Hei! Haussa rentoa matkaseuraa 33v. naiselle, joka tykkää hiihtää mutsikkaa ja laskee. Alpeille tai pohjoiseen.. joku levin kylpylähotelli olis kiva tms. Lomaa helmikuun alusta. Ilmoittele itsestäsi pian, jos mukavaa ja rentoa seuraa vailla! T. loman tarpeessa.
Hiihtoseuraa helmikuussa
5
340
Vastaukset
- Mukavaa matkaa
Moikka! Tässä olisi 33v mies jota kanssa kiinnostais hiihto ja laskettelu,tuo levi olis varmasti ihan kiva kohde sekä nuo alpitkin vois ollla. Olen luotettava se rentoa matkaseuraa. Ilmoittele jos kiinnostuit mulle kävis kanssa tuo helmikuu hyvin töiden puolesta.
- ap.
Moi! Sun meiliosoite? :)
- Lappiin lumille
Heps,
Täällä olis hyvää ja hauskaa seuraa oleva jamppa, jolla vapaata Helmikuun alussa. Etenkin Levi kiinnostais rinteineen, latuineen ja muine aktiiviteetteineen. Viestiä voi laittaa osoitteeseen: [email protected] - Skimbapoju
Taisin myöhästyä...
Eikä mulla taida olla edes talvilomaa, mutta vaikka pääsiäisenä sitten tms. pohjoseen tekis mieli lähteä seura vaan puuttuu.
Olen siis 38 v. mies ja pääasiassa tykkään laskea mäkeä, mutta murtsikatkin on tutut ja käytetty jo tänä talvena.
Eli jos kiinnostaa niin tiputahan mailia [email protected] mistä päin neiti on lähdössä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 55535
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462