mitä teen?

hallppa pumppari

Elikkä siis ostin tommosen mossberg m590 kuula-aseen.Kun laitan kuulia lippaaseen,niin se ottaa sinne monta kuulaa.Yksi kuulista menee ammuttavaksi ja loput tippuu pois.Se ottaa noin viisi kuulaa,joista neljä tippuu pois kun lippaan ottaa irti.

5

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.T.A.L.K.E.R

ihan paska ase haista vitu

• aloha1

tätis oli kun sua teki mulkku airsoft aseet ovat parhaita vempaimia mitä kaupoista löytyy mulla itsellä on m85 aivan sairaan hyvä ase sitä parempaa ei löydy mikä itselläsi on pieni paska tussari vai kannattais hankkia uusi tietoisempi elämä jossa tietäisit vähän enemmän airsoft aseista vitun pummi s.t.a.l.k.e.r. terveisin epä s.t.a.l.k.e.r.e.i.d.e.n. ystävä aloha1

• Marked One

En ole varma aseen kuulansyöttömekanismista, mutta minusta tuo on ihan normaalia. Sähköaseissa tuo johtuu siitä, että hoppikammion kuulansyöttöputkeen jää aina ne pari kolme kuulaa, jotka eivät palaudu lippaaseen vaan putoavat. Nuo muutamat viimeiset kuulat voi ampua, jos aseen laittaa ylösalaisin ja antaa painovoiman tehdä kuulille tehtävänsä.

• halppa pumppari

kiitos se maksoikin vaan kaks kymppii ja on jousikäyttönen.

• Mäpä Kerron

Mulle yhen vastaavan omista sanoi kun lainasin tuommosta oman aseen vian takia että vedä jousi alas ja ravista lipasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe