Hulluja puheita

Kimmo pkk

Aina kun alan puhumaan ufoista ja muista avaruuteen liittyvistä asioista, joidenkin ihmisten kanssa, olivatpahan he tuntemattomia, tai tuttuja, niin pilkkaavat ja luokittelevat minut hulluksi, ja seköpääksi, ja lähtevän menemään.
Arvatkaa miltä minusta tuntuu sinä hetkenä?
Mistä löytyy kanssa ihmisiä, jotka ovat myös kokeneet paljon ns ufo jutuissa?

3

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GEV

Ihmisen psykologiaan kuuluu se, että arkiajattelusta poikkeavien asioiden keskustelu koetaan jokseenkin vastenmielisenä. Se on kylmä fakta eli mitä harvinaisemmaksi keskustelun aihe menee, sitä vaikeampi löytää juttukaveria.

• tytsi 32v

eivät ole vielä tietoisia/heränneet siihen että heitä on siis muualta tulleita ja liitelevät taivaalla aluksillaan "ufot". itse olen nähnyt aluksia taivaalla ja kun kerroin siitä läheiselle niin vastaus oli satelliitin olet nähnyt tai lentokone se siel on. tulee kyllä naurettua heidän vastauksilleen mutta rakkaita on kaikki immeiset vaikka epäilijöitä olisivatkin. kyllä täältä juttuseuraa löytyy, mutta näitä epäilijöitäkin tosiaan on ei voi mitään. varmasti pahalta on tuntunut mutta anteeksi kannattaa aina antaa. oma tieto on se paras tieto kaikkea mitä muut sanoo ei tarvitse uskoa vaikka kuinka vakuuttelisivat jos se tieto ei itsestä tunnu oikealle.

• ei tartte välittää

Älä välitä. Minäkin puhun mielelläni UFOista, vaikken ole niitä nähnyt, ja vaikka mielestäni sitä, että ne olisivat peräisin jostain ulkoavaruudesta tai maan sisästä, ei ole mitenkään todistettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe