Elikkä nyt on ilmennyt seuraavanlainen ongelma ja aattelin kysästä onko jollain täällä ratkaisu ongelmaan. Eli ostin tänään ko. pelin ja asensin aluksi sen kokonaisuudessaan koneelleni. Peli asentui kokonaisuudessaan koneelle, mutta sitten kun olin asentamassa EA Download Manageria tuli virheilmoitus. No, koitin käynnistää peliä ei se käynnistynyt, vaan Windows (Vista) ilmoitti että se sulkee ohjelman. Ajattelin että mitä ihmettä.
No, sitten asensin pelin ilman Download Manageria, mutta silti peli ei käynnistynyt. Kaiken huippu tähän asiaan oli se, että kun asensin pelilevyltä trial-version niin peli käynnistyi mutisematta. Kun sitten se puoli tuntia tuli täyteen, syötin pelissä Product Keyn - joka oli pelikopan sisällä - niin peli käynnistyi uudelleen. Eli ei vielä mitään. Kun sitten suljin pelin ja yritin käynnistää peliä vielä kerran niin jälleen Windows ilmoitti sulkevansa pelin.
Osaisiko joku sanoa mikä vika tämmöinen on ja onko sitä mitenkään muuten mahdollista korjata kuin palauttaa peli takaisin kauppaan? Olen meinaan etsinyt tätä peliä jo jonkin aikaa. Tarkemmin tosta pelistä vielä, että kyseessä EA Classic sarjaan kuuluva Burnout Paradise Ultimate Box painos. Voikohan joku jo käyttänyt kyseistä Product Keytä, jonka myötä peli ei käynnisty vai mikä on kyseessä?
Auttakee mua!
Burnout Paradise Ultimate Box PC ongelma
Enrique83
1
211
Vastaukset
- _KILLER;_3_GOOLF
sul on kova levy täyttynyt kaikkee paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462