Miten mahtaa käydä Finlandiahiihdossa?Täällä etelässä ei ole päässyt hiihtämään,ei vieläkään!!!Kerran olen suksilla käynyt.Sauvakävelyä kyllä on takana,mutta vähiin käy aika.Miten sinulla etelässä asuva kolleega?
FINLANDIAHIIHTO
4
255
Vastaukset
- nAkKe,,
Tiukoille menee.Nytkin ränneissä lorisee ja eilen satanut muutoma centti uhkaa jälleen sulaa pois!
- -
Kevään puolella on muita hyviä massahiihtoja, jos Finlandia ei onnistu.
- siellä..
Nyt on Lahden urheilukeskuksessa tehty n 1km latu ja vieressä luistelubaana jossa voi hiihtää.HYVÄ!
- kuvia..
Onko kenelläkään tietoa, voiko vanhoja finlandia-hiihdon valokuvia vielä löytää jostain. Vuonna 2004 muistaakseni sain jonkun kuvan digitaalisessa muodossa sähköpostiin, ja olen ilmeisesti jättänyt tallentamatta sen koneelle tai sitten vain jotenkin hävittänyt sen. Kaikki aikaisemmat kuvat oli paperikuvia ja ne on tallessa, mutta olisi kiva löytää vielä tämä yksi puuttuva kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591