Facebook ei lähetä koodia matkapuhlimeen

helppiihelppii

Anteeksi, en tiennyt mihin tää keskustelu pitäisi laittaa.

Facebook on seonnut mulla ihan kokonaan, se heitti mut ensimmäisestä tilistäni ulos ja kun yritän kirjtautua tulee teksti "turvallisuussyistä käyttäjätilisi on väliaikaisesti lukittu".

Sain ihmeen kaupalla tänään tehtyä mulle uuden tunnuksen, seuraavan kerran kun kirjauduin sisään tuli "turvallisuustarkastus" jossa pyytää puhelinnumeroani. Koodi pitäisi tulla puhlimeen ja pystyn jatkamaan.

Sama kysymys tuli myös ensimmäiseen tiliini. Koodia ei ole tullut vaikka olen yrittänyt laittaa puhelinnumeroni vaikka millä tavalla valikkoon. esim. 358...

Vaihtoehtona ei ole mitään "seuraava" painiketta eikä mitään, olisiko täällä jotain facebook neroja jotka osaisivat auttaa?

32

18652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunut

      Heeipä hei!
      Mulla on just sama ongelma nyt facebookin kanssa! en pääse kirjautumaan turvallisuussyistä sisään koska käyttäjätili on väliaikaisesti lukittu ja koodi ei tule kännykkääni vaikka miten laittaisin numeron!

      Ootko saanut ensimmäisä tiliäsi toimimaan? Kun itse en ole vielä tehnyt uutta käyttäjätiliä, koska odottelen toiveikkaasti että vanha tilini aukeaisi..... :D

      • Anonyymi

        koodi tulee kyllä spostiin mutta ei ole mobiililaitetta mikä avuksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koodi tulee kyllä spostiin mutta ei ole mobiililaitetta mikä avuksi

        Sama ongelma, en saa tekstiviestiä, eikä ole koodigeneraayyoria tai aikaisempaa selainta jolla olisin tilillä käynyt...
        Miten hitossa tää on voinut nennä näin vaikeeksi, Mikä neuvoksi?


    • turvakoodi

      Mulla pyytää turvakoodia joka olisi mukamas lähetty puhelimeen... ei oo näkynyt. Yritin uudelleen pyytää sitä niin herjaa, että olen liian usein pyytänyt sitä (jo ensimmäisellä kerralla). Eli jumissa ollaan. Kiitollinen jos joku osaisi auttaa????

      • Anonyymi

        Mulla sama ongelma!!!


    • raivostunut

      Täällä aivan täysin samainen ongelma! Eikö tähän tosiaan ole muuta ratkaisua, kuin luoda uusi profiili (mitä en TODELLAKAAN jaksaisi alkaa tekemään) ???
      Onko teillä ongelma jo ratkennut?? Kertokaa nyt ihmeessä joku viisaampi, mitä tehdä!

    • Selvisi

      Mä olen nyt viikon pähkäillyt saman ongelman kanssa. Tänään löysin ratkaisun. Vaihdoin ensin FB:n salasanan ja sitten yritin uudelleen. Ja kas kummaa, tekstiviesti tuli, sain koodin ja pääsin kirjautumaan sisään. Ainoa vaan, että EN olisi missään nimessä halunnut antaa FB:lle puhelinnumeroani. MItä hittoa se niille kuuluu?? Nyt oli vain taivuttava ja annettava se, tai muuteb olisi pitänyt jättää koko FB-touhu sikseeen.

    • oon ilonen tästä:::)

      EI SITÄ SALASANAA SAA ENÄÄ VAIHDETTUA!! sama ongel ja ei millää tekis uutta.. vaikka on koulussa,koska ensimmäisessä lukee kaikki tärkeä yms..::::)

    • mä vaan

      Sama ongelma, neljäs viikko meneillään. Kerran onnistuin vaihtamaan salasanaa, ei auttanut. Nyt koko tiliä ei löydy kuin googlettamalla, sen jälkeen teksti:

      "Tämä sisältö ei ole juuri nyt saatavilla
      Sivua ei voida näyttää. Se voi olla tilapäisesti poissa käytöstä, linkki on vanhentunut tai sinulla ei ole oikeuksia nähdä tätä sivua. "

      Facebookista saadut ohjeet olivat.. sieltä itsestään. Uuden tilin kanssa sama ongelma, eli pitää vahvistaa puhelinnumerolla.

      En ymmärrä miksi naamaassa on tiukemmat turvatarkastukset kuin nettipankissa.

    • Kiinnostunut

      Mulla ei oo käyttäjätili ainakaa auvennu vaikka sain salasanan vaihdettua! -__- oli pakko tehä uus, mutta en viittiny vanhaa heti poistaa, mutta nyt ku kattoin niin vanhaa ei enää ees läydy mistään facebookista, että kai se pitää sitte virallisesti poistaa ku ei tuu mitä viestiä kännykkään millä sais sen avattu ! ottaa kyllä niiin päähän !

      • sini28_

        Mulla on täsmälleen sama ongelma! Ilmeni muutama päivä sitten. Ja salasanan vaihtoa oon kokeillu jo useamman kerran, mutta aina se vaan herjaa sitä turvakoodia mikä pitäs tulla puhelimeen, muttei tule. Vielä elättelen toiveita että vanha tili jotenki aukeais, mutta huonolta näyttää. Siis onko todellaki ainoa vaihtoehto tehä uus profiili, huoh.


    • facebook auki

      ***Hei kaikki tämän ongelman kohdanneet, se hoituu helposti seuraavasti:
      Kirjaudu kaverin koneelta eri ip:osoitteesta, kaverin koneesta joka on tunnistettu.
      Sen jälkeen facebook pyytää sinua vastaamaan että joku on yrittänyt kirjautua käyttäjätilille tunnistamattomasta laitteesta ja se ohjaa sinut vaihtamaan salasanan eikä tarvitse siihen vahvistus koodia tekstiviestillä. kun uuden salasanan vaihtaa ja pidät kirjautuneena kaverin koneella ja kokeilet sillä koneella josta et päässyt kirjautuu ( omalla) niin kaverin koneella sinun facebook viesteihin tulee ilmoitus että hyväksytäänkö tämä laite. Näin kun kirjoitat siihen uuden laitteen, voit kirjautua omalla koneellasi ilman facebook vahvistus-koodia,

      • Ei saanut auki :(

        Kuule eipä toimi tuokaan. Turha vaiva.


    • Minulla vaatii oman henkilöllisyystodistuksen antamista... Meninpä antamaan katsotaan nyt antaako facebook tilin vielä takas..

    • Tietoa tästä pliide

      Miten teillä kävi tämän asian kanssa? Itselläni juuri sulkeutui FB-tili ja en saa sitä koodia puhelimeen vaikka olen koittanut jo varmaan tuhat kertaa.. Nyt en saa edes enää pyydettyä sitä koska olen (yllätys yllätys) jo niin monta kertaa sitä pyytänyt.

      Millä sen tilin saisi auki..?? OIKEASTI.

      Ja mikä kaverin kone, joka on tunnistettu?? Tunnistettu minne ja millä tavalla..???

    • Ei aukea!!

      Sama juttu! Eikä auta mikään, lähetin sinne kuvan passistanikin eikä mitään kuulu. Taitaa jäädä koko tili unholaan. :( Sääli koska inhottaa alkaa keräämään tuhat kaveria uudestaan kavereiksi. En edes tiedä miksi näin kävi! En ollut tehnyt mitään sääntöjen vastaista! :O

    • Kumma juttu???
    • joooo o

      Onko ketään saanut mitään vastausta sen jälkeen kun on henkkareista pistänyt kuvaa menemään

    • Ei koodii oo tullu

      mul kävi just eilen noin. Oon yrittäny jo 2 kertaa, eikä mitään tuu! Auttakaa nyt joku tän homman kaa. Ei sitä koodia vielä olla kukaa saanu!! Eikä kukaan varmaan tuu saamaankaa vaikka vuoden odottais... keksisikköhän joku jonkun idean? Ois kiva päästä omalle tilille.

    • MUA ÄRSYTTÄÄ AIVAN HELVETISTI SE TEKSTI MISSÄ PAMAHTAA TURVALLISUUSTARKISTUS

    • EiSotua

      Kummallista tosiaan. Ennen pääsi (haluamattani) suoraan sähköpostini kautta faceen ilman kirjautumista ja salasanaa, nyt ei pääse enää niin, eikä mitenkään muutenkaan. Ja mitään facen sääntöjen vastaista en ole tehnyt.

      Mutta puhelinnumeroani en anna. Mietin, kävisinkö ostamassa prepaidin - sen numeron voisin antaa, mutta kun monien mukaan, ei edes numeron antaminen auta.

      Älkää hyvänen aika antako teidän henkilötunnustanne kuitenkaan!

    • Karvajakorva

      Facebook vaatii uuden salasanan joka kerta kun menen Facebookiin (tänään olen vaihtanut salasanan jo 5 kertaa).Facebook aukee, mutta kun lopetan ja seuraavan kerran kun avaan niin taas kysytään salasanaa! Tämä juttu alkoi eilen 10.10. missä mättää?

    • Anonyymi

      Mulle tuli eilen tällainen teksti: "Olet yrittänyt kirjoittaa liian monta koodia. Yritä myöhemmin uudelleen."

      Pitääkö nyt sitten odottaa 24 tuntia, että voi yrittää uudelleen?

    • Anonyymi

      Eipä tuu mullekaan sisäänkirjautumiskoodia ja mulla on se todennussovellus juttu myös käytössä ja sekään koodi ei käy tuohon ja minä hölmö tyhjensin sen ”luotetut sisäänkirjautumiset” listan 🙄🤦‍♂️ Auts 😁

      • Anonyymi

        Kun siinä oli aika outojakin paikkoja siinä listassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siinä oli aika outojakin paikkoja siinä listassa...

        Ja Facebookiin laittais viestiä, niin me käskee kuitenkin lähettämään kuvan henkkareista 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Facebookiin laittais viestiä, niin me käskee kuitenkin lähettämään kuvan henkkareista 🙄

        Siis ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ne.

        No niin, eli laitoin kuvattomasta kela-kortista eilen illalla jossain kahdeksan aikaan sinne kuvan ja peitin henkilötunnuksen loppuosan paperinpalalla, niin tuli aamuyöllä vastaus "Kiitos henkilöllisyyden vahvistamisesta" ja tilin palautuslinkki :)

        En olis uskonu, että kuvaton kela-korttikin käy :o

        JEE :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, eli laitoin kuvattomasta kela-kortista eilen illalla jossain kahdeksan aikaan sinne kuvan ja peitin henkilötunnuksen loppuosan paperinpalalla, niin tuli aamuyöllä vastaus "Kiitos henkilöllisyyden vahvistamisesta" ja tilin palautuslinkki :)

        En olis uskonu, että kuvaton kela-korttikin käy :o

        JEE :)

        Ja tämä on ihan tosi juttu! Ihmettelen itekin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, eli laitoin kuvattomasta kela-kortista eilen illalla jossain kahdeksan aikaan sinne kuvan ja peitin henkilötunnuksen loppuosan paperinpalalla, niin tuli aamuyöllä vastaus "Kiitos henkilöllisyyden vahvistamisesta" ja tilin palautuslinkki :)

        En olis uskonu, että kuvaton kela-korttikin käy :o

        JEE :)

        Minne kuva pitää lähettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, eli laitoin kuvattomasta kela-kortista eilen illalla jossain kahdeksan aikaan sinne kuvan ja peitin henkilötunnuksen loppuosan paperinpalalla, niin tuli aamuyöllä vastaus "Kiitos henkilöllisyyden vahvistamisesta" ja tilin palautuslinkki :)

        En olis uskonu, että kuvaton kela-korttikin käy :o

        JEE :)

        Olen eilisen META-sekoilun jäljiltä samassa tilanteessa eli pääsen syöttämään salasanan, mutta koodia ei tule (2-vaiheinen tunnistus). Tuliko tuo palautuslinkki sinulle spostiin, kun laitoit henkkarikopion?


    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä antako puhelinnumeroanne tai henkilötunnustanne, ellette sitten halua jatkossa ongelmia itsellenne. Jo pelkän puhelinnumeron antamisen seurauksena jouduin ulkomailta tulevien puhelinmyyjien kohteeksi. Ei auttanut muu, kuin vaihtaa liittymä uuden numeron saamiseksi, hirveä homma sitten ilmoittaa joka paikkaan se uusi numero.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe