tunnistaisitteko hotelli- ja ravintolakoulun nuorta opiskelijaneitoa: http://www.bsz-sbk.de/Seiten/Projekte/Comenius/FI/Bengts/bengts1.jpg
(Janica kuvassa oikealla)
BN-Janica nuorena amiksena!
10
342
Vastaukset
- hohlhhl
´´tunnistaisitteko hotelli- ja ravintolakoulun nuorta opiskelijaneitoa:´´
en tunnistaisi, ihmisen ulkonäkö muuttuu vanhetessaan aina enemmän tai vähemmän ja Janica on kuvassa ilmeisesti vielä alaikäinen eli tuo kuva on siis noin 10 vuotta vanha, sanoisin että mahdoton tehtävä tunnistaa koska ihminen näyttää niin erilaiselta yleensä kolmekymppisenä kuin noin. 16-vuotiaana, se nyt vaan on raaka fakta että ihminen vanhenee kymmenessä vuodessa aika tavalla, vaikkakin mun mielestä Janica on yhä erittäin kaunis nainen, ja ehkä uskaltaisin jopa väittää että nykyään kun muoti on kehittynyt tuosta 90-luvun SURKEASTA villapaitamuodista ja kamerat on parantuneet niin nykyään pystytään ottamaan jopa hiukan enemmän ihmistä kaunistavia kuvia, mutta siis loppuyhteenvetona totean että Janica on vanhentunut mutta ei missään nimessä vielä rupsahtanut nainen eli ihan kaunis siis yhä edelleen! :) - tyttö19v^^
janica kaunis aahahahahhahahahahaha
mistähän kohtaa :D - oot kateellinen! :D
´´janica kaunis aahahahahhahahahahaha
mistähän kohtaa :D´´
sie oot tyttö 19v ´´katsku´´ Janicalle! :D- aassaa!
samaa kysyn minä
- janica fan
uuh..mikä nainen
- Turhajulkkis
Yhtä flekmaattiselta näyttää kuin aina BB-talon sohvallakin. Ai niin.. sehän olikin talossa lomalla. Tasan kerran teki safkaa.. jauhelihakastiketta.. ja siitäkin piti tehdä iso numero.
- hyvä kuva
amiksena vitsa väännettävä
- ranttori
Janica se on ensimmäinen BB voittaja jota on nussittu ohjelmassa. Saapa nähdä voittaako tällä kaudella joku joka nussii/on nussittavana ihan talossa.
- bgbgbgbg
ruma ihminen sisältä ja ulkoa, hyvin kyllä vedätti väen äänestämään
- Väärä voitti
Todella kiero ihminen, minun tietojen mukaan puhuu aika paljon pahaa kavereistaankin heidän selän takana ja on jopa harrastanut seksiä kaverinsa kundikaverin kanssa jonka jälkeen vielä väittänyt ettei ole tehnyt mitään sille kaverille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472