The SUN:

Utuinen ufo..ko

23

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkija kummallinen.

Minun täytyy sanoa että en tiedä,kummallinen on kulkija taivaan.Ei vaikuta avaruusromultakaan.

Vierailija- alus?

Ehkä komeetta?

Osaltani jää tuntemattomaksi.

Hyvää uutta vuotta kaikille!!

• Utuinen ufo..ko

Hyvää uutta vuotta!

raketit ne jo rätisee ja paukkuu...

• klmkmmcaö5657

Meinasin ehdottaa sellaista että auringon valo valaisee kohteen joka puolestaan sitten heijastaa sitä valoa utuun, mutta sitten tulikin jo niin pimeää ettei se selitys käykkään.

• Hämärän vanki

Ja miksei, näkyyhän ne satelliititkin vielä pitkän aikaa sen jälkeen kun pimeys tulee.

• ufotutkija.

Hmmm.

Selvä tapaus: ET-aktiviteettiä. Tässä on kysymys vain siitä, että minkä avaruuspoppoon tähtialuksesta on kyse? Tuo ei muistuta ainakaan plejadilaisten tunnettuja alustyyppejä, eikä oikein harmajienkaan, ehkä reptiliaanien tai annunnakien? Hmmmmm.

• ufotutkija.

Onko muuten kukaan taitava valaistunut kanavoija saanut kontaktia tuon aluksen humanoideihin? Häpeäkseni täytyy myöntää, että itse olen vasta harjoittelemassa kanavointia, vaikka kanavointihan on tieteellisen ufotutkimuksen se kaikkein tärkein osaalue, sillä ollaanhan siinä suoraan yhteydessä avaruudellisiin ystäviimme. Tosin olen jo saavuttanut aika hyviä tuloksia kymmeniä tuhansia vuosia sitten Atlantiksella eläneen maailmanvalloittaja Ramthan kanavoinnissa.

• kotelonaama

no hö!!! johan siinä linkissä se sanotaan!!!!!!!!! flying clouds!!!!!!!!!!!! ja !!!!!!!!!!!

• Ei kai nyt sentään

Ja sekö on sitten mielestäsi pelkkä tuulen mukana liikkuva pilvi?

• selvätapaus

ufolyhty sumuisessa ilmassa aiheuttaa samanlaisen ilmiön

• selvä minustakin

Aivan itsenäisesti ajatellen tuli sama ajatus mieleen.
        Videolla näkyvä pilvi on kai halo (vrt. Kuun ympärillä näkyvä halo utuisella säällä) lyhdyn ympärillä.

Ja kuinka ollakaan, ihan sattumalta jopa neljä henkilöä kuvaa ilmiötä. Siispä todennäköisesti tekemällä tehty lyhtyufo.

• 99,naintinain

Mä luule kaa et iha maalline jutsku kysees, sumu vaa tekee siit ouomman näkösee.

• ......

Todennäköisesti feikki-animaatio. Kivasti lavastettu juttu.

• Paritusten
    • haloo?

jäähile-halo

• hurmosjulistaja

Demoniset henkivallat pelottelevat immeisiä. Pysykää kovina näinä lopun aikoina ja torjukaa saatanan juonet!

• suokaasuttelija

ketut, selvää suokaasuahan tuo on!

• ufoja..ko
      • ikkunan läpi

Näyttävät kyllä pelottavan paljon lamppujen heijastuksilta ikkunoissa, onkohan kuvattu ikkunan läpi.

• ufoja..ko
        ikkunan läpi kirjoitti:

Näyttävät kyllä pelottavan paljon lamppujen heijastuksilta ikkunoissa, onkohan kuvattu ikkunan läpi.

Sehän se tuli heti mieleen itsellenikin kuvat nähtyäni. Ja eka kuva taas sellainen "klassinen", "näin kuvasta vasta jälkeen päin..", ja ikkunan lävitsehän se ilmeisesti onkin otettu. Toinen kuva taas sellainen, että ne kuvannut henkilö oli ne nähnyt taivaalla kiitämässä.

Olisivat nyt edes tarkistaneet sen onko ensimmäisessä kuvassa kyse siltä miltä näyttäisi, se kun olisi ollut niin helppoakin...

• ikkunan läpi
        ufoja..ko kirjoitti:

Sehän se tuli heti mieleen itsellenikin kuvat nähtyäni. Ja eka kuva taas sellainen "klassinen", "näin kuvasta vasta jälkeen päin..", ja ikkunan lävitsehän se ilmeisesti onkin otettu. Toinen kuva taas sellainen, että ne kuvannut henkilö oli ne nähnyt taivaalla kiitämässä.

Olisivat nyt edes tarkistaneet sen onko ensimmäisessä kuvassa kyse siltä miltä näyttäisi, se kun olisi ollut niin helppoakin...

Lampuilta näyttää toisessakin kuvassa.

• ufoja..ko
        ikkunan läpi kirjoitti:

Lampuilta näyttää toisessakin kuvassa.

Kyllä, ei siitä pääse mihinkään, mutta ovatko sitten lamppuja...
        Autolla ajaessaan oli kertoman mukaan ne huomannut ja sen takia sitten pysähtänyt ja ottanut kännykällä sen kyseisen kuvan.

• ufojeesus.

Jeesushan se siellä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe