Ohessa hieno ja aito klippi ufosta. Tätä ei yksikään skepo voi kieltää!
Skpsis ry voi nyt tehdä yhdistyksen lopetusilmoituksen ja mennä kotia nukkumaan.
http://www.youtube.com/watch?v=edOnHW3Z2kw
Todiste UFOsta; Uusi Seelanti
13
460
Vastaukset
- Vistori
Olen pitänyt aikaisemmin ufoja humpuukina, mutta nyt täyttynee tarkistaa omaa kantaani ufo-ilmiöön.
- Feikki Vihtori
Olen pitänyt aikaisemmin ufoja humpuukina, ja nyt täytynee säilyttää oma kantaani ufo-ilmiöön ennallaan.
- Paskuri Veikko
Olen pitänyt aikaisemmin ufoja tosiasiana, ja nyt täytynee tarkistaa oma kantaani ufo-ilmiöön.
- Feikki Metsuri
olen pitänyt aikaisemmin kantoja tosiasiana mutta nyt pitää tarkistaa kannot
- Veikko.
En ole pitänyt aikaisemmin ufoja humpuukina, eikä nytkään täytyne tarkistaa kantaani.
- huumme-veikko
Olen pitänyt ufoja aina ei-humpuukina, eikä nytkään tarvitse kantaravintolasta itse kävellä ulos.
- Kunnon kannat.
Itsekään en osaa ottaa asiaan kantaa suoralta kädeltä joten tarkastan kantani......No niin,nyt koukistin käteni,otin kengät jalasta ja tarkastin kenkieni kannat ja totesin,
että vasemman jalan kengän kanta on kulunut.Mutta oikean jalan kengän kanta ei ollut kulunut.Tarvitsen siis uudet kengät joissa on kunnon kannat.Eli tällainen kantojen tarkastus.
- videomanipulaatio
Resoluutio aivanpa 360p. Herran vuonna 2012. Viittaa digitaaliseen videomanipulaatioon.
- HD Veikko
olen ollut aina full hd dimensio folio nyt täytyy tarkistaa bluurei kanava
- viranomainen.
Videollahan on selvä turvepalo.
- Taas yksi ufo
Sanoisin, että samanlainen epäselvä kuva ja tapahtuma saadaan luonnossa yksinkertaisesti liikkumalla siten että pilven hattara tulee yht'äkkiä kohteen eteen.
- peruskauraa
Hieno tilannetta sähköistävä musiikki oli tähän autenttiseen melko huono-resoluutioiseen videoon miksattu oikeiden äänien päälle. Eikä autossa istujatkaan pahemmin hämmästyneillä puheillaan häiritse. Vai kuvasko ajaja samaan aikaan, kun yritti katsoa eteenpäin?
Näitä vastaavia videoitahan on nähty satoja. Seuraava yrittäjä kehiin, kiitos. Vois panostaa hiukan kuvanlaatuun ja johonkin ennalta näkemättömään kuvakulmaan tai etäisyyteen. Eikä kohteen kunnollinen zoomauskaan ole kiellettyä. - Kantojen äiti
Jos kuvanlaatu olisi parempi, niin sitten sanottaisiin että aivan liian hyvä ollakseen totta. Nykyään kaikkee voidaan väärentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492