paljonko pelkoa keskuudessanne oikee o.

:)

ku katsoo kuinka keskustelette nii tulee mielee että ette oo kiinnostunu tai ootta lukemassa pelosekaisi tuntei. koska joko hyväksytte lukemanne tai kiellätte lukemanne mutta hyväksytte tai kiellätte pelkää kokemattomuude ääntä käyttäe.

joko ootte nähny tai ette oo nähny mutta nähdystä ette tiedä mikä oli ja näkemättömyydestä uskotte ettei oo olemassa mitää mitä ei oo jo nähny.

teillä o joko epävarmuus nähdystä tai varmuus näkemättömyydestä. melko sairasta porukkaa jos ei ymmärrä ettei näkemättömyys todista mitää eikä myöskää epävarmuus todista mitää.

missä teidä avoi mieli o vai onko mieli ollu tuo vajaa. tuolla vajaalla mielellä koetatte vetää loogisia suoria viivoja jotka suoranaki ovat vääriä.

6

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

hyvä videopuhe jossa oikealaine ymmärrys. hyvä kuunnella ihmiste jotka jatkuvasti väittelee joilla ei oo rauhaa katsoa mite totuus oikeasti o nii kui o.

opetelkaa luottamaa ihmisii ku kertovat tai ovat hiljaa nii kaua että osaatte kysyä ja jos ette osaa kysyä nii jää tietämättä. tähä asti teille ei oo kerrottu kui mitä ootte osannu kysyä.

http://www.youtube.com/watch?v=lc8fJd5SKG4&feature=related

mitä me kerrotaa o informaatio joka kertoo että maailma ei tuhoudu ihmiste ollessa maanpäällä vaa ku ihmiste aika maapäällä päättyy jolloi sama vaikka ajattelisitte että "maailma loppuu tuhanne vuode päästä" koska joudutte samat asiat kohtaamaa kui muutki vaikka ette ajattele että maailma loppuu vuonna 2012. käytännössä ei vaikuta kuinka ajattelette vaa kuinka toimitte. rauha säilyttämine o tärkeintä ajatteli maailma loppuva vuonna 2012 tai 3012 koska aikaa ei oo olemassa vaa o pelkkä muutos ja paikka joka muuttuu joka tässä ja ny maapallo jolla muutos ja joka muuttuu.

pelko o nii turha. mitä enemmä osaatte tuntea miltä muutos tuntuu nii helpommi tiedätte mitä tehdä ku muutos. sulkea omat silmät ja omat korvat ei auta. muutos o kaikkille sama mutta perspektiivejä o yhtä monta kui o ihmisiä ja jos ajattelee oleva osa massaa nii o vaa osa massaa eikä kaikki.

jos ootte kiinni tai pidätte kii ihmiste järjestäytyneestä rikollisuudesta nii tuo sama muutos tulee tuo järjestäytynee rikollisuude kautta mutta viiveellä. o iha sama mistä pidätte kii ja muutos o teille sama kui kaikille muille ja yhtä varma.

:) kirjoitti:

jos ootte kiinni tai pidätte kii ihmiste järjestäytyneestä rikollisuudesta nii tuo sama muutos tulee tuo järjestäytynee rikollisuude kautta mutta viiveellä. o iha sama mistä pidätte kii ja muutos o teille sama kui kaikille muille ja yhtä varma.

me ei teitä tuomita jos teidä oma kiinostus ei oo aihe mitä me vahvistellaa. me ei myöskää voida mitää jos teidä oma kiinnostus ei oo aihe mitä me vahvistellaa.

UFO caught while FILMING Nibiru BLUE Moon behind MOON on 7/15/2011 is FULL DISCLOSURE coming?
      http://www.youtube.com/watch?v=qX03cPyUOJ8

Dudley Dorito UFO,Ontario Canada UFO and CME UFO
      http://www.youtube.com/watch?v=3uDKyydo9FI

jos ootte yhtää seurannu nii tiedätte mikä tuo o. tuo ei oo linssiefekti tai heijastuma jos nii ajattelette tai oletatte. alkaa olla melko hyvää materiaalia. laatu alkaa parantua nii että tuo alkaa olla jo hyvää materiaalia.

mä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osa mä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osamä vaan mölisen mä vaan mölötän ku en muuta osa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2748
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      164
      2662
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2511
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      2034
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      21
      1987
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1838
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1558
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      23
      1162
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      69
      1139
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      82
      1036
    Aihe