mistä ihmeestä voin saada tyttöystävän olen niin masentenut.olen ujo ja hiljainen.joka päivä mietin onko elämässä mitään järkeä ilman naista rinnallani.
hätätilanne! tarvitsen naisen elämääni
8
688
Vastaukset
- kitarasoolo
Samaa mietin itsekin, vastausta edelleen odottaessani.. masentuneena on vaikea vain saada sellaista, kuka haluaisi masentuneen rinnalleen, jota ei tunne. pitäisi olla iloinen ja positiivinen, että oma elämä olisi ensin reilassa. En ole sosiaalinen, ahdistun ainakin aluksi vieraiden ihmisten läsnäolosta, seurasta ja mieleni tekisi vain juosta karkuun sellaisista tilanteista.
itsestäni tunnistan sen "jos ei rakasta itseään, miten voi rakastaa ketään muutakaan" jutun vai mitenkä se meni.. En osaa pitää itsestäni tälläisena, jatkuvat pakit käy aina vaan enemmän itsetunnon päälle ja etsin silloin vain vikoja itsestäni, mitä tein väärin jne.. yritän ehkä liikaa olla muiden mieliksi ja olen tylsä persoona sitten.. en käy koskaan missään, tenavana ei tullut aloitettua mitään harrastusta ja sekös kaduttaa.. on tä vaan perseestä! usein vaan miettii että ei olis mitään väliä vaikkei aamulla heräiskään.Hei aloittaja ja kitarasoolo,
symppaan tilannettanne. En ole itsekään mikään sosialisuuden ydinkärki ja varsinkin vieraille ihmisille puhuminen saatta kovasti jännittää.
Siksi itse nuorempana ajauduin nettideittailun pariin: siellä sai rauhassa tutustella. Välillä tuli sellaisia paniikkitiloja ja ujouskohtauksia että sivu oli pakko sulkea ja käydä vastaamassa viesteihin vasta sitten kun oli taas saanut rohkeutta kerättyä.
Mutta sitten se siitä lähti, ihan pikkuhiljaa yksi askel kerrallaan.
Kitarasoolo: ei ihmisen persoonaa määrittele tylsäksi se, että ei käy koskaan missään tai ei harrasta mitään. Olet varmasti kiinnostunut monista asioista ja seuraat aktiivisesti maailman menoa ja kirjoittelet esimerkiksi tällä palstalla. Se on enemmän kuin ei mitään.
Toivotan onnea ja rohkeutta elämäänne.
Ystävällisin terveisin,
Heli E-kontakti.fistä
www-kontakti.fi
PS: Jos vastaat meille tähän viestiin,
käytäthän merkintää @e-kontakti.fi niin löydämme viestisi helposti ja pääsemme vastaamaan sinulle
No mee jutteleen jollekkin naiselle, okei helpommin sanottu kun tehty.
Olen täysi luuseriujotylsä itsekin, enkä saa miestä :------)
Toivottavasti piristin päiväänne, kiitos hei.- slumberedbed
Joo, onhan se aika turhaa ajatella aloittavansa suhdetta, jos suunnittelee samalla koko ajan itsemurhaa. Mutta ehkä se suhde auttaisikin masennukseen, jos vaan saisi nostettua itsensä sängystä ja ulos.
Parashan se olisi oppia elämään ensin vaan päivä kerrallaan, niin piristyisi kai...?
Onhan noita sanontoja, kuten eka vastaaja kirjoitti, mutta ottakaa myös huomioon "aikainen lintu madon nappaa", eli ei pidä odotella että se nainen tulee sattumoisin kohdille, vaan mennä itse apajille
eikä koskaan ole liian myöhä aloittaa harrastusta. Jos on masennusta, niin harrastuksen pitäisi olla rento ja stressivapaa. Ihan vaan vaikka lukemista tai käsitöitä... Kirjoistahan löytyy myös hyviä puheenaiheita, ja leffoista
Onkohan tästä viestistä mitään hyötyö kellekään? Kirjoittelen, kun yritän tappaa aikaa tässä unilääkkeen vaikutusta odotellessa... Masentunut ja uneton siis itsekin, tsemppiä teille muille - pientä viristystä
Hätä ei lue lakia!..Nyt vaan ihan rohkeasti vaikka alennusmyyntihulinoihin sekaan ja pyytämään jotain kivantuntuista tytyä kaffelle ja tarjoudu makutuomariksi vaateostoksille..kysy vaikka miten löydät tien neidon sydämeen?..tai kysy että seuraatko SINÄ minua?..yleensä mukavat reaktiot...ja kukaan ei ole loukkaantunut:) Olen ollut varsinainen kotihiiri mutta sitten kyllästyin..ja rupesin mokien uhallakin pyytämään tytyjä.kaffelle...ja välistä onnistuukin:)
- arcripinm
Ei se ole kovin vaikeeta. Katso tämä ja jos kiinnostuit laita mailia niin katotaan :=)
Stealth Atraction, toimii.
Muutama video vielä. niin olet oikea uros. - iiik3
Muna esiin
- Väärä järjestys
Kenenkään naisihmisen ei kuulu olla masiksesi hoitaja, joten hoida itsesi kuntoon ensin ja sitten baanalle hakemaan halittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1328132Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1587344Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1854995Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2523358Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1042842Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?72644Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1472475- 1772301
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121949