Johanna on tosi paljon laihtunut Thaimaassa pikini kuva oli lähes upea,nyt on kenenkään paha enää hänen kroppaansa haukkua.
Näyttää siltä ettei siskokset ole viinan kanssa lätränneet,hienoa ihan oikeasti.
Johannan piki peppu kuva
26
4165
Vastaukset
- äläselitä!!!
Aijaaa.... just......
- Kullervostringi
ai siltäkö nuo vatsamakkarat näyttää? Peppua on kaiketi vähän kuvankäsittelyohjelmma litistetty, tai sitten se on jonkun muun peba. No toisaalta näppylät kyllä muistuttaa johannasta. Tatuoinnista en tiedä....
Ruma kokonaisuushan toi on kuitenkin, kun kanalinnu perse. - Näätä
Kannattaakin enää julkaista vain ahterikuvia, kun todistetusti tissit roikkuvat jo navan korkeudella. Todisteet löytyvät Seiskan sivuilta.
- tuksupuksu
"Johanna on tosi paljon laihtunut"
-Moi Julia!- JULIA.T
Moi, "tuksupuksu" ! Kaikkea Hyvää Sulle !
t. Julia
- hyvä perse!
Hyvännäköinen persehän tuolla on ja esiinä altaalla otetussa tissikuvassakaan mitään vikaa ole. Kyllä sille kyntäjiä riitytäisi.
- JK
VAI NIN
- vituttaa
Perkele pelle
- Kärpix
Pelle
- Herra Hoo
http://www.faceplantstatus.com/faceplant-127 LOOOOL :DDD
- Mie
Kuvahan on käsitelty..Edes niissä hoikissa kuvissa Johannalla ei ole vyötäröä vaan on sitä tasapaksua vartalomallia ja tuohon kuvaan on se vyötärö lipsahtanut..
En myöskään tajua mitä kaikki meuhkaa kuinka ovat olleet ilman viinaa ja Juliakin raitistunut..Johannahan kirjoitti blogissaan kuinka Julian epäonnisen bangkok reissun jälkeen vetäsivät pari pulloa viiniä..- horo
julia on paras
- uhmä nötä
mitä siitä
- Ja mä.
"En myöskään tajua mitä kaikki meuhkaa kuinka ovat olleet ilman viinaa ja Juliakin raitistunut."
Ei siitä kukaan muu "meuhkaa", kuin Johanna ihan itse, joka kirjoittelee tänne noita "ihanaa kun tytöt on hoikistuneet" -höpöhöpö-kirjoituksiaan, jotka kaikki tunnistaa helposti samaksi kirjoittajaksi tyylistä. :D
Ei noista Tuksun omakehujutuista kannata provosoitua. Itsetunto-ongelmat ovat kipeä juttu hänelle, siellä pinnan alla, vaikkei hän sitä pystykään myöntämään... siksi yrittää kehua edes itse itseään. - just joo
Ja mä. kirjoitti:
"En myöskään tajua mitä kaikki meuhkaa kuinka ovat olleet ilman viinaa ja Juliakin raitistunut."
Ei siitä kukaan muu "meuhkaa", kuin Johanna ihan itse, joka kirjoittelee tänne noita "ihanaa kun tytöt on hoikistuneet" -höpöhöpö-kirjoituksiaan, jotka kaikki tunnistaa helposti samaksi kirjoittajaksi tyylistä. :D
Ei noista Tuksun omakehujutuista kannata provosoitua. Itsetunto-ongelmat ovat kipeä juttu hänelle, siellä pinnan alla, vaikkei hän sitä pystykään myöntämään... siksi yrittää kehua edes itse itseään.jaa meikä on tuon ketjun aloittanut ei tuksu.jotain rajaa
- maggara
Ei toi ole tunksin peräpeili...kun se on suora pötkäle koko eukko!
- OMG
Naurettavan näkoisiä blondeja, feikki tarralla varustetuissa feikki laseissaan.
HIiii haaa! - pois julkisuudesta
Kuvaa on kyllä käsitelty kovalla kädellä, eihän tuolla naisella ole minkäänlaista uumaa oikeasti, on vain omenavartalo, ja kaljapullo olkapäät, ja pituutta koko komeudella noin 1 metri 50 cm. Pötköhirviö.
- pauli bikini
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a302417/johanna ja julia tukiainen ylaosattomissa thaimaassa mita on tapahtunut tuksun silikoneille/
Hih....missä on VYÖTÄRÖ?- Make makkara
Siellähän se on missä pitääkin,sulla on väärä resoluutio päällä.
- Urheilullinen Sinkku
En kyllä yhtään tiiä minkä ikäisiä nämä mammat ovat mutta näyttävät ainakin molemmat vähintään 50 vuotiailta. Karmeen näköisiä ainakin minun silmissä. Ei kyllä varmasti ottais eteen jos noihin sattuis törmäämään.
- Palmut huojuu
Tässä paljon timmimpi keski-ikäinen muija tropiikissa!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/katso-milta-samantha-fox-nayttaa-bikineissa-nyt/art-1288445110206.html?ref=rss - Eki10
Kai se laihalta näyttää,kun selällään makaa.. Oikeesti :)
- Järkee vai ei?
Onko Johanna ottanut Thaimaassa nuo tatskat alaselkäänsä? Kun halvalla tehdään, niin väriaineet ovat siellä mitä ovat. Toivottavasti Johanna on ainakin tarkistanut, ettei väreissä ole (raskas)metalleja. Kuulin hurjan huhun, että jos vaikka magneettikuvaukseen joutuu ja kropassa on metallia, niin metallihiukkaset lähtevät tatskasta kattoon ja siinä samalla iho myös. En tiedä pitääkö huhu paikkansa, mutta AUTS, jos on totta!
- .--.
Ai on mennyt Thaimaahan? No sehän on helvetin hyvä, toivotaan että kestää siellä kanssa!
- lolleronainen24
ehehe lollero
http://www.faceplantstatus.com/faceplant-210-junior
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591