Viimeinen naula Ubuntun arkkuun:
http://www.tietokone.fi/uutiset/microsoft_vihjaisi_windows_8_tulee_lokakuussa
Windows 8 tulee lokakuussa
12
127
Vastaukset
- Siihen asti
Unityllä voitte harjoitella Metron käyttämistä.
- /7\|/7\
windows 8 on jo riesanamme täällä palstoilla. hän laukoo vain asiantuntemattomia kommenttejaan.
ilmeisesti sitä harmittaa aika tavalla, koska ei osaa. - p.pönttö
mitä se uusi wintööti maksaa?
- Arvio...
150-200€ laillisesta versiosta.
Ja minä vihjaisin kauan sitten että se tulee lokakuussa...
- windows 8
"Ja minä vihjaisin kauan sitten että se tulee lokakuussa... "
no eipä se oikein mitään meinaa, kun 10:n väärän ennustuksen jälkeen 1 menee oikein, ja selviä puutteita ja keskittymisvaikeuksia tuntuu olevan seurata jopa Win8 dev preview konferenssivideota kun jutut on windows 8:Sta kaikkea sellaista, mitä ei videossa projektin kehittäjät ole kuuna päivänä sanoneetkaan. windows 8 kirjoitti:
"Ja minä vihjaisin kauan sitten että se tulee lokakuussa... "
no eipä se oikein mitään meinaa, kun 10:n väärän ennustuksen jälkeen 1 menee oikein, ja selviä puutteita ja keskittymisvaikeuksia tuntuu olevan seurata jopa Win8 dev preview konferenssivideota kun jutut on windows 8:Sta kaikkea sellaista, mitä ei videossa projektin kehittäjät ole kuuna päivänä sanoneetkaan.Mitkä 10 väärää?
- |----------|
- .-.
Lucky bastard!
- Huippuhienoa!
Windows 8 on huippuhieno ja siihen saa Internet Explorer 10 selaimen joka on kaikkein virtaviivaisin... siinä ei ole mitää osoite/haku kenttiä tai selainpainikkeita. Sillä pääsee tälle sivulle:
http://files.glanceworld.com/2011/04/ie10.jpg
Siellä ei ole virusta joten IE 10 on maailman turvallisin selain, sillä et ilveelläkään pääse vaarallisille sivustoille saati hakemaan Operoita tai Foxeja! - dryjfgjh
hienoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462