuoksi jouduimme viettämään paljon aikaa yhdessä. Tunteet vain syvenivät. Ikäerosta huolimatta ajattelemme asioista samalla tavalla, ollaan kiinnostuneita samoista asioista ja muutenkin on paljon yhteistä. Puhumme paljon.
- Onko nussittu jo?
GG kirjoitti:
Ystävystyimme työn parissa, jonka vuoksi jouduimme viettämään paljon aikaa yhdessä. Tunteet vain syvenivät. Ikäerosta huolimatta ajattelemme asioista samalla tavalla, ollaan kiinnostuneita samoista asioista ja muutenkin on paljon yhteistä. Puhumme paljon.
Oletko jo nussinut tätä teininaistasi?
- Haaviston malliin
""38 vuotias mies enkä ole vain ihastunut vaan korviani myöten rakastunut 19-vuotiaaseen ""
Jaa miksikö?
Kysypä sitä pressaehdokkaalta, joka myös ihastui ja jopa rakastui korviaan myöten kehitysmaamatkallaan nuoreen teinipoikaan. Hän jahtasi poikaa ympäri maailmaa ja
sai vihdoin tuotua sen Suomeen mukanaan. Kysy häneltä MIKSI?
Sitä paitsi, eihän monta miljoonaa häntä äänestänyttä suomalaista voi olla väärässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1147874Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1496607Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834725Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2433225Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1002224Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121896- 1491855
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa281699Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614