Finnairin reittlento Delhiin, jaetaanko maahantulokaavake ennen laskeutumista koneessa?
Lomalennoilla näin on ollut. Ei nyt niin iso pointti, mutta mukavampi täyttää valmiiksi, kuin että siellä ryysiksessä kentällä.
Maahantulokaavake
5
482
Vastaukset
- Himachal
On jaettu ihan hyvissä ajoin joka kerta Delhin lennolla maahantulokaavake. Ja totta, se on mukavampi täytellä valmiiksi koneessa kun siinä aikaa on kuitenkin.
- Ei ainkaan
kolmella tai neljällä viimeisellä lennolla jaettu etukäteen vaan ihan sai siellä kentällä täytellä. Ei siinä nyt kovin kauaa mene - eikä siellä nykyään enää ole sellaista ryysiksen tuntuakaan.
- Himachal
Jaa.. Marraskuun 1. päivä lensin Helsingistä Delhiin viimeisimmän kerran ja silloin oli jaossa kaavakkeet jo koneessa.. Samoin vuosi sitten..
- Näköjään
vaihtelee.sillä meillä ei jaettu koneessa yhdelläkään viime vuoden kolmesta lennosta.
- lappuja lappuja
Jokaisella Finnairin reittilennolla Delhiin, jossa itse olen ollut, on maahatulokaavake jaettu koneessa (viimeksi marraskuu 2011). Mutta ei tarvi huolehtia ryysiksestä kentällä, on nimittäin sen verran lääniä, että ei siellä heti ahtautta tunne :)
Palatessa muista itse ottaa ja täyttää poistumislomake (tai miksi sitä kutsutaankaan) ennen turvatarkastusta ellei Finnairin paikallinen henkilökunta tyrkkää sitä käteen check-innissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502