Hei!
Ajattelin yhdistää loman ja kielenopiskelun. Olen opiskellut ja ollut vaihdossa Espanjassa, into prepata kieltä on kova.
Olen käynyt lattareissa ja nyt kiinnostaisi irrottautua keväällä tai syksyllä 2012 pariksi viikoksi töistä ja suunnata esim. Kuubaan kielikurssille.
Kielikurssien toteuttajia noille kulmille löytyy useampiakin. Olisi kiva jakaa reissukokemukset ja kenties myös majoitus jonkin rennon tyypin kanssa. Kuulisin myös mielelläni jos joillakin on kokemuksia näistä aikuisille suunnatuista kursseista.
Tarkoitus ei ole koko reissun aikaa päntätä kieltä, vaan tehdä kohteessa muutakin. En ole suunnitellut tai lyönyt lukkoon reissun ajankohtaa tai kohdetta vielä. Mielelläni tekisin sen aiheesta innostuneen henkilön kanssa. Jos lattarit ei innosta myös manner Espanjan kohteet käy.
Ota yhteyttä jos innostut
Espanjan kielikylpyyn esim. Kuubaan, Costa Ricaan
bueno12
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502