Miten tunnistaa naisen flirtin (kiinnostuksen) treffeillä?

Olkipää

Kertokaa naiset kuinka te käyttäydytte, kun olette kiinnostuneita treffikumppanistanne?

Itse olen huomannut, että kun naisella on hiukset auki, niin se kertoo kiinnostuksesta. Nainen hymyilee ja sormeilee hiuksiaan kun on kiinnostunut. Tietysti myös katsekontakti kertoo paljon.

Mikäli joskus olen päätynyt toisille treffeille, niin siinä voi pukeutumisesta lukea aika paljon. Korkeat korot ovat varma merkki naisen kiinnostumisesta.

Toki toiset treffit nyt muutenkin kertovat jotain kiinnostuksesta.

Naiset voisivast myös kertoa, että millaista flirttiä odotatte miehiltä?

10

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gtyt

Voi poikanen! Ei, hiukset auki ei merkitse kiinnostuksesta, eivätkä korkkaritkaan. Hiuksiaan saattaa ajatuksissaan nypeltää senkin vuoksi, että on tylsää.

Toiset treffit ovat merkki jonkinasteisesta kiinnostuksesta. Ainakin siitä, että nainen haluaa selvittää, haluaako kolmansia treffejä vai ei.

Valitettavasti en jaksa pitää flirttiakatemiaa. Enkä ehdi. Töitäkin täytyy tehdä.

• CurlyBlack

Kyllä minä ainakin avaan hiukseni jos mies on kiinnostava. Yleensä menen treffeille hiukset kiinni ja sitten jos on kiva mies niin avaan pitkät hiukseni. Miesten ilme on aina näkemisen arvoinen kun pitkät mustat hiukseni aukeavat ;)

• lisbethh

Tietysti hiuksilla flirttaillaan?? Miksi ihmeessä ei flirttailla? Riikinkukolla on sulat, hevosella on häntä ja naisella on pitkät hiukset. Hiuksilla flirttailu on ihan universaali laki.

• omasta halusta

etkö lämpene jos kivannäkönen poika tulee ja kysyy voinko miellyttää sinua jossain tai jolloinkin...?

• 1+13

Jos olen kiinnostunut treffikumppanistani niin kerron sen ja kysyn haluaako hän(kin) tavata uudestaan. Ei se sen korkeampaa matematiikkaa edellytä. Ja jos olosuhteet sen sallivat niin kyllä _viimeistään_ toisilla treffeillä jo kosketellaan (halaukset, pusut, hiusten koskettelu) ja jos mahdollista niin jatketaan sänkyyn saakka.

• niinnoniin

Tuota toisilla treffeillä, "jos mahdollista, niin jatketaan sänkyyn saakka" kokeilua
        en suosittele miehille, sillä noita housuun pyrkijöitä on ihan tarpeeksi muuteskin.

Kyllä sitä ehtii muhinoida myöhenminkin, jos mistään on tullakseen mitään.
        Tuollaisesta hosumisesta tulee vain huono fiilis. Erittäin harvoin toiset,
        kolmannet, tai useanmatkaan tapaamiset johtaa sen pidenmälle.

• sellasta....

nojaa...mä menin treffeille, pitkät hiukset kiinni ja pysyivät kiinni koko treffien ajan, ei ollu korkeita korkojakaan. Ihastuin heti ja niin ihastui mieskin ja olemme olleet muutaman vuoden yhdessä

• libylö

Ei tuo kestä, koska pyörit täällä netissä. Onko uusi haku jo päällä?

• sellasta....
        libylö kirjoitti:

Ei tuo kestä, koska pyörit täällä netissä. Onko uusi haku jo päällä?

ai anteeks, mä en tienny et nettiliittymät myydään nykyään vaan sinkuille.... katos mä hankin tän liittymän viel siihen aikaan kun kaupas ei sanottu : " jos olet sinkku, voimme myydä tämän liittymän, jos taas olet varattu, unohda koko juttu"

niin se maailma vaan tuntuu muuttuvan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4988
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4006
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3584
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      126
      1544
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe