Uusimmassa TM:ssä oli farmarit vertailussa ja Audi oli tuttuun tapaan paras. Audi oli myös ainoa joka ylsi arvosanaan 9.
1. Audi A6 2.0 TDI Multitronic Avant
2. M-B E 220 CDI A Tourer
3. BMW 520da Touring
3. Volvo V70 D3 A
Järjestys ei yllätä yhtään, näin sen kuuluukin mennä.
A6 oli TM vertailun paras
24
748
Vastaukset
- ei yllätä ei
tuttuun TM tapaan: VAG konsernin auto on heidän mielestään paras.
- A6:sen tilannut
Itse olen kaikilla vertailun autoilla ajanut ja totesin myös saman, Audi on paras. TM:stä katsoin että Audissa oli mittausten mukaan myös selkeästi paras kiihtyvyys. A6 on yhtään liioittelematta luokkansa paras auto.
- Sandander!
Mikä on tuo luokka, yli hintaiset ns. premiumit? Itse olen ajanut M-B lukuun ottamatta myös ko. autoilla ja minusta valinta on makuasia. Enemmänkin valintaperusteena kiinnostaisi mikä noista autoista kestää parhaiten kasassa eli kustannukset, siihen testi ei vastaa! Persaukisiahan noiden mallien ostajat joka tapauksessa ovat kun eivät osta AMG, RS tai M-sarjalaisia.
- fffdfdfdf4
Kannattaa lukea se lehti vähän tarkemmin, niin huomaat että taulukossa olevissa kiihtyvyys arvoissa on virhe audin ja bmw:n 0-100 kiihtyvyydet menneet väärin päin.Tekstissä lukee näin sadan kilometrin tuntinopeuteen BMW ennättää nopeimmin 8,6 sekunnissa.
- Heh heh
fffdfdfdf4 kirjoitti:
Kannattaa lukea se lehti vähän tarkemmin, niin huomaat että taulukossa olevissa kiihtyvyys arvoissa on virhe audin ja bmw:n 0-100 kiihtyvyydet menneet väärin päin.Tekstissä lukee näin sadan kilometrin tuntinopeuteen BMW ennättää nopeimmin 8,6 sekunnissa.
Virhe on tekstissä, ei taulukossa. Otas silmä käteen!
- 5+19
fffdfdfdf4 kirjoitti:
Jos auton kiihtyvyys on tärkein kriteeri, niinkuin joillekin näyttää olevan', niin ei kannata maksaa premiunhintaa. Nopeammin kiihtyviä löytyy kyllä kansanautoluokasta tai amikset voi viritellä vanhoja tojotia, skodia, bimmereitä yms.
Premiumit ei ole kyykyttäjien autoja eikä lähinnä nuorten amisluokkaan (henkisesti tai ihan oikeasti) kuuluvilla kyykyttäjillä ole niihin varaakaan.
- mikäs autoillessa
Hävisikö Audi perinteisesti autoiluun liittyvät asiat (kuten ajettavuus) ja sai kunniamaininnan ja tarvittavat pisteet osiossa halpa hinta?
- Audisti vuodesta -94
On tää Audi ihme kapistus. Tunteiden nostaja yms. Välillä se on ylihintainen ja hetkeä myöhemmin halpuus onkin jo saanut aikaan ylivoimaisen testivoiton!! Sama testi tulos on saatu parissa muussakin nyt myynnissä olevassa lehdessä. Lukemattakin tietää että taas on mennyt virheelliset,AudiAG:n maksamat, mittaus tulokset väärille riveille.
Tällä Audistien palstalla riittää vetovoimaakin uskomattoman paljon! Helposti vois kuvitella täällä näkyvän paljasta pintaa ja olutta lasiin maksutta! Mutta pelkkä Audi saa kateelliset tänne itkemään!!
Kääntäkää katsetta hiukan vasempaan. Sieltä löytyy palkki josta voi klikata sen omassa pihassa seisovan kaukoitälaatumerkin ja vertailla kenen Daewoo/kuski kiihtyy nopeimmin!
- JoKTu
TM:n paremmustestit ovat jo vuosikymmeniä olleet tavoitehakuisia, -riippuvaisia. Ei TM halua niitä sahata oksia joilla itse istuu.
Ford on vuosikymmeniä ollut lähellä lehden sydäntä. Kun Ford omisti Volvon henkilöautohaaran, niin TM aina korosti Volvon hyvää asemaa suuren rahoittajakonsernin piirissä. Miten lie lehden asenne nyt, kun Volvo on alkanut tuottaa voittoa vajaan parin vuoden kuluttua omistajan vaihdosta. Ford oli vain todellinen jarru kehityksessä. Sen sijaan Volvon kehittämät turvajärjestelmät siirrettiin nykyisiin Mondeoihin, Focuksiin jne ilman muodollisia kehityskuluja. Ja nyt näkyy jo tulokset siten, että Ford lainasi Volvolta ruosteensuojauksen asiantuntijan Saksaan. Näin ei ole enää, mikä näkyy jo Ford Mondeon, Focusin, C-Maxin Ruotsiin tuotujen mallien pikaisena ruostumisena.
Oltuani 33 vuotta ilman katkoksia TM:n tilaaja sain tarpeeksi jopa niin että olin kirjeenvaihdossa päätoimittajan kanssa sähköpostin välityksellä. Liian kriittisiä lähetteitä kun ei julkaista "Postilaatikossa".- huh, mitä vuodatusta
Olihan vuodatus, lienetkö insinööri.
Nuo salalittoteoriasi ovat kovin vainoharhaisia. - JoKTu
huh, mitä vuodatusta kirjoitti:
Olihan vuodatus, lienetkö insinööri.
Nuo salalittoteoriasi ovat kovin vainoharhaisia.Kriittinen meediatarkastelu on minun erikoisalaani.
Ex nihilo nihil fit.
- kas niin, kas näin
Miksei ole listalla uudistunut Avensis?
- The Real Thing
Ei Toyota sinne kuulukaan.
Toyotan PR-osasto ei enää pysty torjumaan paljastuksia laajakantoisista laadullisista puutteista. Sitä ei paljoa pysty TM:n viimeisinkään numero yrityksistään huolimatta peittämään.
- Ajan taksilla
Noista ainoa prestiisiä omaava on Mercedes. Muut ovat teknisiä välineitä, varmaan ihan hyviä sellaisia.
- weltto
TMNetissä voi itse painottaa testaajien mielipiteitä/mittaustuloksia haluamallaan tavalla ja siten saada tuloksen omasta näkökulmastaan. Tietysti edelleen TM on toiminut testaajana ja siten saadut pisteet ovat heidän näkemyksiään tai mittaustuloksiaan.
Itse on siis autot lopulta testattava, TM:stä tai keskustelupalstoilta ei totuutta löydy. - Audi voittoon
ja tähän ei suinkaan ole AINOA testi missä uusi A6 on pessyt muut!
Joten ihan turhaa tässä nyt yrittää väittää TM:ää puolueelliseksi.
Lisäksi, A6 on erittäin mainio laite, se huomaa jokainen joka
sitä käy ajamassa- 2 l OHC
Sierra jättää sen.
- korjaamonomistaja
Heh heh, Audin multikrooninen vaihdelaatikko kesti tällä kertaa ihan koko testin ajan! Laatu on parantunut, mutta oikealle omistajalle Audi on näistä parhaiten pajalla viihtyvä peli!!! Eräänlainen parhaus sekin.
- Tänne kun
laittaa noiden autojen todellisen kestävyysjärjestyksen niin kohta viesti jo näkyy häviävän täältä. Olisikohan kyseessä autihörhöjen heikosta itsetunnosta joka ei salli muita mielipiteitä. Olette varmaan muutkin huomanneet tämän yltiöpäisen fanaattisuuden.
- rottelo
paljonko aloittaja sai audilta sponsorirahaa,kun piti tulla tännekkin palstalle mainostamaan? itsellä ollut 20 autoa,ja kaikki eri merkkisiä,enkä yhtäkään rupea kehumaan ja ylistämään toisia paremmaksi,jos ei joku autonvalmistaja siitä mulle erikseen maksa!!
- Sehän Audihörhöistä
tekee hyödyllisen maahantuojalle että ne vahtivat haukkana ettei vaan vahingoissakaan kirjoiteta minkäänlaista Audiin kohdistuvaa kritiikkiä.
- Normi jätkä
Audin penkit ovat hyvät, jos on normaalin ylipainoinen Suomalainen, kuten me suurin osa Suomalaisista ollaan. Noiden muiden vertailun autojen penkillä viihtyy myös normaalipainoiset ihmiset - siis meidän liian lihavien suomalaisten lisäksi... Audi on siis lihavien ihmisten valinta?
- ----
Et ole selvästikään istunut muun kuin vuoden 86 Corollan penkissä.
- ei audille
Täällä taas lapselliset audipojat jutustelee mukavia. Se on kiva kun on aikaa päivystää suomi 24 sella kun kinneri on korjaamolla.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi832716On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.702594Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä962547Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu882065Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk511500Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve331459Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161456