Olen itse ollut naimisissa narsistin kanssa, mutta siitä on onneksi jo kymmenen vuotta. Nyt vasta narsismi on tullut niin paljon keskusteluihin, että vihdoinkin tiedän mikä se pahuus oli mikä minuun iski. Yritän itse levittää tietoa parhaan kykyni mukaan, että ihminen lähtisi parisuhdehelvetistä ajoissa pois. Kun olen itse jo pelastunut katson, että nyt on velvollisuus auttaa toisia.
Suosittelenkin luettavaksi Markku Salon kirjaa narsismista ja erinomainen tarina löytyy blogista Narsismin riivaama osoitteesta: narsisminriivaama.blogspot.com
Narsismin riivaama
4
110
Vastaukset
- voieieieieieie
Eiiiiiiiiiiiii, taas tämän blogin mainostamista. Onko lukijat loppuneet?
- Vertaistukivetäjä
Sata tapaa tappaa sielu! Olen itsekin tuossa kirjassa mukana ja tämän kirjan ovat myös tehneet narsistin uhrit Narsistien Uhrien Tukipalstan tiimoilta. Tässä kirjassa on niitä oikeita juttuja tarpeeksi, niitä, jotka ovat niin käsittämättömiä ollakseen totta. Kannatta lukea, kirjastostakin varmaan saa nykyään lainata, suosittelen.
- esimerkkinä
http://www.iltalehti.fi/ilona/200710036605654_in.shtml
Narsismin oivaltamiseen ei aina tarvitse hillitöntä väkivaltaa ja mustelmia. Henkinen väkivalta vuosia jatkuneena on paljon pahempaa. - YAK-42
Paras kirja sekä narsismin uhreille että narsisteille on Raamattu. Narsistit ovat synnin saastuttamia ihmisiä, jotka ovat antaneet elämänsä sielunviholliselle ja kääntäneet selkänsä Jumalalle. Tokihan monikin heistä väittää uskovansa, että Jumala on olemassa, mutteivat he vaivaudu elämään sen mukaisesti. Tai sitten he kääntyvät johonkin lahkouskoon, koska se palvelee heidän maallista vallanhaluaan. Monet lahkothan lupaavat maallista menestystä ...
Narsistien on lähes mahdotonta löytää henkilökohtaista jumalasuhdetta, koska se edellytäisi syntien tunnustamista, nöyrtymistä, omasta vallasta luopumista ja antautumista Jumalalle. Ja mitä vanhemmaksi narsisti tulee, sitä vaikeampaa on elämä. Synnit painavat ja narsistit jos ketkä kammoavat ajatusta kuolemasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372