Halvalla pullip? Myyttekö tai tiedätkö missä olisi?

Pullippeihin hurahta

Elikkäs haluan pullipin mutta se on niin kallis ettei minulla ole rahaa siihen. Jotkut ovat sanoneet näitä
Mollamania
Pullipstyle
Plasticpop
Ebay
Giant pullip sale

Onko muita? En löydä mistää enkä halua miniä! Joten myykö joku yksityishenkilö tai joku muu sivusto?

61

5487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miciella

      ei noita oikein kukaan myy... paitsi huuto.netistä saattaa halvalla joskus saada. Ja onhan nekin kalliita mitä jotkut myyvät käytettynä, koska ovat saattaneet maksaa siitä itse kovan hinnan ja ehkä on tuhlannut rahaa silmiin/peruukkiin/ uusiin vaatteisiin. Suosittelisin ihan uuden ostamaan.
      Kannattaa muuten muistaa nuo postikulut mitkä tulevat!!

    • Pullip-Etsivä!

      Etsin itsekkin Pullippeja/Blythejä mutta hinnat ovat kyllä aika korkeat... Olisi ihanaa jos jossain KAUPASSA saisi Pullippeja! ♥

      • Tarkka_

        Kauppoja ovat nettikaupatkin.


      • Rimpulimppu

        Mulla olisi Alice dujardin minut myynnissä vaatteineen?????


      • Pulliiip
        Rimpulimppu kirjoitti:

        Mulla olisi Alice dujardin minut myynnissä vaatteineen?????

        Missä muut?


      • PullipHullu
        Pulliiip kirjoitti:

        Missä muut?

        Myisitkö sen?


      • PullipBoe
        Rimpulimppu kirjoitti:

        Mulla olisi Alice dujardin minut myynnissä vaatteineen?????

        Mitä se maksaisi?


      • Anonyymi

        Hmm


      • Anonyymi
        Tarkka_ kirjoitti:

        Kauppoja ovat nettikaupatkin.

        Mistä sa aaaaaa halvan kertokaa aa


    • laaaaaraaaaa

      en miekää tiiä enempää kertokaa mullekki jos on muita kuin noi

      • Nukkeilija

        Itselläni on pullip akemi ja sen tilasin mollamaniasta mutta oli aika kallis...kilala on kauppa helsingissä josta saa pullippeja ja ne on yleensä siinä 168 euron paikkeilla.


    • asiantuntija..

      huutonetistähän nuita silloin tällöin löytää :)

    • Dollly

      Minä myyn oman nukkeni pois, sillä sainkin säästettyä uutta varten :> Hyvin vähän "käytetty" (eli vain muutamia kuvia otettu, eikä ole ollut pihalla), pari kuukautta itselläni ollut Pullip hybridi nukke kaipaisi kipeästi uutta kotia !

      Nukkeni on koottu Obitsu vartalosta ja Little Pullip Bonita nuken päästä.
      Sillä on siisti meikki(rajaukset silmien ympärillä ja punainen huulipuna), brigde ja alahuulen keskellä oleva lävistys. Toinen silmä on maalattu mustaksi, toinen on violetti. Tämä tummanruskeahiuksinen neiti on kuin tehty poseeraamaan, ja on moitteettomassa kunnossa sitä varten.

      Alla kuvakokoelma näyttämään kuinka nuken vartaloa voi liikutella, ja oikeastihan se liikkuu vielä paljon paremmin, ja Obitsu keho antaa tehdä asentoja joihin ihmiskehokaan ei pysty (: Kuvassa on myös lähempi otos kasvoista ja oikealla alhaalla mukana tulevia vaihtokämmeniä kolme paria.

      http://postimage.org/image/l6ktaoss5/

      Hintapyyntö 40 e, sisältää nuken peruukkeineen, vaihtokädet ja postituskulut.

      Jos pienikään kiinnostus heräsi, niin pistä rohkeasti sähköpostia tulemaan osoitteeseen systematicdreamer (at) hotmail.com !

      • pullip love

        niin siis voiko sellasen pienen pullipin pään ottaa irti j pistää isompaan vartaloon??

        olen tooooodella iloinen jos vastaatte ja että niitä päitä voisi pistää isompaan vartaloon!

        pikaisia vastauksia odotellen.


      • pulliphullu

        kilala.fi sieltä löytyy pullippeja ja niitä liikkeitä on ainakin hesassa(?)


      • D-8

        Niitä liikkeitä(tai pikemminkin se liike) on VAIN JA AINOASTAAN Helsingissä...


      • Anonyymi

        Haluan sen


    • Pullip lovelle:

      kyllähän niitä voi. Ja mullekkin niitä paikkoja oikeesti!

    • Minipullip?

      Heeei!! Apua! Onko mini-pullipeilla ns. "pallonivelet"??

      • Pullipfani

        Ei ole mutta mineille saa halvalla obitsun, joka on pallonivelletty. Niitä saa mm. Plasticpopista.


    • PullipHullu

      Tilasin itse Molliksesta :)

      • PullipEtsivä

        Mun mielestä siellä on hirveän kallista =O


    • PullipEtsivä

      Etsin itselleni joululahjaehdotuksia. Hinta saisi olla noin 0 - 90 €? Ja Pullippi, mieluiten suoraperuukkinen. En tykkää kiharaisista, kun ne menee niin helposti sotkuun dX Mutta ihan sellaista joka ei ole rikki yms.

    • PullipEtsivä

      *Herätystorvi soi*

    • HALUAN PULLIPIN

      Mä olen 10 vuotias, enkä tiedä mistä saan Pullipin.. Melkee kaikil on sellaset

      • Nukke-tietäjä

        Jos olet kymmenen ja haluat nuken, etkä tiedä mistä ostaa ja ostat sen takia että "kaikil on semmoset" nii jätäppäs myöhemmäksi osto.


      • Samaa-mieltä

        Samaa mieltä^^


      • PullipGirl

        Oon 11 ja ostan pullipin se ei ole leikkikalu vaan keräily/kuvatava kallis nukke.


    • iitsumoi

      Esim. Mollamaniasta, Pullipstylestä... jne

    • iitsumoi

      Itse Pullipstylestä löysin $45.00...

      • Sori nyt vaa

        Se on joku lehti/kirja tai joku muu vastaava. xD Pullipit maksavat PALJON, että ei niitä ihan tohon hintaan löydy normaali kokoisina. :D


    • pullippi torvi

      Mulla on minipullip, molliksest...aluisin ison?! HALVALLA!!! ----onx tietoo------

    • ---

      No siis niinkun kaikki jotka haluaisi pullipin oikeana kokonaan eli noin. 30 cm
      niin tota kannattaa ostaa PullipStylestä siellä hinnat on 40e-300e voi mennä paljon vähemmälläkin mutta tuskimpa

    • Amskud

      Kannattaa tilata Amazonista. Siel on joitain Pullippei halvalla. :)

    • lollipop2

      moi mullekkin sais kertoa mist pullippeja saa halvalla?

      • Pullip best

        Mollamaniasta löytyy, kuten myös huuto.net tai tori.fi sivustoilta. :) Kannattaa bongailla eri sivuja. Pullip Style on ulkomaalainen, mutta sieltä löytyy Pullippeja noin 80-90 dollarilla.

        Jos haluat ison niin rupea vain säästämään. :) Mutta jos sinulle kelpaa tähän hätään myös Little pullip niin kannattaa ostaa se ja laittaa nukelle 11-21 cm obitsu. :)


    • Avulias

      Joku kysyi, mistä Pullippeja saa paikan päältä. Grooven sivuilla on muutamia ja itse ainakin tiedän Ranskassa Jolie Dollin ja Hong Kongissakin muistaakseni on. Koreassa ja Japanissa myös.

    • Anskunen4

      Mollamaniast ei saa halval, mut PullipStylessä on muutamia 30e maksavii nukkei. Kattelen ite aina sielt. Mut se on enkun kielel.

      • Japa-chan

        Huutonet, tori.fi ja blogit ovat hyviä paikkoja ostaa nukke, ainakin itse suosin niitä >w< MYYN BLOGISSANI DAL CLASSICAL ALICEA, nuken saa ilman vaatteita 90€, se on käytännössä käyttämätön ja peruukki on todella hyvässä kunnossa :3 BTW myyn sitä myös huuto.netissä ja tori.fissa, hakusana Dal Classical Alice :D Hintaa voi yrittää tinkiä, jos nukke oikeasti kiinnostaa x3


      • Nukkeneiti
        Japa-chan kirjoitti:

        Huutonet, tori.fi ja blogit ovat hyviä paikkoja ostaa nukke, ainakin itse suosin niitä >w< MYYN BLOGISSANI DAL CLASSICAL ALICEA, nuken saa ilman vaatteita 90€, se on käytännössä käyttämätön ja peruukki on todella hyvässä kunnossa :3 BTW myyn sitä myös huuto.netissä ja tori.fissa, hakusana Dal Classical Alice :D Hintaa voi yrittää tinkiä, jos nukke oikeasti kiinnostaa x3

        Muistakaa, että pullip-nuket ovat helposti särkyviä keräilynukkeja. Niitä ei kannata ostaa "koska kaverilla on". Niitä on tarkoitus kuvata tai vain keräillä vitriiniin ja kustomoida. Niitä ei ole tarkoitettu pikkulapsille leikittäviksi, koska ne voivat hajota. En tarkoita ettette voi hankkia pullippeja, harkitkaa vain ensin tarkkaan.


      • Pullip-
        Nukkeneiti kirjoitti:

        Muistakaa, että pullip-nuket ovat helposti särkyviä keräilynukkeja. Niitä ei kannata ostaa "koska kaverilla on". Niitä on tarkoitus kuvata tai vain keräillä vitriiniin ja kustomoida. Niitä ei ole tarkoitettu pikkulapsille leikittäviksi, koska ne voivat hajota. En tarkoita ettette voi hankkia pullippeja, harkitkaa vain ensin tarkkaan.

        Tämä tässä. Muistakaa harkita osaatteko käsitellä niin herkkää nukkea. Jos osaatte, ostakaa toki! Jos ette, niin en suosittele. Enhän toki voi hallita elämiänne mutta harkitkaa tarkkaan.


      • Sorinyvaan

        Sori mut pullipstylessä on kyl vaan 55-200e maksavia, 30e et saa ees käytettyä nukkea😂


    • Askme

      musta se ebay on hyvä!!!!!!!!!!!!!!

      • Nukkeilija

        No niin mustakin :D


    • Nukkeilija

      Ne ovat minustakin hyvin kalliita mutta kilalasta saa suht hyvään hintaan pullippeja ne hinnat on 168€ paikkeilla. Ja kertokaa mullekkin mistä saa käytettyjä pullippei halvalla kosk ois obitsu ja peruukki odottamassa uutta neitiä.

    • moicc

      mä etin pullipin päätä jos sais suht halvalla vartalon ostan kaverini isosiskolta.

      • SherlockHolmes

        Päätä ei yleensä myydä yksistään. Se pää pullipissa on se KALLEIN joten niitä ei saa halvalla jos löytyis joku myymässä sitä.


      • Nukkeilija

        No siis se pää on todellakin kallein mutta esim tällä hetkellä tori.fissä saa vaan pullip homura akemin pelkällä päällä mutta sillä ei oo silmii ja se oli aika huonossa kunnossa


    • Nukkeilija

      Ja mulle on jo tilattu pullip prupate ja se on mun toinen nukkeni :3

    • APUASI

      itsekkin tin just Dalia tai pullippia hintoja kattelelin niin pullipstylke oli halvin kannataisko ostaa??

    • Pokemonjumala

      Ei varmaan enää aloittajaa auta mutta muita varmaan auttaa eli Kilala.fi ja tori.fi . Kilalasta saa uusia ja torista käytettynä.

    • Pullipkeräilijä

      Tori

    • Yve78

      Mulla olisi Pullip Tokidoki, ollut meillä kuukauden

    • PullipGirls
    • Anonyymi

      Itse aijon ostaa tori.fi:istä pullipin ehkä. Älkää menkö vaikka halvin pullip on siellä 20€ ja seuraavaks halvin 60€ ja muut on aika kalliita mutta ei nyt nii

    • Anonyymi

      Haluaisin little-Pullipin. Mikä oisi hyvä kauppa?
      Rakastan Pullippeja, mutta minulla ei oo omaa.

    • Anonyymi

      No tuolta huuto Com. Kaupasta saisi pareja nukkeja alle sadalla.

    • Anonyymi

      Pullip😍🥰

    • Anonyymi

      Mietin itse ihan samaa. Itsekkin haluaisin pullipin mutta ne maksavat aika paljon. Mutta löysin onneksi AliExpressisstä halvalla nukkeja ja muuta ihanaa. Suosittelen lämpimästi aliExpressiä

    • Anonyymi

      Itse olen yrittänyt etsiä tori.fi nimisestä nettikirppiksestä en ole vielä löytänyt oikeaa nukkea mutta suosittelen katsomaan sieltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe