että miten voin olla vapaana, noin upea nainen? Nainen jolla on 5 lasta, että miten voi olla tuommoinen kroppa??
Niin kun itsestään pitää huolta, ei rupsahda.
Olen kyllä erittäin kaunis nainen, ja ei huomaisi että olen 5 lapsen äiti, hoikka ja ihana.
Miehiä olisi tulisi ja menisi, jos vain haluisin, mutta en huoli ketä tahansa, mulla on erittäin korkeet kriteerit, miehen pitää ansaita hyväksyntä meillä.
Monet ovatkin kateellisisia mulle, ja se huvittaa, vislaavat ja huutelevat perään, pyytävät kahville, drinkille ym... mutta ei kiitos!
Naiset ovat kateellisia, ja yrittävät kaikin tavoin ilkeillä. Heeheee se nuvittaa myös.
Mun tuleva mies kun löytyy on erittäin ylpee musta ja msutis, mutta sen täytyykino lla täydellinen, niinkuin minä.
Kaikkea on, omakotitalo, autoja, huviloita, rahaa ja vaatteita... mitään ei puutu. Niin järkeäkin on reilusti yli normin.
Usein multa kysytään
5
158
Vastaukset
- hörröhörrhörr
OMG ONK S SULLA TUNNUS FACEBOOKISSA?????? HALUISIN KÄYÄ KATTOO KUI KUUMA SIT OIKEI OOTKAAN
- Hörhör2
Niin miten ihmeessä sitten oikein olet vielä vapaana? Miksei lastesi isä ole enää kanssasi?
- ........
Mullakin on viisi lasta ja olen kaunis ja hyväkroppainen. Mitä tekemistä noilla edes on keskenään? Tykkään treenata ja pitää huolta kropastani, se on harrastus, joten miksi en pysyisi hyväkuntoisena?
Itsekin huomaan, että monet ovat kateellisia, mutta minusta se on ikävää. Monet ovat kauniita, vaikka eri tavalla kuin minä. Olisi hienoa, jos ihmiset näkisivät itsessään sen kauneuden mikä sieltä löytyy eikä tuijottelisi toisia verraten itseään heihin.
Sinusta poiketen minä en ole vapaa. Olen ollut saman miehen kanssa naimisissa melkein 13 vuotta ja hänen kanssaan minulla on kaikki viisi lastanikin. En osaisi ikinä ajatella, että eroaisimme. Meilläkin on kaikkea, mitä tarvitsemme. Huviloita emme kaipaa, asumme niin täydellisessä paikassa, ettei täältä huvita huviloille lähteä. Rahaa on tarpeeksi, että toimeen tulemme hyvin, enempää en kaipaa. Jos kaipaisin, niin voisin tehdä täysipäiväistä työviikkoa, mutta käytän aikaani mieluummin enemmän perheen kanssa, vaikka työnikin on kivaa. Enkä muuten tunne yhtään suomalaista, jolla ei olisi vaatteita.
Järkeä ottaisin mieluusti enemmänkin, mutta tälläkin on hyvin pärjätty ja kouluttauduttu kunnolla. - jusjustjust
Taitaa joku sama tyyppi provoilla kun monta samankaltasta juttua täällä..Get a life kid!
- Totta koko puoli
eli suomennettuna:
en haluaisi olla vapaa ja yksinäinen, miksei kukaan halua minua? En jaksa pitää huolta itsestäni. Minulla ei ole miestä, ei lasta. Huijaan itseäni hokemalla päivittäin "kukaan ei ole minulle tarpeeksi hyvä, kukaan ei ole minulle tarpeeksi hyvä" jotta kestäisin sen tiedon, etten minä ole tarpeeksi hyvä kenellekään.
Auttakaa minua, en kestä itseäni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462