Saat huonoimmankin hetkeni kirkastumaan. Sinusta virtaa silkkaa hyvyyttä sisälleni. Miten olen voinut tulla toimeen ilman sinua?
Välillä häpeän omia ajatuksiani: ihan kuin olisin tuntenut sinut aina, haluan sinut omakseni, kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla tavoilla, et saa mennä pois. Mitä kuluneita fraaseja! Mutta meidän välillämme ei ole mitään kulunutta.
Haluan kohdella sinua kuin kallisarvoisinta aarretta. En voisi koskaan antaa itselleni anteeksi, jos jotain menisi rikki.
Minulta sinulle
12
569
Vastaukset
- tahtoisiollasiivekäs
Kenelle hyvälle ihmiselle tämä on?
Tahttoisin niin kovasti olla hänelle jotain enemmän.
Kerro edes pieni tunniste, ikää tai nimimerkkiä. - Ota vain
Sinä saat minut ja varmasti tiedät sen. Missä ja milloin, en tiedä. Jos haluat minut, ota. En mene rikki.
- onnellinenkanssasi
Antaisitko aarteestasi pienen vihjeen, mistä hänet voisi tunnistaa...
- sulaton siivetön
Ei kuluneita fraaseja, vaan ikiaikaisia totuuksia, jotka jokaisen tulisi voida elää todeksi edes kerran. Kauniita ajatuksia, älä niitä häpeile. Toivotaan että saat aarteesi :)
- m naiselle
Tämä ei voi olla minulle, sillä minä sain hänessä aikaan olen-hetero-äiti-naimisissa-olet surkea-tukkasi-on-ruma-takkisi-ei-istu-minä-rakastan-miestäni-olet-nolo-esiintyjä-ihailen-taitavia-ihmisiä -todistelu efektin. Hän ilmoitti aina kuuluvalla äänellä, mitä kullakin hetkellä aina inhoaa -milloin mitäkin.
Mutta hänestä huolimatta, minä selvisin...Mä luulen että se ei olis halunnut sitä. Jos se yritti että mä flippaisin.....mistä sen aivoituksista lopulta tietää...aika järkyttävä ihminen. Se oli vaan päättänyt että musta tulee se jota se inhoaa.- srfgkl
Jotkut ovat niin kehittymättömiä, että eivät osaa käyttäytyä fiksusti ja parhaimmalla tavalla kaikkia kohtaan, vaan ajattelevat vain itseään. Näytä sinä että olet fiksumpi ja pidä pää pystyssä äläkä anna sellaisten ihmisten lannistaa sinua. Se on ikävää jos joku vaan on päättänyt että inhoaa sua, vaikket ole mitään väärin tehnyt, mutta se kostautuu aina tavalla tai toisella, joten eteenpäin vain entistä vahvempana ihmisenä äläkä vajoa heidän tasolle.
- kalikalikali
srfgkl kirjoitti:
Jotkut ovat niin kehittymättömiä, että eivät osaa käyttäytyä fiksusti ja parhaimmalla tavalla kaikkia kohtaan, vaan ajattelevat vain itseään. Näytä sinä että olet fiksumpi ja pidä pää pystyssä äläkä anna sellaisten ihmisten lannistaa sinua. Se on ikävää jos joku vaan on päättänyt että inhoaa sua, vaikket ole mitään väärin tehnyt, mutta se kostautuu aina tavalla tai toisella, joten eteenpäin vain entistä vahvempana ihmisenä äläkä vajoa heidän tasolle.
Tutiseeko puntit?
- zaghartsa
kalikalikali kirjoitti:
Tutiseeko puntit?
Yksi miinus lisää. Hyi miten inhottava viesti. EI mikään ihme että hän ei halua pitää yhteyttä suhun.
- plussa joka pysyy
zaghartsa kirjoitti:
Yksi miinus lisää. Hyi miten inhottava viesti. EI mikään ihme että hän ei halua pitää yhteyttä suhun.
Plus minulta. SItä ei viedä.
- samoin tunteva
Huomaan kuinka hän saa parhaat puoleni nousemaan esille – ja juuri hänelle minä tahdon olla hyvä.
- hento huispaus pimeässä
kauniisti sanottu. Kuten voimme huomata, meissä kaikissa asuu sellainen siivekäs olento, enkä nyt puhu mistään lepakosta ;)
- sydän geokätkössä
Tämä on tarkoitettu kannustukseksi ja vähän herätykseksikin: jos joku onnistuu koskettamaan toisen sydäntä, se kosketus jättää ikuisen jäljen! Miten tämä liittyy aloitukseen tai tähän ketjuun? En tiedä, mutta tulipahan sanottua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82669Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1592567- 1832430
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121969Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa501793Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691538Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681089Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101083Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63940