Kuinkamonta päivää krapula voi kestää?

Kankkunen

Itse olen huomannut että rankan festariryyppäysviikon jälkeen kankkunen saattaa venyä jopa 3 päiväiseksi. Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai olenko jotenkin epänormaali?

22

2915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bilettäjä

Kyllä se näin vanhemmiten (30) huomaa jos ottaa joskus sen kolme päivää. Mutta se alkaa kyllä sitten olla merkki ettei kannata enää välttämättä niitä kolmen päivän kuureja ottaa...

• doku

jos otan päivän,ei juurikaan mitään,jos kolme=kolme rappis päivää:)

• kohtuukäyttäjä?

oon vetäny joskus 2viikkoa putkeen jokapäivä..
      ja aika muikeita satseja n.15-25 annosta per päivä.4-5päivää menee sit on jo olo ihan normaali.
      Mutta sitten kun juo harvemmin...(mulle se on kerran viikossa)tulee hirveä darra...yksi päivä menee potiessa.paras ois olla juomatta mitään.ihan turha aine toi alkoholi.kallis lasku tulossa yhteiskunnalle,ja perheille,jos hinnat pysyy näin alhaalla.Hauskaa juhannusta silti!

• horn

Hae lääkäristä Opamoxeja tai vastaavia,niin ei ole krapulaa koskaan,puhun 6v kokemuksella!!
      Mutta tähän nykyiseen kankkuseen auttaaa se että
      syö hyvin jos kaapista löytyy niin C-vitamiineja
      ja juo paljon vettä tuoremehua(appelsiini)
      sekä käy saunassa jos on mahdollista!!!!
      niin olo varmasti helpottaa.Mutta nyrkkisääntö
      on,jos olet ottanut 3pv niin kankkunen kestää
      myöskin 3pv!!!!!!!!!!!!!!!!!!Paitsi jos on
      rauhottavia lääkkeitä niin kankkunen kestää
      abaut 1 tunnin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kuulostaako
      hienolta,mutta näin on!!!!!!!!

• Pink

Aika pitkälle vietyä, jos tarviaa rauhottavilla krapulaa hoidella.C-vitamiinin ja hyvän ruuan vesi ja tuoremehu linja on ok.

Saunomista ei krapulassa suositella, vaikka miesväki tuntuu siitä pitävän-sydän voi tehdä tepposet-nuoremmallekkin!

Eiköhän ois parempi ajoissa havaita oman juomisen määrä.

Itselle ei nuorempana tullut krapulaa lainkaan,ehkä ei sitten kuitenkaan tullut juotua niin paljon, vaan aika meni bailatessa...tai sitten ikä tekee tehtävänsä.Parista 0,5 siideristäkin voi tulla aamuksi aika yökkä olo!!

Ja olenpa huomannut, että jos v....tutukseen ottaa,aamulla v....ttaa vielä enemmän!

Joo,saarnaksi en tätä tarkoittanut,ihan hyvää tarkoitin.

• krapulainen

torstai ja perjantai juomista, ei mahdottomia määriä mutta lauantai ja sunnuntai karmea kankkunen ja hyvin pienillä määrällä loiventelua ja edelleen on olo huono ja väsyttää vaikka on tullut nukuttuakin. Edes pamit ei tähän nyt tunnu auttavan....

• alkoholinystävä

Krapula kestää seuraavaan juomiskertaan..
      NO, ei sentään, mutta näin 30:n nurkilla yhden kunnon tinttausillan jälkeen jonkinasteinen krapula on aina kaks päivää. Sitten jos juo parina iltana peräkkäin krapulaa kestää 2-3 päivää.

Huvittavaa kyllä, esim. lomilla, jos juo 2-3 kertaa viikossa, krapulasta tulee ikäänkuin asiaankuuluva olotila, koska lähes koko ajan on vähintään psyykkinen krabbis päällä. Sitten kun pitää yli viikon tauon juomatta mitään huomaa, että kappas, onpa teräskunnossa taas! Petollista.

Join nk.loiventavia vielä muutamia vuosia sitten, mutta nykyään vaan yritän kärsiä krapulan hammasta purren äkkiä pois ilman poppakonsteja tai itsensä huijaamista. Ja rauhoittavia..ei ikinä! Perkele, vaikka seinät kaatuis päälle. Kankkunen on piinatun sielun siunattu olotila. Hyvää ruokaa, saunaa ja seksiä. Siinäpä se. Ja jos tekee mieli kaljaa, niin antaa itselleen luvan juoda taas joskus myöhemmin. Samalta se maistuu sittenkin.

• alc...

mulla on ihan sama juonko päivän tai viikon, krapulaa ei silti ole.jännä juttu mutta totta. =D

• itsellä kestää myös kolmepäivää krapulaa jos vetää kunolla kaljaa

• omg..

Amatöörit ei kunnon krapulaa tiedäkään.
      Puoli vuotta etukumarassa pullo kossua päivässä ja kaljaa kyytipojaksi, niin sen jälkeen tietää, mikä on krapula.
      Sekin tullut koettua, ja siitä ei toivuta viikossakaan.
      Sitä eläimellistä elämystä ei toivo pahimmalle vihamiehellekään.

• paatunut juoppo

Join viimeksi 3 viikkoa, noin kontin kaljaa per päivä. Varsinaisesti krapulaa ei tullut. Ensin loivensin 2 päivää ja sitten diapamia reilusti. Pamit auttaa aina!

4. päivänä olin jo teräkunnossa, olisin vaikka voinut juosta maratonin!

• .

Lopettaisit tuon valehtelun, kun kukaan ei usko kuitenkaan.

• rahaneuvos

Mulla kestää koko loppuelämän koska olen syntymäkrapulassa.

• juoppo35v.

Henkinen olo on hirveä krapulassa nykyään ainakin 2-3 päivää ankaran dokaamisen jälkeen. Epätodellinen olo jotenkin.

Ruokaa, lepo etc. ei auta kuin vähän.

• Kylmät kädet

Krapula ei kestä koskaan enempää, kuin korkeintaan yhden vuorokauden. Loput on kuvittelua, joka johtuu laiskuudesta ja mielen heikkoudesta.

• Kylmät kädet

Krapula voi kyllä olla todella paha, en sitä kiistä. Monet jopa luulee, että siihen kuolee.

• Voihan w

Ihme homma, aikaisemmin krapulat paheni koko ajan mutta
      minulla ei ole ollut enää ikinä krapulaa sen jälkeen kun lopetin viinan juomisen!

• Anonyymi

Mulla on pisin putki kestänyt kolme viikkoa, rappis kesti noin 4 päivää.

Eikä ollut ihan täysillä kaatamista joka päivä.

Putken loppua kohden loivennus on paikallaan, jos vain onnistuu.

• Anonyymi

2 vko Euroopassa, 3 pv hikoilu ym.

• Anonyymi

Jatkat vaan juomista.

• Anonyymi

Tulee niistä lisäaineista joita on alkoholin seassa. Kaikki alkoholin säilöntäaineet säilyy sinun kehossa. Säilöntäaineet tekee sinut kauniiksi, sen takia monet puliukot on kauniita.

• Anonyymi

Puliakat käyvät ylikierroksilla ja kaahoovat kovalla äänellä rivouksia!

Punastuttaa nuorempaa setää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe