Saammekohan pian sen
pienokaisen ensimmäisen
Valtakunnan vauva?
47
171
Vastaukset
- Saulille ja Jennille
Jos pikku prinsessa olis lapsi tää
niin ehkä Senni voisi olla nimenään :D - Joko tai
Ovat olleet jo sen verran monta vuotta naimisissa, ja Jennillekin alkaa ikää tulla, että olisivat lapsia jo saaneet jos olisivat saadakseen. Eli joko vapaaehtoisesti valinneet lapsettomuuden (joka on entistä yleisempää nykyään, varsinkin liitoissa joissa toisella osapuolella jo on lapsia) tai sitten kärsivät lapsettomuudesta.
Tietysti toivon että kyse on ensimmäisestä vaihtoehdosta, eli ovat päättäneet elää kahdestaan (plus koira tietysti! :-)- tai joko
Hmm... itse oltuani 8 v naimissa synnytin esikoiseni 38 v ikäisenä ... olisiko ollut jo parempi jättää synnyttämättä?
- __________
tai joko kirjoitti:
Hmm... itse oltuani 8 v naimissa synnytin esikoiseni 38 v ikäisenä ... olisiko ollut jo parempi jättää synnyttämättä?
Olipa onneni, että anoppini pyöräytti pojan 43-vuotiaana.
Valitettavasti ole sitä mieltä että Sauli-pappa on liian vanha aloittaakseen nyt uudelleen vauvan isänä.
Laitoit kirjaimiksi sen mitä ajattelin.
Luulen ettei Saulia enää innosta vaippojenvaihto.
On omansa jo suuriksi saanut.
Tuopa se on aina se ikävä puoli nuorelle vaimolle, se haluis, mut mies 98% varmuudella eianjaniina_ kirjoitti:
Tuopa se on aina se ikävä puoli nuorelle vaimolle, se haluis, mut mies 98% varmuudella eiLuulen samoin.
Itse en ainakaan enää haluais alkaa. Vaikka olen Sauliin verrattuna vielä ihan poikanen.- ?++?
anjaniina_ kirjoitti:
Tuopa se on aina se ikävä puoli nuorelle vaimolle, se haluis, mut mies 98% varmuudella eiEivätköhän he ole asiat jo valmiiksi miettineet?
Mikä ihmeen iki-iäkäs nykyisin on 6-kymppinen? DaddyFrank kirjoitti:
Luulen samoin.
Itse en ainakaan enää haluais alkaa. Vaikka olen Sauliin verrattuna vielä ihan poikanen.Tiedän 45-50 ikäsii miehiä jotka ei enää haluis lapsia, vaikka nuoren vaimon laittavatki.
Saati sit mies joka on yli 60 ;)))
Ehkäpä sen ikäset olis hyvinkin kypsiä vanhemmiksi, sitä en kiellä, mut ne yölliset heräämiset.
Niin ja olishan se kiva jos isi vaik jaksas lapsen kans jotain pelatakin/leikkiäkki...- Kyllä niitä on
anjaniina_ kirjoitti:
Tiedän 45-50 ikäsii miehiä jotka ei enää haluis lapsia, vaikka nuoren vaimon laittavatki.
Ehkäpä sen ikäset olis hyvinkin kypsiä vanhemmiksi, sitä en kiellä, mut ne yölliset heräämiset.
Niin ja olishan se kiva jos isi vaik jaksas lapsen kans jotain pelatakin/leikkiäkki...ja vieläpä esikoisen sai noin 62-63v, tyttö on nyt noin 3-4 vuotias.
Tutkimukset väittää että vanhempi mies nuortuu tuollaisesta traumasta ?
No tuo ainakin on aloittanut kunnostaan ok-taloa, ja ties mitä muuta pappa tekee.
Muuten tuo tyttö nimittää isänsä oikealla etunimellä, satuin kuulemaan, kun olin samaan aikaan kadulla, kun hekin olivat kävelylenkillä.
Ja, papparaisella on nyt aikaa hoitaa tyttöä, kun on jo ollut eläkkeellä sen aikaa kun toi tyttö on ollut olemassa. Joten ei heillä ole päivähoito ongelmia. Kyllä niitä on kirjoitti:
ja vieläpä esikoisen sai noin 62-63v, tyttö on nyt noin 3-4 vuotias.
Tutkimukset väittää että vanhempi mies nuortuu tuollaisesta traumasta ?
No tuo ainakin on aloittanut kunnostaan ok-taloa, ja ties mitä muuta pappa tekee.
Muuten tuo tyttö nimittää isänsä oikealla etunimellä, satuin kuulemaan, kun olin samaan aikaan kadulla, kun hekin olivat kävelylenkillä.
Ja, papparaisella on nyt aikaa hoitaa tyttöä, kun on jo ollut eläkkeellä sen aikaa kun toi tyttö on ollut olemassa. Joten ei heillä ole päivähoito ongelmia.Toki on, en sitä väitäkkään ja jos se olis sit iltatähti ja ainoa, niin sitä arvokkaampi.
Muistan laitoksella naisen joka sai esikoisensa yli 50.
Lasta pidettiin niin varovasti, että näki miten kallisarvoinen se oli ;)))
Mut, jotenkin tuntuu, et sitä haluis olla lapsensa elämässä hiukan pitempään?
Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Tosin, eläähän moni 100-vuotiaaksikin...?++? kirjoitti:
Eivätköhän he ole asiat jo valmiiksi miettineet?
Mikä ihmeen iki-iäkäs nykyisin on 6-kymppinen?No on se.
Siis oikeesti, varovasti arvoiden ikää on jäljellä 20 v...
Ei se ehken iki-iäkäs ole, mut vanha...kyl se niin vaan on.- ++++
anjaniina_ kirjoitti:
No on se.
Siis oikeesti, varovasti arvoiden ikää on jäljellä 20 v...
Ei se ehken iki-iäkäs ole, mut vanha...kyl se niin vaan on.Kuka tietää päiviensä mitan, nuori tai vanha?
Kuka, vielä paremmin jonkun muun?
Ihan turhista turhimpaa miettiä muiden "lastentekoikää".
Kaikin mokomin, jos on niin helppoa. ++++ kirjoitti:
Kuka tietää päiviensä mitan, nuori tai vanha?
Kaikin mokomin, jos on niin helppoa.No niinpä on ;)
On tärkeämpääkin mietittävää, mut kun aloittaja nyt teki tällaisen aloituksen, niin kommentoinpa sitä sitten.
Jokaisellahan on joka asiasta mielipide, ei sillä, etteikö se vois muuttua jos joku muu sanoo hyvän perustelun...
Turinaahan tämä vain on, ajanvietettä. Ei mitään kiveen hakattua totuutta ;)- tiina...
++++ kirjoitti:
Kuka tietää päiviensä mitan, nuori tai vanha?
Kaikin mokomin, jos on niin helppoa.vaikka se olis kuinka turhaa miettiä toisten lastentekoikää mutta kyllähän se niin on että nuorena ne lapset pitää tehdä kyllä se ihminen kumminkin jollailailla vanhemmiten köpsähtää mää tunnen sellasen kuusvitosen miehen jolla on uus setti menossa ja sillä on kaks koulupoikaa kun niitä näkee tuolla liikenteessä niin väkisinkin tulee mieleen että pappa on lähteny...
- **
tiina... kirjoitti:
vaikka se olis kuinka turhaa miettiä toisten lastentekoikää mutta kyllähän se niin on että nuorena ne lapset pitää tehdä kyllä se ihminen kumminkin jollailailla vanhemmiten köpsähtää mää tunnen sellasen kuusvitosen miehen jolla on uus setti menossa ja sillä on kaks koulupoikaa kun niitä näkee tuolla liikenteessä niin väkisinkin tulee mieleen että pappa on lähteny...
Minulla ei tulisi mieleen arvostella kenenkään lastensaanti-ikää.. Ainahan kuitenkin ihmiset, enimmät, saavat nuorena lapsensa.
Voihan joku tavata vasta vanhempana puolisonsa, eikä kaikille lapsia niin vain ilmaannukaan.
Eikä elämä ota muutenkaan aina vastaan lukujärjestyksiä. - tiina...
** kirjoitti:
Minulla ei tulisi mieleen arvostella kenenkään lastensaanti-ikää.. Ainahan kuitenkin ihmiset, enimmät, saavat nuorena lapsensa.
Voihan joku tavata vasta vanhempana puolisonsa, eikä kaikille lapsia niin vain ilmaannukaan.
Eikä elämä ota muutenkaan aina vastaan lukujärjestyksiä.en määkään yleensä arvostele joillain on ollu vaikeuksia saada lapsia nää on ihan eri juttu määhän kirjoitin että tällä miehellä on uusi setti menossa ;)))) jotkut vaan ei lopeta vaihtamista.
- 1+13
tiina... kirjoitti:
vaikka se olis kuinka turhaa miettiä toisten lastentekoikää mutta kyllähän se niin on että nuorena ne lapset pitää tehdä kyllä se ihminen kumminkin jollailailla vanhemmiten köpsähtää mää tunnen sellasen kuusvitosen miehen jolla on uus setti menossa ja sillä on kaks koulupoikaa kun niitä näkee tuolla liikenteessä niin väkisinkin tulee mieleen että pappa on lähteny...
mitä on suvaisevaisuus?
Toisella kädellä vaatii oikeutta lapsiin lesbo/homopareille ja toisella kädellä ikärasismilla kieltää lapset keski-ikäsisiltä - tiina...
1+13 kirjoitti:
mitä on suvaisevaisuus?
Toisella kädellä vaatii oikeutta lapsiin lesbo/homopareille ja toisella kädellä ikärasismilla kieltää lapset keski-ikäsisiltäsinäkö vaadit... kuuskytneljä vuotias on jo ylittäny keski iän.
- Faktaa kehään!
1+13 kirjoitti:
mitä on suvaisevaisuus?
Toisella kädellä vaatii oikeutta lapsiin lesbo/homopareille ja toisella kädellä ikärasismilla kieltää lapset keski-ikäsisiltäSuvaitsevaisuus on SIETÄMISTÄ. Siis yritetään olla kohtelias ihmisille/asioille joita ei siedetä.
Minulla ei ole mitään homoa vastaan ihmisenä. Hän on ihmisenä tasavertainen kanssani. Yritän suvaita hänen edustamaa poikkeavuuttaan ja se esille tuomista vähän joka asiassa vaikka sitä en ymmärräkään. Homoushan on luonnotonta. Homoutta osataan käyttää myös hyväksi. Jos sinänsä pätevää henkilöä, homoa, ei rekrytoida, vetää homo firman oikeuteen syynä homovastaisuus. Tästä on lukuisia esimerkkejä. Samaa koskee erottamista firman palveluksesta. Syynä on mukamas homous.
Esim. P.Haavisto on ihmisenä ihan Ok mutta sitä homoutta yritän suvaita (=sietää).
Homous ja ikäihmisen saama lapsi on aivan eri asioita. Edelliset niitä eivät koskaan saa luonnottomuudesta johtuen. Jälkimmäisille taas lapsi saattaa olla toivottu tai sitten ei jolloinka lapsi tulee olemaan rasite. Myös lapsi on silloin kärsijä syyttään. - Onko liian jyrkkä?
1+13 kirjoitti:
mitä on suvaisevaisuus?
Toisella kädellä vaatii oikeutta lapsiin lesbo/homopareille ja toisella kädellä ikärasismilla kieltää lapset keski-ikäsisiltäTämä poistettiin heti aamusella. Mikä mahtoi olla syynä? Suvaitsemattomuusko?
Suvaitsevaisuus on sietämistä. Ei homous tee ihmisestä huonoa. Hän voi olla Ok. Niinkuin Haavisto. Homoutta sensijaan pitää sietää vaikka ei sitä ymmärräkään.
Lapsi homoparille on luonnoton koska he eivät sitä voi saada.
Lapsi 64 vuotiaalle voi olla haluttu tai sitten ei. Jälkimm.tapauksessa lapsi on rasite ja tulee kärsimään siitä tod.näk. itsekin. - Turhaa spekuloida,)
anjaniina_ kirjoitti:
Tiedän 45-50 ikäsii miehiä jotka ei enää haluis lapsia, vaikka nuoren vaimon laittavatki.
Niin ja olishan se kiva jos isi vaik jaksas lapsen kans jotain pelatakin/leikkiäkki...Miksi tuollaista täällä pohditte? Onko Sauli jotenkin ilmaissut, ettei halua enää lapsia? Oliko kysymyksenä jossain vaalikeskustelussa?
Aivan turhaa arvailua, vai onko tämä piilo vi**uilua Haavistolle?
Kai Niinistö voi lapsen tehdä jos haluaa ja jos hänen vaimonsa haluaa, vai haluaako hän? - ajan kulku
anjaniina_ kirjoitti:
Niin ja olishan se kiva jos isi vaik jaksas lapsen kans jotain pelatakin/leikkiäkki...Mielestäni pitäisi ajatella myös lapsen kannalta. Miltä lapsesta tuntuu isoisä-ikäinen isä? Ei ole kovin kivaa lapselle.
- 63v on vanha
?++? kirjoitti:
Eivätköhän he ole asiat jo valmiiksi miettineet?
Mikä ihmeen iki-iäkäs nykyisin on 6-kymppinen?63-vuotias on aivan yhtä vanha nykyään kuin tuhat vuotta sitten. Ei ihmisen biologinen ikä ole miksikään muuttunut vaikka muuta kovasti uskotellaan tai muka näytetään nuorekkailta, silmänlumetta.
- hmmm????
63v on vanha kirjoitti:
63-vuotias on aivan yhtä vanha nykyään kuin tuhat vuotta sitten. Ei ihmisen biologinen ikä ole miksikään muuttunut vaikka muuta kovasti uskotellaan tai muka näytetään nuorekkailta, silmänlumetta.
No mikshän se Saara aikanaan naureskeli?
- antakaa kaikkien....
63v on vanha kirjoitti:
63-vuotias on aivan yhtä vanha nykyään kuin tuhat vuotta sitten. Ei ihmisen biologinen ikä ole miksikään muuttunut vaikka muuta kovasti uskotellaan tai muka näytetään nuorekkailta, silmänlumetta.
18 v vankilakierteinen huumeisä vai 63 v lapsia rakastava ja niistä hyvin huolehtiva taloudellisesti vakaalla pohjalla oleva isä?
- ,,,,,,,
Ihan olisi mukavaa se.
Varmasti keskimääräistä paremmat vanhemmat olisivat he.- tiina...
mikäs heistä tekis keskimääräistä paremmat vanhemmat ihan rupes kiinnostamaan.
- yönkukka+
tiina... kirjoitti:
mikäs heistä tekis keskimääräistä paremmat vanhemmat ihan rupes kiinnostamaan.
Mielestäs varmaan toinen pressaehdokaspari olisi parempi. :)))
- tiina...
yönkukka+ kirjoitti:
Mielestäs varmaan toinen pressaehdokaspari olisi parempi. :)))
en niinkään sanois kun en tunne tyyppejä mutta enpäs saanu vastausta tohon mikä tekis saulista ja jennistä keskimääräistä paremmat vanhemmat.
- ,,,,,,,
tiina... kirjoitti:
en niinkään sanois kun en tunne tyyppejä mutta enpäs saanu vastausta tohon mikä tekis saulista ja jennistä keskimääräistä paremmat vanhemmat.
Kai minullakin on oikeus mutu-tuntemukseen?
Siihenhän täällä varmasti moni muukin viisastelija lausuntonsa perustaa. - tiina...
,,,,,,, kirjoitti:
Kai minullakin on oikeus mutu-tuntemukseen?
Siihenhän täällä varmasti moni muukin viisastelija lausuntonsa perustaa.no tietysti on mutta mua vaan jäi vaivaan minkälaisia ne on ne keskimääräistä paremmat...
- ,,,,,,,
tiina... kirjoitti:
no tietysti on mutta mua vaan jäi vaivaan minkälaisia ne on ne keskimääräistä paremmat...
Rakastavia, huolehtiviä, välittäviä, aikaansa lapseensa tuhlaavia.
Tai, mistäpä minä mitään tiedän, kunhan pienessä mielessäni mietin. - tiina...
,,,,,,, kirjoitti:
Rakastavia, huolehtiviä, välittäviä, aikaansa lapseensa tuhlaavia.
Tai, mistäpä minä mitään tiedän, kunhan pienessä mielessäni mietin.no niinpä jos vaan on aikaa ja onhan se varmaan tosi asia että miehillä herää se hoivavietti vähän vanhempana kun naisilla ja eipä oo saulin pojat vielä kertoneet minkälainen isä sauli on ollut yleensä miehillä on nuorempana aina niin kiire ettei ne kerkee keskittyyn lapsiinsa sit ne ottaa sen takasin lastenlasten kanssa ajattelematta sitä miltä niistä omista lapsista tuntuu kun sillon kun olis tarvinnu isää se ei ollu koskaan paikalla nyt en tarkoita saulia mutta haluan vielä jatkaa ja varsinkin sillon mies jättää perheensä ja ottaa uuden ja ehomman vaimon tekee pari kersaa ja hehkuttaa isyyden onnea mennen tullen ajattelematta miltä se tuntuu niistä vanhemmista lapsista jotka on jääny äidin luo.
- Oma kokemus =tämä
Vastuutonta Saulilta lisääntyä tuolla iällä. Ikä on liian korkea lasta ajatellen. Isyydestä tuolla iällä on liikaa rasitetta. Sekin että Sauli olisi pressa, vähentäisi entisestään norm.ihmiseen verraten lapsensa kanssa vietettyä aikaa.
Tuo ikäerokin on hieman arveluttava Suomessa. Tosin keskieuroopassa on normaalia, että varakkaalla miehellä on 20vee nuorempi vaimo.
Tuon ikäinen kuin Sauli on, pystyy vielä täysin touhuamaan sängyssä ja pitämään Jenninsä tyytyväisenä.
Täsää hyvä esimerkki liian iäkkäästä isästä: Isäni oli 50v kun minä synnyin. Hänellä ei ollut aikaa ja voimia mitenkään olla touhuissani mukana. Isälläni ei ollut voimia koskaan tehdä ritsoja kanssani, olla kalassa tai vaeltaa metsissä. Nuorempana kylläkin hän oli kova kala- ja erämies koirinensa. Ei minun kanssani koskaan leikittykään.
Hän jäi eläkkeelle 65 vuotiaana. Kun olin armeijassa oili hän 70v "vanhus".
Muutettuani saunalliseen asuntoon ei hän koskaan tullut saunaan vaikka olisin hänet autollani hakenut/vienyt takaisin. Hyvä jos tuli edes kerran vuodessa käymään katsomaan lapsenlastaan. Asuimme noin 3n kilsan päässä toisistamme. Silloin hän oli jo 80 vuotias.- tiina...
ihan oikeessa oot tossa kirjoituksessas ja sauli on sentään jo kuuskytneljä vaarit on vaareja ei siitä mihinkään pääse vaikka kuinka ottavat ittelleen kolkytvuotta nuorempia puolisoita ja jos on presidentti pari ei siinä kummallakaan riitä aikaa lastenhoitoon ei se lapsen elämää sen paremmaks tee vaikka isä on presidentti.
- isin tyttö
Mun isä oli 48 v syntyessäni. Parempaa isää saa etsiä, aina osallistui ja avitti kaikessa mahdollisessa. Taitaa olla enemmän halusta kuin iästä kiinni. Valitettavasti matkansa päättyi ollessani 44 vuotias. Onneksi olin nopeampi ja hän ehti osallistua tyttärentyttärensä elämään ja vielä jopa nähdä tyttärentyttärenpoikansa :)
- tiina...
isin tyttö kirjoitti:
Mun isä oli 48 v syntyessäni. Parempaa isää saa etsiä, aina osallistui ja avitti kaikessa mahdollisessa. Taitaa olla enemmän halusta kuin iästä kiinni. Valitettavasti matkansa päättyi ollessani 44 vuotias. Onneksi olin nopeampi ja hän ehti osallistua tyttärentyttärensä elämään ja vielä jopa nähdä tyttärentyttärenpoikansa :)
mun isä oli neljäkymmentä kun mää synnyin enkä saanut pitää häntä kun kakskyt neljä vuotta oma lapseni ei muista vaaria ollenkaan muuta kun nimenä.
- Baby ei välttämätön
tiina... kirjoitti:
ihan oikeessa oot tossa kirjoituksessas ja sauli on sentään jo kuuskytneljä vaarit on vaareja ei siitä mihinkään pääse vaikka kuinka ottavat ittelleen kolkytvuotta nuorempia puolisoita ja jos on presidentti pari ei siinä kummallakaan riitä aikaa lastenhoitoon ei se lapsen elämää sen paremmaks tee vaikka isä on presidentti.
Ihmettelen -Oman kokemus=tämä- nimimerkin saamaa miinusta.
Mielestäni hän puhuu täyttä asiaa. Tuossa esimerkissäkin näkee ajan puutteen ja/tai väsymyksen. Aikakaan lapselle ei riitä jos S on presidentti, miten jaksamisen laita?. Yhden kauden jälkeen hän on jo 70 vuotias.
Vanhempien ja lasten etu on otettava huomioon. Sitäpaitsi Saulillahan on jo lapsia. Jennistä en tiedä koska juorupalstat eivät kiinnosta.
Lapset eivät ainakaan mitenkään ole välttämättömyys. - varmaankin
tiina... kirjoitti:
mun isä oli neljäkymmentä kun mää synnyin enkä saanut pitää häntä kun kakskyt neljä vuotta oma lapseni ei muista vaaria ollenkaan muuta kun nimenä.
monen mielestä isäsi oli ehdottomasti liian vanha
- tiina...
varmaankin kirjoitti:
monen mielestä isäsi oli ehdottomasti liian vanha
mun mielestä se oli sillonkin kun olin teini iässä ja isä oli mun ikäinen sen aikuset viisvitoset oli paljon vanhoillisempia kun nykyään.
- tiina...
tiina... kirjoitti:
mun mielestä se oli sillonkin kun olin teini iässä ja isä oli mun ikäinen sen aikuset viisvitoset oli paljon vanhoillisempia kun nykyään.
ja vielä täytyy sanoo etten itse missään tapauksessa haluais että mulla olis vielä teini ikäisiä lapsia tavallaan siinä menis niinkun se paras ikä hukkaan itseltä.
- joskususku
tiina... kirjoitti:
Tähän munkin kohtalosta... Isä kuoli kun täytti 40v. olin itse tuolloin 3v. En muista häntä. Jäi tuntemattomaksi. Olin kateellinen kavereilleni lapsena.
- Voi lapsi raukkoja
Voi voi Lipposen lapsiraukkoja, ihan kamala elämä kun on niin vanha isä.
Tiinan mielestä pitäisi varmaan kaikki miehet steriloida nelikymppisinä ettei vaan enää laittaisi ketään paksuksi? Toinen vaihtoehto on tietysti pakkoabortti yli nelikymppisille. - <
Mahtaa olla oma elämä varsin mallikelpoista, kun täällä pää märkänä mietitään muiden ihmisten lasten "tekoa".
Voi hyvät hyssykät sentään.
Määräilkää omianne, eiköhän sieltä löydy tärkeämpää. Mielenkiintoinen ketju, itse "myöhään" lapset tehneelle. Myöhäänkin voi tehdä useamman lapsen, ei vaan yhtä.
Tein esikoisen 36-vuotiaana ja kuopuksen 42-vuotiaana. Miesystäväni Petzellä on kahdesta aikaisemmasta avioliitostaan neljä lasta. Vanhimman ja nuorimman ikäeroa kertyy 33-vuotta.
Mutta milloin miehet ovat liian vanhoja tulemaan isäksi. Mielestäni kysymys ei ole iästä vaan miehen luonteesta. Kun aloitin keskusteluissa sain nimimerkkini heti top-listalle kun kerroin ilosanoman Korven miehestä, joka tuli isäksi 79-vuotiaana. Salme-tytönen taitaa täyttää pian viisi vuotta.
Kuopukseni koulukaveri sai lapsen 18-vuotiaana avoliitto kesti vuoden. Niin nuorinako on lapset tehtävä?
Se on taivaan tosi, että nuoret lapsemme pitävät meidät vanhukset nuorekkaina.- tiina...
joo onhan munkin miehellä vaarinsa kanssa ikäeroo sataviisvuotta ei ollu oikeen mahdollista tavata ja tutustua hänen isänsä oli viisikymppinen kun mieheni syntyi ja mieheni mielestä hänen isänsä oli vanha niin kauan kun hän muistaa ei pitäny nuori poika isäänsä nuorekkaana.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama73403Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583253Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä442949Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932836On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl552063Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661951