Matka-aika Venäjän puolella

11+2+

Kuinka kauan aikaa kuluu Suomen tullista takaisin Suomen tulliin tankkausreissulla miltäkin ylityspaikalta? Vartiuksessa vierailu huoltoasemalla kestää yleensä 45 minuutista tuntiin.

11

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tatiana Horovitch

Oman aikansa se tasan tarkkaan vie. Joskus enemmän, joskus vähemmän.

Vieläkö lie siellä se neljän tunnin sääntö tankkaajille? Eli jos on lyhyemmän aikaa, niin sitten maristaan tai peräti sakotetaan.

Tankkausreissut pitää ottaa viihteenä ja unohtaa kiireet. Muuten tulee tressiä. Katselee vaikka dievuskoita muutaman tunnin, ennenkuin tulee takaisin.

• just tullut

Hiljasta oli niinkuin normaali arkipäivänä.

• faqfaq

Vaalimaalla kesti lähes 10tuntia ees takainen tankkausreissu, ei kannata ei"!

• lumiska

Viime kiireisinä päivinä eivät todellakaan ole ehtineet käyntiaikoja mittailla, kiitettävän ripeätä on touhu ollut ainakin täällä Vyartsilassa.

• perteke

lappeenrannasta lappeenrantaan rättijärven kautta 2h 35min

• Matkailija484848

Vartiuksessa olen tankkausreissulla käynyt yli kymmenen kertaa viimeisen vuoden aikana eikä ole sakotettu. Eräs tuttu on käynyt siellä tankilla lähes joka viikko viimeisen kolmen vuoden ajan eikä ole kertaakaan tullut sakkoa.
      Suomen tullista Venäjälle ja takaisin olen päässyt parhaimmillaan puoleen tuntiin.

• mnjb7869

kouvolasta käyn torfyanovkas tankkaamas menee yllensä 4 tuntii koko reissulla.
      faqfaq käyny ruuhka-aikana tankkaamas!

• Lyttä

Kajaani - Vartius (Lyttä) - Kajaani kesällä alle 4 tuntia ja talvella hieman päälle, matkaa 125 km suuntaansa

• tsakot

kajaani-lyttä-kajaani n.45-50 kertaa vuosi.2010 yhdet sakot. aikaa menee saman verran kuin edellisellä.

• da

vaalimaalla meni 50min Suomen tullin liikennevaloista takaisin suomen puolelle. Kerkesi siinä käydä tankilla ja kahdessa kaupassa sekä rahanvaihdossa.

• 2+4

Nyt kuluneella viikolla meni n.tunti. Pitää muistaa aikaero 2.tuntia EU-venäjä. Käyn aina Unirem-asemalla Karhubaari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe