Löytyy runescapen foorumeista!
http://secure.runescape.com.weblogln.com/XxyDsOViQc/forums.ws?76,4931
Siinä jos ette jaksa ettiä!
RUNESCAPEEN HALUTAAN LISÄTÄ UUSI LEVELI! LUE JA VAIKUTA!
14
126
Vastaukset
- runeplaja
Wow.. ois kyllä aika siistii saada toi levu runeen :) ku siitä tienais ton verra massii tunnis ;)
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- lellitty
JOOO!! AIKA SIISTIÄ JOS TULIS!! VÄHÄNKÖÖ MÄ HALUAN TON LEVELIN!! JESS!! TULISPA!! MINÄ AINAKIN ÄÄNIESTIN "YES"
- hydhdshyedhydhgd
ei
- levelinhaluuja
WOW.. VÄHNKÖ MAUGAS!! HALUUN TON LEVELIN!! JÄÄTTE PALJOST PAITSI JOS ETTE TSEKKAA :d
- kananmuna112
Joo-0 kelpais mullekki :D ois toi kyl aika siistii... :D Tarttee vaa äänestää =D aika moni näköjää haluu ton :D:D lol.. Ite ku äänestin nii sain siitä kaikki ban meterit melkee alas :D en tiiä miks.. Ps. oon 110 lvl :D add mut jos haluutte nähä
Kananmuna112 - pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- ideonmakas
WOW! AIKA VITUN MAUKAS IDEA!! :D
- pena333
OOOLALAALAAAAAAAA IHA HITON SIIISTII!!!!
- 124124
Ei paha ;)
- NILJOAN
Aikas maukas :) Kelpaa mulle :):):) Toivottavasti se tulee toimimaan !!
- haaavisto
:) kelpais kyl mullekki...
- jeesjees
Hieno scämmiyritys hermanni
- pera91(ko?)
hah jännä et kaikki jotka ovat kehuneet tuota sivua niin kaikkien kommentit ovat tulle tulleet samasta IP osotteesta eli samalta tietokoneelta sattumaako? :D :D empä usko homojen hommaa sano pera91
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611