Skitsofreniaa ei ole olemassa

Sinde vm-82

Voit solmia alaikäisenä parisuhteen, jos et ole oppimisvaikeuksinen. Ero on kuin yöllä ja päivällä. Sen sijaan, jos olet oppismisvaikeuksinen ja lukihäiriöinen, kysymyksessä on käytöshäiriö.
Frustraatio - Ikä, näkö, koko ja sisin
Frustraatio - Inhimilliteetti, empatia ja loogisuus
Frustraatio - Coping-keino, Defenssi
Voit solmia alaikäisenä parisuhteen, sinua palkitaan, koska olet lahjakas.

Täällä erään kunnan väestö, ehkä pari yliopistokoulutettua, hakee väkivaltaisena apua, esimerkiksi vankeja ottamalla. Miten maksatte tällaisen? Kysymys on ihan joukkoharhasta, ei todellisuudesta, tulevaisuudesta tai turvallisuudesta. Kysymys on ainakin ihan joukkoharhasta, ei todellisuudesta. Miksi parisuhde on oppimisvaikeuksiselle rangaistavaa? Onko se mielestäsi epäreilua? Eihän kukaan puutu lahjakkaan tekemisiin. Hehän ovat manipulaation takia, vaaralliseksikin luokiteltavia. Eihän heitä pysty tutkimaan, he johtavat Napoleon Otto Mutterilla. Skistofenian tilalta on tällainen pyöreäpäisyys.
"Psykologina mä haastan teidän olemaan tällaisia koneita." - Kuraattorin tunnuslause
Pyöreäpäisyys on aina verkkopohjainen häiriö, siksi en mielelläni jätä tätäkään tekemättä, oli se kuinka raskasta hyvänsä. Ihan vain lapsenkasvatukselle, ihan vain lapsenturvallisuudelle.
Empatiaa käytetään turvallisuusperusteisena aina inhimillisyyden rinnalla, inhimilliteettiin ja erehdykseen pyrkien, sekavuustilaa apuna käyttäen. Muista, että olet oikeutettu, vain raivokohtaukseen ja jaksamiseen.
- Mä en saakaan käyttää kuraattorina näitä kone-papereita.
Se oli hullu taas!
-Yhtä hyvin voit pelastua.
Minulle! Minulle!: huusi kansa kädet korkealla täydellisessä psykoosissa. Näitä on erilaisia näitä oppimisvaikeuksisten lauseita.

Anteeks, mun pitää mennä pakkohoitoon sairaalaan, tää ei käykään enää ammattina, tää sukupuolitautitestilainsäädäntö.
Diakoninpoika frustraatio
- Eri isyydet, isät, ja isän
- Ei sisällä seksiä ja 5-näköä yksityisyydensuojallisessa ammattikäytössä.

2

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .... jojojooo JoJo?

Jaha, aha, mulla verkkopohjainen häiriö ruotsinkielestä. Sua ei ole kanssa ikinä haitannut sellainen.
      - Sehän ositetaan, vain kuinka? (lukihäiriö, sanasokeus: mania sana:vai/vain)
      Vähän kuin via uppia ja via dolorosa: Joo, ositetaan se, ainakin normaalisti onnistuu neurokemiallisesta ympäristöstä.
      Ihan tuttu ihminen jo kasvoiltaa 4-vuotiaalle.
      - Miksi sä et osita? ihan tuttu kysymys 4-vuotiaalta.
      - MIksi sä osoitat? kysyi 4-vuotias, ihan normaalisti eläimeltä, jota ei voitu varmuudella erottaa ihmiseksi tai eläimeksi. Siinäkin toimii turvallisuusaiheinen neurokemia.
      Mitä sä sitten kysyt tällä osittamista ja osoittamista käsittelevällä aiheellasi, mun aivoista, pään sisältä, kasvokuvallasi?
      - Aika harvinainen kokemus.
      - No, että oonko mä hyvän näköinen. MIkä tässä sitten kiinnittää huomion?
      - Ihon kuulaus, pyöreäpäisyys, verenpaine, ^¨"hampaisto"', väkivalta.
      - Ihon kuulaus, vaaleahiuksisuus, ja siniset suuret ja tyhjät silmät.

Älä jaksa yllyttää!!
      -Joo, mulle pitää olla sellaisia etukäteen tuttuja ihmisiä. Yllyttämisellä on monenlaisia turvallisuusmerkityksiä, mutta vain suljettujen olosuhteiden ulkopuolella, joissa hänkin oli elämäänsä jotakin lämpöä yrittänyt tavoitella.
      - Mä en jaksa nyt, enkä kestä tätä asiaa.
      K. Leikitte ilmeisesti Hustler-I-terapeutteja.
      -"Hieman liian näkyvää amorinkaarta."
      - Ilman selviytymsikeinoja, joiksi mielletään kovan verenpaineen alainen, amorinkaarellinen ja psykoottinen hetki, kyseenalaistava keskustelumenetelmä, realismeineen. Yritän vasta nyt päästä realismin avulla älykkyysosamääräni, esim. tietokilpailujen ja rinnastusten, muista ihmisistä, avulla.

• jk

onpahan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      9
      2767
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      165
      2675
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      185
      2527
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      14
      2049
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      21
      1997
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1848
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      70
      1572
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      23
      1172
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      71
      1163
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      85
      1052
    Aihe