Hyvä autokorjaamo?

eeeeeesssaaaaa

Löytyykös Hyvinkäältä hyvää ja edullista autokorjaamoa? Ei mitää merkkihuoltoa jaa kunnon nyrkkipajaa :D?

Nyrkkipajoilla se kokemus ja taito on!

Kertokaas mistä löytyy?

87

15870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akka autoilija

      AD.huolto tietty

      • NoTroll

        Ääni myös tälle, toinen on kankfelt. Molempiin on malmikasaa pariin otteeseen kuljettanut ja hommat on hoidettu kohtuuhinnoin. Kravattikaulaa ja cappuchinoa on turha kummastakaan odottaa, mutta palvelu on ollut ihan lämminhenkistä ja asiallista. Eikä vähämaan palvelussakaan vikaa ollut vaan ko. auton varaosahinnoissa ja jatkuvassa korjaustarpeessa. Megaosasta jäi vähän kasvoton kuva, kravattimies tiskillä ja opiskelija orjia kelarissa. Autoasiin en koskaan vienyt kun jo hintatiedustelussa tuli sellainen kuva että häiritsin kovasti "työpäivää" ja olin hankala ihminen kun en halunnut avointa shekkiä antaa.


      • eitrollitämäkään
        NoTroll kirjoitti:

        Ääni myös tälle, toinen on kankfelt. Molempiin on malmikasaa pariin otteeseen kuljettanut ja hommat on hoidettu kohtuuhinnoin. Kravattikaulaa ja cappuchinoa on turha kummastakaan odottaa, mutta palvelu on ollut ihan lämminhenkistä ja asiallista. Eikä vähämaan palvelussakaan vikaa ollut vaan ko. auton varaosahinnoissa ja jatkuvassa korjaustarpeessa. Megaosasta jäi vähän kasvoton kuva, kravattimies tiskillä ja opiskelija orjia kelarissa. Autoasiin en koskaan vienyt kun jo hintatiedustelussa tuli sellainen kuva että häiritsin kovasti "työpäivää" ja olin hankala ihminen kun en halunnut avointa shekkiä antaa.

        Oman auton kohdalla Kankfelt on osoittautunut todella hyväksi vaihtoehdoksi. Iso määräaikaishuolto(ilmastointihuolto, jarrunesteen vaihto) olisi maksanut merkkiliikkeessä rapiat 600e. Kankfelt teki saman 380e. Itse Kankfelt vaikuttaa olevan kunnon vanhanajan asentaja ns. rasvanäppi. Kokemusta ja tietotaitoa on, vaikka muille jakaa.

        Aina kannattaa kilpailuttaa huollot ja korjaukset. Jokaisella kormaamolla on nettisivut ja yhteydenotto onnistuu helposti niidenkin kautta.


      • NOPROBLEMS

        VIEN NYKYÄÄN RIIHIMÄELLE TEHTAANKADUN BOSCH HUOLTOON
        EI HALVIN MUTTA TEKEVÄT TYÖT NOPEASTI JA AUKI 9:ÄÄN ILLALLA


      • Pajalle

        No jos tykkäät niin hyvä. Mulla kerran ollut, aikataulu kusi vaikka ei ollut kummoinen homma ja lasku suolainen.


      • Vaihtaapiti

        Totta: Kankfelt oli todella hyvä niin kauan kun siellä oli Kankfelt.


      • putlerone

        PARAS JA HALVIN HYVINKÄÄLÄISEN AUTOKORJAAMO LÖYTYY VIROSTA !!
        TYÖTUNTI 24 - 36 €/H, HYVINKÄÄLLÄ 70 -100 € JO 2 TUNNIN TYÖHINNALLA MAKSA T LAIVALIPUN JA VOIT OSTAA VIELÄ TANKIN TÄYTEEN HALPAA BENSAA JA MUUTAMAN KEISSIN muita nesteitä

        palvelu toimii ja monttöörien osaaminen yllättävän korkeaa


      • netplaza

        missä on halvin peltikorjaamo asun Hyvinkäällä on pakettiauto ja hwlmakotelon ruostevaurio ja jarruletkun vaihto


    • Mainoskikka

      Kyllähän niitä on,mutta mainostaminen ei ole sallittua.Googlaa tai katso keltaisilta sivuilta.

      • höpönlöpön

        Ei putiikin nimen mainitseminen ole mainostamista.


    • Janiveikko

      hyvinkään autopalvelu on kallis

    • Asemamestari

      Hyvinkään Ajoneuvohuolto. Asiallisen hyvä ja palveleva meininki.

    • jäskis ja maiskis

      huih huh huhtico.

      • Paavolan asukki

        Paavolasta sekin löytyy, unohtui tuosta edellisestä viestistä- Riihimäenkadulla


    • tyytyväinen

      Jos korjaamolla on kunnon laitteet, osaavat tekijät, työllä takuu jne, et halpaa löydäkkään. Olen ainakin 30 vuotta teettänyt omani, lasteni ja lastenlasteni autojen korjaukset siinä korjaamossa mikä on samassa rakennuksessa kuin Katsastuslinja. En vaihtais korjaamoa.

      • RasvaToope

        Hyvinkään autola oli 30 vuotta sitten Hyvinkään katsastuslinjan talossa ja vuoteen kunnes meni konkurssiin 1996. Sitten tuli uudet korjaajat...


    • s

      ei löydy.
      Ja mikä on halpa? miten määritellään, paljonko saa maksaa?

    • Henni.Joulunen

      Hyvinkään ank, Tai sitten kokeile ilmaisia palveluja tarjouspyynnön välittäjiin esim. sunhinta.fi tai tarjouspalvelu.fi. ei tarvi rekisteröityä tai soitella itse ja selvitellä hintoja. pyydä tarjouikset vaikka tekstarilla.

    • tee se itse

      Minä korjaan itse autoni.

    • Mardeh

      Detroitista itään.Siis aivan oikeasti.Huvilakadulla.Löytyy Googlesta.Voi olla jonoa kertoo laadusta.

    • Mä vaan

      Autokorjaamo Harri Salmi. Veikkarissa Huhticon pihassa.

    • ällistynyt

      Älkää vain erehtykö viemään AD-korjaamoon Koneenkatu 19 . Tosi huonoja kokemuksia kyseisestä puljusta!

      • volkkari1

        Samaa mieltä edellisen kanssa


      • Eroja on
        volkkari1 kirjoitti:

        Samaa mieltä edellisen kanssa

        En tiedä hyvää ja edullista. Taitaa olla kaksi eri korjaamoa? Hyvää ja melko edullista korjaamopalvelua kyllä saa, kaikkien korjaamoiden hinnat ovat nykyään aika korkeita koska verottaja kyykyttää yrittäjiä/maksajia. Esimerkki: Saksalaisia Aatamin autoja huoltavan korjamoon hinta määrätylle ilmastointilaiterempalle oli osineen noin 800 eeroa. Siinä Katsastuslinjan talon korjaamossa se oli 400 eeroa. Pääosa hintaerosta oli varaosan hinnoittelussa, käyttämäni liike tyytyy varaosien hinnoittelussa kohtuulliseen katteeseen "merkkikorjaamon hinta vaihdetulle osalle olisi ollut 460€, käyttämässäni korjaamossa hinta oli 130€. Siis sama osa samalta valmistajalta. Sikamaista kiskomista: Kun joku AlexOriginal tai sen tytäryhtiö tekee osan jonka kaikki valmistuskustannukest ovat parin kympin luokkaa, niin se myy sen noin neljällä kympillä ulos leogistiikkaketjuun.
        Jos voin ostaa se yksityishenkilönä nettikaupasta vajaalla sadalla kahdellakympillä, niin sen hinnan nousu neljään sataan kuuteenkymppiin ei voi olla muuta kuin järjettömän ja helvetillisen röyhkeää asiakkaan kusetusta. Baitöwei: Kerran sain siinä edullisessa korjaamossa päälliköltä neuvoja kuinka outoja oireita aiheuttaneen vian voi korjata itse muutamassa minuutissa, kun kerroin autoni käyttäytymisestä. Tein niin ja vika korjaantui. Eli huippupalvelua. Tässä liikkeessä on yksi mies tiskin takana, usein hän myös auttaa korjaamon puolella. Siinä Aatamin autoja korjaavassa lafkassa on niitä tiskin takana istujia kymmenkunta, eikä kukaan näytä tietävän juuri mitään muuta kuin aikataulut.


      • samoilla linjoilla
        Eroja on kirjoitti:

        En tiedä hyvää ja edullista. Taitaa olla kaksi eri korjaamoa? Hyvää ja melko edullista korjaamopalvelua kyllä saa, kaikkien korjaamoiden hinnat ovat nykyään aika korkeita koska verottaja kyykyttää yrittäjiä/maksajia. Esimerkki: Saksalaisia Aatamin autoja huoltavan korjamoon hinta määrätylle ilmastointilaiterempalle oli osineen noin 800 eeroa. Siinä Katsastuslinjan talon korjaamossa se oli 400 eeroa. Pääosa hintaerosta oli varaosan hinnoittelussa, käyttämäni liike tyytyy varaosien hinnoittelussa kohtuulliseen katteeseen "merkkikorjaamon hinta vaihdetulle osalle olisi ollut 460€, käyttämässäni korjaamossa hinta oli 130€. Siis sama osa samalta valmistajalta. Sikamaista kiskomista: Kun joku AlexOriginal tai sen tytäryhtiö tekee osan jonka kaikki valmistuskustannukest ovat parin kympin luokkaa, niin se myy sen noin neljällä kympillä ulos leogistiikkaketjuun.
        Jos voin ostaa se yksityishenkilönä nettikaupasta vajaalla sadalla kahdellakympillä, niin sen hinnan nousu neljään sataan kuuteenkymppiin ei voi olla muuta kuin järjettömän ja helvetillisen röyhkeää asiakkaan kusetusta. Baitöwei: Kerran sain siinä edullisessa korjaamossa päälliköltä neuvoja kuinka outoja oireita aiheuttaneen vian voi korjata itse muutamassa minuutissa, kun kerroin autoni käyttäytymisestä. Tein niin ja vika korjaantui. Eli huippupalvelua. Tässä liikkeessä on yksi mies tiskin takana, usein hän myös auttaa korjaamon puolella. Siinä Aatamin autoja korjaavassa lafkassa on niitä tiskin takana istujia kymmenkunta, eikä kukaan näytä tietävän juuri mitään muuta kuin aikataulut.

        Joo, noi merkkiliikkeiden hinnat on käsittämättömiä. Jokakerta ihmetyttää miten esim. öljy voi olla niin hemmetin kallista. Todennäköisesti ostavat sitä tynnyreissä ja litrahinta heille on euroja, asiakkaalta otetaan palttiarallaa 30 euroa.


      • Raht ari
        samoilla linjoilla kirjoitti:

        Joo, noi merkkiliikkeiden hinnat on käsittämättömiä. Jokakerta ihmetyttää miten esim. öljy voi olla niin hemmetin kallista. Todennäköisesti ostavat sitä tynnyreissä ja litrahinta heille on euroja, asiakkaalta otetaan palttiarallaa 30 euroa.

        Ei osteta tynnyreissä vaan "tankkiauto" käy täyttämässä muutaman tuhannen litran säiliöt. Ja litrahinta on oikeasti muutaman euron luokkaa.


      • Aikataulut tuntuu paukkuvan Hyvinkään AD:llä. Luvataan että saa tuoda melko pian, mutta nyt kaikilla kolmella kerralla ekana päivänä ei ole tapahtunnu mitään. Tämä kolmas kerta sisältää sellaista mitä toisaalla tehtiin yhden huollon yhteydessä. Täällä ei tehty vaikka sanoin. Ei siinä etteikö kiireen takia voisi jotain unohtua, mutta... Selityksiä yllätyksistä on eli tulee huollossa jotain odottamatonta vastaan. Varmaan tulee, mutta kuinka usein sitä jaksaa uskoa.

        Kattoo nyt miten tällä kertaan melko perusasian huolto etenee. Jotain sähellystä täytyy olla taustalla, kun venyy ja venyy joka kerta. Sijainti olisi ollut kätevä, mutta parempi mennä ensi kerralla toisaalle Hyvinkäällä. Aikaisemmin olen huollattanut muualla pääkaupunkiseudulla ja ne aikataulut on pitäny kohtuudella.


      • jth_12 kirjoitti:

        Aikataulut tuntuu paukkuvan Hyvinkään AD:llä. Luvataan että saa tuoda melko pian, mutta nyt kaikilla kolmella kerralla ekana päivänä ei ole tapahtunnu mitään. Tämä kolmas kerta sisältää sellaista mitä toisaalla tehtiin yhden huollon yhteydessä. Täällä ei tehty vaikka sanoin. Ei siinä etteikö kiireen takia voisi jotain unohtua, mutta... Selityksiä yllätyksistä on eli tulee huollossa jotain odottamatonta vastaan. Varmaan tulee, mutta kuinka usein sitä jaksaa uskoa.

        Kattoo nyt miten tällä kertaan melko perusasian huolto etenee. Jotain sähellystä täytyy olla taustalla, kun venyy ja venyy joka kerta. Sijainti olisi ollut kätevä, mutta parempi mennä ensi kerralla toisaalle Hyvinkäällä. Aikaisemmin olen huollattanut muualla pääkaupunkiseudulla ja ne aikataulut on pitäny kohtuudella.

        Lisäyksenä edelliseen:
        Taitaa monimerkkikorjaamolla painottua tuntemus aina johonkin suuntaan ja varsinkin näin kesälomakautena. Vähemmän tunnetun moottorin huolto jäi jonossa hännille, tutummat hoidettu ensin pois?


      • Einiinhelppoa
        samoilla linjoilla kirjoitti:

        Joo, noi merkkiliikkeiden hinnat on käsittämättömiä. Jokakerta ihmetyttää miten esim. öljy voi olla niin hemmetin kallista. Todennäköisesti ostavat sitä tynnyreissä ja litrahinta heille on euroja, asiakkaalta otetaan palttiarallaa 30 euroa.

        Täytyy muistaa, että litrahinnan lisäksi firmalle tulee kulut toimitilasta, työntekijöiden palkoista, markkinoinnista, lukuisista muista kuluista ja vielä oma liksakin tulisi saada.


      • öljyn.pumppaaja
        Einiinhelppoa kirjoitti:

        Täytyy muistaa, että litrahinnan lisäksi firmalle tulee kulut toimitilasta, työntekijöiden palkoista, markkinoinnista, lukuisista muista kuluista ja vielä oma liksakin tulisi saada.

        Kyllä se tänä päivänä huollon kannattavin hetki on öljyn pumppaaminen moottoriin. Etenkin merkkikorjaamolla...


    • perusteita

      Mikä vika on AD-huollossa? Pitäisi perustella mielipiteensä. Itse olen käyttänyt sitä vuosikausia eikä siitä pääsääntöisesti mitään huonoja kokemuksia ole, päinvastoin.

    • Itse olen käyttänyt edellistä kotturaa siinä Gigantin vieressä olevassa autoasi-korjaamossa. Nyt en muista tarkempaa nimeä. Nykyisestä autosta olen käynyt öljyt vaihdattamassa. Tyytyväinen olen palveluun ja hintaan.

    • Susa10

      Älkää menkö kehäkujan teboilille! Nyt oli kaverinkin auto huollettu virheellisesti ja joutui kuluttaja asiamiehen kanssa taistelemaan että sai kuntoon. Omaani eivät korjanneet vaikka niin väittivät ja laskuttivat. Mieheni joutui käydä selvittämässä. Ovat hankalia tyyppejä.

      • Tarmo

        Yhtyy tähän kirjoitukseen täysin. Hyvinkääläisillä tuntuu olevan huonoja kokemuksia


      • Pirkko2
        Tarmo kirjoitti:

        Yhtyy tähän kirjoitukseen täysin. Hyvinkääläisillä tuntuu olevan huonoja kokemuksia

        Joo ei ikimaailmassa teboiliin enää. Korjata ei osata, mutta rahaa halutaan silti.


    • tarkempana vastedes

      Omaa kokemusta.

      Gigantin viereinen korjaamo, en suosittele, Tuli kalliiksi todella kalliiksi. Vaihtoivat volvoon hihnan ja alkoi sauhuttaan. Reklamoitiin ja tutkivat että kunnossa on ja ei heidän vikaa ole. Vietiin Diesel korjaamolle jossa tutkivat että on asennettu väärin. Viottunut sen verran että tuskin kannattaa korjata. Tuntipalkka heillä on pienempi kuin muilla.

      Olen myös käyttänyt Sveitsinportissa, Nelipyörässä ja Deltalla. Siellä homma toimii ja vastuu myös. Luulen että jos he olisivat tuon remotin tehneet niin olisivat ottaneet vastuuta. Delta kuitenkin paras noista, ei epäselvyyttäkään.

      Toteamus että halpa tuleekin kaikista kalliimmaksi.

    • korjaa vaikka itse

      Jos haluat ongelmia vie Koneenkatu 19 AD-korjaamolle . Siellä ne ensin hajottaa sun auton ja maksattaa sitten asiakkaalla .

      • Niitä on

        JOS siis tosiaan haluat edullista peruskorjausta "merkkiliikkeessä" duunaavan nuoren, mutta motivoituneen, koulunsa suorittaneen asentajan ykstyiskorjaamossa, niin kertoile. Useimmilla aloittelevilla remonttimiehillä on rahan tarve, joten heidän on hankittava maineensa "normaalia" halvemmilla hinnoilla, ammattitaitoisella työllä ja tasokkaalla palvelulla. Hyvinkäällä on useita nuoria auton korjaajia.


      • habababa
        Niitä on kirjoitti:

        JOS siis tosiaan haluat edullista peruskorjausta "merkkiliikkeessä" duunaavan nuoren, mutta motivoituneen, koulunsa suorittaneen asentajan ykstyiskorjaamossa, niin kertoile. Useimmilla aloittelevilla remonttimiehillä on rahan tarve, joten heidän on hankittava maineensa "normaalia" halvemmilla hinnoilla, ammattitaitoisella työllä ja tasokkaalla palvelulla. Hyvinkäällä on useita nuoria auton korjaajia.

        Autokorjaamoja on noussut Hyvinkäälle kuin sieniä sateella. Vähän sama asia parturikampaamojen kanssam, joita on paljon. Enpä usko kaikkien pärjäävän....


    • Jykä osaa homman

      Jyrkkä-Jyrkin Audi paja. Hyvää asiakas palvelua ja koslat sata takuulla takaisin maantielle.

    • Pentti Arvo

      Detroitista Itään on ylihintainen nyrkkipaja, jossa on mukava henkilökunta. Ota käteistä mukaan.

      • naisasiakas

        Itse olen ollut jo monta vuotta asiakkaana tässä firmassa, eikä remontit ole kertaakaan tuntuneet ylihinnoitetuilta. Muualle en vaihtaisi jo pelkästään mukavan asiakaspalvelun takia.


      • Jaguar & Rangerover

        Enpä tiedä siitä ylihintaisesta... nyrkkipaja, no joo.. mä oon kyllä aina saanu remontit laskulla, johtuneeko sitten kunnossa olevista luottotiedoista? Enkä mä muualla meidän autoja huollatakkaan.


    • Jalmari Kola

      En tiennytkään, että tarkastavat siellä luottotiedot.

    • Sulo V

      Hyvinkääläisenä käytän auton Riihimäellä merkkihuollossa, ei samoja tähtitieteellisiä laskuja kun VAUNULASSA...

    • tuube

      Kertokaahan mikä on hyvä ja edes kohtuuhintainen paikka "fiksata" auton maalipinta kuntoon? Tarkoitus saada pienet naarmut ja automaattipesureiden jäljet pois. Tarkoitus ei ole tehdä mitään näyttelytasoista kapistusta, vaan saada käyttöauton pinta siistiin kuntoon ja että se kestää kanssa. Värivaha, yms myyntifiksauksista en ole kiinnostunut. Jos joku osaa antaa arviota paljonko sellainen ei-metallimustaan uudehkoon Volvoon maksaa, niin mielelläni otan tiedon vastaan.

    • toyotakuski

      En oikein usko että missää tarkistetaa luottotietoja paitsi auton oman merkin huolloissa ja korjaamoissa.

    • mävaan

      Ainakaan Koneenkadulla olevaan mukamas AD:n kyltin alla olevaan korjaamoon ei kannata autoa viedä. Käytin oman autoni siellä ensimmäisen ja viimeisen kerran.
      Eivät todellakaan osaa kustannusarviota tehdä. Arvio satanen ja loppulasku neljäsataa. Ostivat ylimääräistä halpaa skeidaa ja töistäkin veloitus viiden tunnin verran. Auto menee toiseen korjaamoon ja katsotaan mitä AD:n tuhot tulee maksamaan minulle. Tuskin kyllä mitään hyvitystä tulen saamaan, mutta eiköhän ilmoitus kyseisen ketjun pääkonttoriin, jotenkin asiaan järkeä saada.
      Ja en ole asiasta ilmoittanut kyseiseen "romppasen pajaan", kun uhkaili aika kovin
      vanhempi mies siellä, kun autoani hain ja laskun maksoin.
      Että älkää viekö autoa sinne.

    • e 90
      • huoltaisinitsejososaisin

        muottikatu on viho viimenen paikka minne itse veisin enään autoani. vein autoni huoltoon ennen katsastusta jotta voisivat katsoa että jos näkyy jotain mistä voisi jäädä kiinni ettei menisi läpi. nohh, huollon jälkeen katsastus mies meinasi ajaa autoni seinään koska siinä oli jarrut kuulemma kuin tiiliskivet.
        eli vein ehjän auton muottikadulle ja takasin sain 900 euron laskun josta n. 202 e oli osista, loput "työtunteja". autoni seisoi siellä viikon ja ne kerrat kun kävin pihassa kattelemassa sitä, ei oltu edes viety sisään. ja kolme viikkoa tämän jälkeen 300 euron lasku koska jarruni hajosi taas ja ei kuulemma heidän vika.


    • Turbini

      AD koneenkadun kierrän kaukaa jo pelkästään sen takia, että ukko mainostaa laittomasti milloin missäkin tolpissa pitkin Hyvinkäätä. Sitten taas kerätään plakaatit pois, kun kaupungilta soitellaan ettei tämä nyt ihan näin mene. Peräkärryn romuja myös ko. pajan mainoksilla peitettynä milloin missäkin laittomasti parkissa. Tuntihinta ei mainittavasti halvempi kuin muualla. Hyvinkään ajoneuvohuollossa homma toiminut ok. Nyt ollut pikku takuu vääntöjä, mutta hoitaneet homman uudestaan mukisematta.

    • Porsse mies

      Detroitista Itään veloitti minulta 70 euroa tunnilta. Työn nopeus samaa luokkaa kuin korjaamoilla yleensäkin eli ei kovinkaan ripeä.

    • car man

      Koneenkadun AD :stä olen saanut samanmoisia kokemuksia, kuin yllä. Eli ei hyvä, öljynvaihdon yhteydessä öljypropusta kierteet paskaks ja ei mitään korvata vaan asiakkaan piikkiin.
      Ja toinen tapaus , jossa nokkapellin lukkomekanismi Focuksesta rikottu kun ei osattu avata konepeittoa !!
      Ei hyvältä kuullosta.

    • pentti arvo

      Vastaus keskusteluketjun ensimmäiseen viestiin "Löytyykös Hyvinkäältä hyvää ja edullista autokorjaamoa? Ei mitää merkkihuoltoa jaa kunnon nyrkkipajaa :D?

      Ei löydy sellaista Hyvinkäältä.

    • Ewe oikea

      Hyvä autokorjaamo Hyvinkäällä? Minulla (nais- ja työmatka-autoilija) on todella hyvät kokemukset Autopeltikorjaamo Unto Mattilasta Veikkarissa (osoite Avainkierto). Ystävällisiä, reippaita, nopeita ja KOMEITAKIN miehiä :) ja veloitukset ovat olleet ihan jees, melkein alakanttiin mielestäni. Eivät tee vuosihuoltoja, muita korjauksia kyllä eikä vain peltihommia. Käsittääkseni erityisesti Toyotat ovat heidän alaansa, mutta muutkin merkit hoituvat. Olen saanut monesti avun välittömästi eli päässyt heti näyttämään ja korjauttamaan varsinkin pikkuvikoja. Suosittelen lämpimästi.

    • Huijattu pahasti

      AD-korjaamo on todella ammattitaidoton ja kusetus paikka .Kiertäkää kaukaa!!

    • ad korjaamo kusetti

      yhdyn edelliseen...Halvalla piti tehdä jakopää remppa.Tuloksena katkennut hihna jota ei oltukaan vaihdettu, rahat otettiin kyllä.

      • AD-huollosta

        Onko AD-huolto mennyt jotenkin alaspäin viime aikoina? Olen huollatuttanut siellä autoani vuosia ja ollut pääsääntöisesti tyytyväinen, poikkeuksena vain yksi kerta, jolloin eivät paikallistaneet tyypillistä merkkivikaa ja vaihtoivat akun turhaan. Vika hoidettiin sitten merkkiliikkeessä, tuntiveloitus kalliimpi.

        Eli onko jokin ratkaisevasti muuttunut? Töiden vastaanotosta on hävinnyt se yksi erittäin positiivinen herrasmies (sukunimi alkoi H-kirjaimella), sen olen huomannut.

        Nyt en ole tarvinnut vuosihuoltoa vajaaseen vuoteen ja arveluttaa näiden juttujen jälkeen, menenkö entiseen paikakan vai pitääkö etsiä jokin muu. Ei vanhaa autoa kuitenkaan merkkihuollossa viitsi huollatuttaa.


    • Jimix

      Älkää vaan viekö ad-huoltoon. Uskokaa vaan! Tökerö palvelu ja käsittämättömän surkeaa "korjaamista". Eli auto ei tullut kuntoon ja jopa osia oli puolittain irti/löysällä. Rahastus siellä ainoastaan osataan. En vie enää koskaan autoani sinne kokemuksesta oppineena.

      • AD-huollosta

        No mitä suosittelet?


    • hbi

      Ei muuten löydy maailmasta yhtään korjaamoa mistä ei olisi yhtään negatiivista palautetta. Ihmisiä me kaikki ollaan ja varmasti jokainen tekee työssään virheitä joskus. Eli käytä sielä missä hyvältä tuntuu.

    • Pösö

      Piru vie... Käytin autoni etupyörän laakerin vaihdossa siinä konecranesin vieresssä. Harmi, etten muista nimeä. Siellä tuntiliksa oli kaverilla 59€ ja koko laakerin vaihto 170€

      Olin aiemmin käyttänyt toisen pyörän laakerin vaihdossa swweitsinportinautossa. Sanoivat siellä, että eivät saa vaihdettua laakeria ehkä ilman, että abs anturi hajoaa...nooh... se hajosi vaikka sanoin, että laittaa sellaisen kaverin tekemään kuka ei riko... Kok hinta 360€

      Jotenka kyllä sitä kannattaa kysellä...

    • Autohuolto QA,Penaon hyvinkään paras ja halpa autokorjaamo ja hyvää palvelu:D.

      Metsämutilantie 2, 05460 HYVINKÄÄ

      puh. 050 370 7022

      08:00 - 17:00 tai sop.muk

      www.autohuoltoaq.fi

      • Pettynytnyt

        No parhaasta en tiedä. Käytin perus huollossa, öljynvaihto jne... Soittivat että tulpat huonossa kunnossa. No sanoin että vaihtakaa vaan jos kerta huonossa kunnossa. Laittoivat sitten melkein sentin liian pitkillä kierteillä olevat tulpat. Ei mennyt kauaa kun kun oli tulpat karstottunut ja irtihän ei enää lähtenyt :D


    • sorolla

      Detroitista itään. Auto sieltä tullessa oli huippukunnossa ja yllätys yllätys vielä katsastettukin...siis Paras 😊

      • KaarloU

        Vielä suurempi yllätys auto oli sieltä tullessa huomattavasti huonommassa kunnossa kuin viedessä. Varmasti soveltuu todella vanhojen autojen korjaamoksi, mutta uudemmat ei siellä oikein korjaannu. Se on sellanen nyrkkipaja sanan varsinaisessa merkityksessä.


    • Nippe16

      Kk autofixiä kannattaa varoa. Mainostaa nykyään protestilistalla. Verothan on maksettava eikös juu.

    • hävettää

      in gaariin en kyllä vie autoani enään koskaa aikataulu venyi ja kun kävin hakemassa.Auto oli niin pirun paskanen sisältä että oikein hävettää.Saisivat itse myös hävetä...

    • juha_123456

      Olisiko hyvä päivittää statusta. Ainakaan Koneenkatu 19 huollosta ei tule uusia valituksia, ollut jonkun aikaa konkursissa! Olen erehtynyt sinne joskus viemään.

      Metsämultiantieltä entisen Kankfeltin paikalta huolto muuttanut Martinsyrjäntielle (huomasin muuton vasta ajan varaamisen jälkeen). Mulle etäisyyttä tuli lisää.

    • 5nyny3y

      Lisäksi osassa noista huolloista hintoja notettu huomattavasti ja enää ei ole kysessä halpa vaan kallis.

    • oippa

      Hyvinkää In-Car ei tosiaankaan osaa ainakaan korikorjauksia.Meidän Bmw e60 meni vakuutusen kautta korjaukseen.Esimmäisellä kerralla jätettiin suurinosa korjaamatta ja maalaamatta,kun hain autoa kysyin korjaamopäälliköltä oliko tarkistanut korjaukset niin ei ollut,pyysin tulla katsomaan,niin totesi että pitääkorjata uudestaan.Toisella kerralla oli maalattu ja korjattu,mutta oli roiskittu maalia ja lakkaa vastakkaiselle puolelle autoa johon ei pitänyt koskea ollenkaan ja naarmutettu auton ovia samaiselta puolelta.Tästä kyselin työnjohtajalta ja hän ilmoitti ettei ole heillä tullulleita jälkiä jolloin näytin kuvat autosta ja niissä ei kyseisiä jälkiä näkynyt,johon korjaamopäällikkö sanoi että korjataan,tähän sanoin ettei korjata enään vaan pyydän vakuutustarkastajan paikalle ja samalla sanoin etteivät koske autoon.ilmoitin myöskin asiasta pääkonttoriin heidän esimiehensä soitti ja ilmoitti ettei naarmut ole tulleet heidän prosessiissaan johon vastasin että mitenkäs siihen oli sitten tullut niitä maali/lakkaroiskeita johon pääkonttoirin aluepäällikkö ei sanonut mitään.Menin poikani kanssa autoa tarkistamaan vakuutustarkastjan kanssa ja kas kummaa kaikki oli korjattu ja puunattu,marssin suoraan työnjohtajan luokse ja kysyin miksi naarmut korjattiin jos ne ei ole tulleet heidän prosessissaan niinkuin aluepäällikkö ilmoitti???Poikani näytty huonoa maalausjälkeä etulokasuojasta tarkstajalle ja tarkastaja totesi että on huonoa jälkeä jaa maalataan uudestaa,tästä huonosta maalauksesta oli poikani sanonut jo ensimmäisellä kerralla kun näimme auton korjaamopäällikkö oli sitämieltä että maalaus oli ihan hyvä.Koko tähän huonoon palveluun ja virheitten korjaamiseen meni 2kk.EN TODELLAKAAN SUOSITTELE IN-CAR Hyvinkään palveluita kenellekkään.

      • kunhan_kysyn

        Miksi kirjoitat pitkää pötkylää? Kukaan ei jaksa lukea. Kappalejako on keksitty.


    • oippa

      Käyppäs kysymässä Hyvinkään In-Carista

    • Faktisti

      Hyvinkäältä löytyy hyvä ja edullinen autokorjaamo. Hyvä on esim. Muottikadun huolto. Ja se edullinen on Metsämutilassa oleva paja. Hyvä maksaa ja halvalla saa halpaa.

    • NykypäivänMaantierosvot

      Meidän auto myös käynyt in-car ssa vakuutuksen kautta. Peruskorjaus ok, mutta huolimatonta. Mm jätetty jotain niiden omat teippimerkinnät puskuriin ja auton oveen oli ilmestynyt kolme pientä lommoa. Jollain talttapäällä tehty tai vastaavalla. Auto vanha niin ei jaksanut valittaa. Oma veikkaus siellä joku pomoonsa tyytymätön hommissa, kosto se on pienikin kosto kun asiakkaat naama punasena tulevat raivoamaan esimiehelle työnlaadusta.

      Voi teitä, kuka vie sinne uuden kalliin autonsa sinne..

      • marmori

        Uudet ja varsinkin kalliit autot viedään merkkiliikkeeseen. Huoltovälitkin nykyään 2v/30tkm, eli auto ei ole enää uusi ensimmäisen huollon aikana.


      • NykypäivänMaantierosvot
        marmori kirjoitti:

        Uudet ja varsinkin kalliit autot viedään merkkiliikkeeseen. Huoltovälitkin nykyään 2v/30tkm, eli auto ei ole enää uusi ensimmäisen huollon aikana.

        Niin no mikä on kenellekin uusi / kallis. Mielestäni 4v vanha mersu on ”uusi” ja kallis. Kyllä siellä korjausjonossa näkyi suhteellisen uusia autoja eikä merkitkään ollut kaikki siitä halvemmasta päästä. Mutta jos itse kokee että oma auto on vanha 2veen jälkeen, niin ei varmaan sitten pari naarmu sinne tänne mitään haittaa :)


      • marmori

        Olisi varmaan kannattanut ottaa yritykseen yhteyttä liittyen niihin lommoihin, vaikka kyseessä vanha auto. Jos yritys ei olisi hoitanut asiaa mallikkaasti, niin sitten vasta kommentointia tänne. Nyt olisi kiva kuulla yrityksen edustajalta vastaus, jos sattuu lukemaan näitä.


      • Anonyymi
        NykypäivänMaantierosvot kirjoitti:

        Niin no mikä on kenellekin uusi / kallis. Mielestäni 4v vanha mersu on ”uusi” ja kallis. Kyllä siellä korjausjonossa näkyi suhteellisen uusia autoja eikä merkitkään ollut kaikki siitä halvemmasta päästä. Mutta jos itse kokee että oma auto on vanha 2veen jälkeen, niin ei varmaan sitten pari naarmu sinne tänne mitään haittaa :)

        Yli 3 vuotta vanhaa Mersua EI kannata huollattaa ainakaan enää "merkkiliikkeessä".

        Tämän olen oppinut viimeisen viiden E <-> GL -Mersujen kanssa.

        Kannattaa kysellä ja etsiä joku huokea hintainen osaaja huoltoihin ja korjauksiin.


    • TyytymätönAsiakas

      Hyvinkään Autopalvelu: Naarmuttivat vannetta renkaiden vaihdon yhteydessä 5 eri kohtaa niin vanteen lipan ulkopuolelta kuin renkaan alle jäävästä osasta. Syyttivät että olisin ajanut kanttariin, mutta lipan reunan sisäpuolelle ei sillä tavalla saa jälkiä. Selvästi asennuksessa tullut. Maksuttivat täyden hinnan, ja kiistivät kaiken. En suosittele kenellekkään vannetöitä tarvitseville. Kk-autofixillä sen sijaan vaihtanut kumit 3 kertaa ilman mitään jälkiä.

    • Kgddjfgjjj

      Onko toyota nelipyörä?
      Itse olen saanut hyvää ja huonoa palvelua / huoltoa.
      On kuin automaatti, tulee mitä sattuu!

      Autokaupan puoli on taas omansa.
      Myyvät naaman perusteella joten jos naama miellyttää niin tulee ok kauppa. Muuten on mentävä kauemmas. On tapauksia että eivät myy käteisasiakkaalle.

      • Anonyymi

        Hyvinkään Incarilla peltikorjaukset ei onnistu niin kuin pitäisi, sekä aikaa kuluu luvattoman paljon.


      • Anonyymi

        Siellä on joku nöösipoika Ruoppa jolta sain maailman paskinta ja ylimielisintä palvelua. En suosittele.


    • Anonyymi

      Miten hyvinkään Ajoneuvohuolto nykyään hoitaa hommat?Kävin siellä niin koko porukka vaihtunut.

    • Anonyymi

      Autoni oli tuulilasin vaihdossa keväällä 2022 In Carissa Hyvinkäällä. Erittäin hyvä puhelintiedotus, aikataulu piti täysin, auto palautettiin siistissä ja hyvässä kunnossa ja laskutus onnistui pienin järjestelyin yrityksen kanssa, koska vakuutusyhtiö oli ilmoittanut, ettei "rahaa tarvita". Suosittelen.

    • Anonyymi

      Teboi Hyvinkää, yhden vian korjauttaa niin pari uutta tulee.

    • Anonyymi

      Hyvinkään ajoneuvohuolto nykyään ihan surkee. Joku virolainen kahden apumiehen voimin yrittää mutta ei hommasta tuu mitään aivan saibaa. Ennen oli kunnon asentajat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe