Heipsistä! Löysin ennen joulua monen mutkan kautta linkin jossa oli ohje virkattuun puuhun. Valitettavasti kadotin tämän linkin vaikka se oli kirjanmerkeissä jemmassa, mies rustasi konetta...
Linkki oli ulkomaalainen, teksti ei ollut tälläisillä länsimaisilla fonteilla. Olen yrittänyt etsiä mutta en muista mitä kautta päädyin ko. sivuille.
Olisikohan joku muu mahdollisesti löytänyt/törmännyt virkattuun puuhun.
Linkissä oli myös muita virkattuja kuvioita mm. lastenvaunut, nainen ja päivänvarjo jotka oli sitten ommeltu tauluksi. Kyseessä on siis sellainen "litteä" puu jonka voi kankaalle ommella. Jatkan itsekkin etsimistä...
Ps. olen käyttänyt googlekääntäjääkin.
Kadotettu linkki
4
122
Vastaukset
- HeipäHei
Ilmeisesti se linkkisi on venäjänkieliselle sivulle. Olen joskus laittanut sen linkin tänne, mutta sivun valvoja sen aina heti poistaa !! Saattaa se linkki olla tallessa oma koneellani. Saat s-postilla sen linkin, jos on se hakemasi. Illalla tarkistan, palaan asiaan.
- Kirjoita
Googleen hakusanaksi 'crochet tree', ja käytä kuvahakua. Sieltä niitä rupeaa pukkaamaan erilaisia virkattuja puita mallia litteä ja ei-niin-litteä.
- kadotettu00
Sieltä kautta juuri päädyin tälle kadotetulle sivustolle, tuolla kuvahaulla se ei suoraan löytynyt. Olen tsekkaillut sivuja uudelleen mutta ei vaan tule vastaan...
Kuvahaku on kyllä hyvä, kaikenlaisia uusia ideoita on tullut vastaan. Oletko koittanut etsiä Youtuben avulla. Siellä on nimittäin kosolti erilaisia virkkausohjeita.
Myös olen itse pitäny kovasti seuraavista sivustoista (voisit etsiä myös niistä):
http://www.allfreecrochet.com/
http://www.freepatterns.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462