OLETTEKO HUOMANNEEET ETTÄ YLLÄPITO

fered.

On alkanut tekemään jotakin pikkuhiljaa voi
huomata että pahimmat rotan pesät on alkaneet
tipumaan , on selvästi merkit esillä ..

16

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • su

Ei helvetin hevosmies ole minnekkään tippunut. Hän on edelleen täällä päällepäsmärinä, tuomarina ja kaikkitietävänä kakkosjeesuksena.

• Eikös Näin??

Älä su luule että tuo helvetin hevosmies täältä minnekään poistuisi. Jos palstalla on tarkoitus keskustella lestadiolaisuudesta ja tuo helvettipuheet ovat oleellinen osa lestadiolaisuutta niin eihän ole mitään syytä päästä eroon palstan ansioituneimmasta helvetinkuvien maalailijasta! Eihän hevosmiehen kirjoitteluja muut kuin sinä edes juurikaan kritisoi, omat joukot tuntuvat hiljaa hyväksyvän kirjoitusten sävyt ja sanoman. Toisekseen, hän tässä taannoin melko suoraan julisti itseään profeetaksi, ja profeetoilla on julistamisen tarve ja käsky.

• etkö tiennyt vai?

Ongelmana onkin juuri savon ukko, alias Simonaho.

• ville.

Kyllä minä katselin asiaa siltäkantilta ,että että vähän
      pienempia pakettia nyt ensin , hoituu kiitos ylläpitö. .

• su

Minä en enää viitsi kääntää puukkoa haavassa. Tuo on paha paikka tosiuskovaisille uskon veljille, kun kyykäärmeitä löytyy omasta pesästä.

• su kirjoitti:

Minä en enää viitsi kääntää puukkoa haavassa. Tuo on paha paikka tosiuskovaisille uskon veljille, kun kyykäärmeitä löytyy omasta pesästä.

Miltäs savonukosta tuntuisi jos kaikkia rividemareita syytettäisiin maanpettureiksi erään tietyn Stasi-listalle joutuneen mahdollisista tekosista? Eikös se olisi reilua?

Tietenkin 99,99% lestadiolaisista kuten muistakin tavallisista ihmisistä on sitä mieltä, että insestistä pitää joutua linnaan. Pedofiileille ja muille rikollisille pitää saada niin kovat rangaistukset kuin laki sallii.

• ^^muuttolintu^^
        su kirjoitti:

SU, kiitos, Upeaa huomata empaattisuutesi: "Minä en enää viitsi kääntää puukkoa haavassa. Tuo on paha paikka tosiuskovaisille uskon veljille, kun kyykäärmeitä löytyy omasta pesästä."

Näin minäkin ajattelen. Eräs hellari sanoi kauan sitten: "Aina oikean rahan joukossa on myös väärää rahaa."

Esikoislestojen joukosta ei tietääkseni ole löytynyt vielä ainakaan noita tapauksia (insesti pedofilia)

Toivon ja rukoilen, ettei löytyisikään. Toivottavasti kaikki hyväksikäyttäjät saadaan kiinni, olkoot miltä suunnalta hyvänsä.

• su
        eleutheros kirjoitti:

Miltäs savonukosta tuntuisi jos kaikkia rividemareita syytettäisiin maanpettureiksi erään tietyn Stasi-listalle joutuneen mahdollisista tekosista? Eikös se olisi reilua?

Tietenkin 99,99% lestadiolaisista kuten muistakin tavallisista ihmisistä on sitä mieltä, että insestistä pitää joutua linnaan. Pedofiileille ja muille rikollisille pitää saada niin kovat rangaistukset kuin laki sallii.

Minä nauraisin partaani tuollaisilla Kekkosajan jutuille. Taidat olla niitä kepulaisia, eli heinäseipään kassajia.

• Fered.

Niin oletko su. sitä mieltä, että tuo lestaadio on kaikkien sukunimi
      kun et taaskaan kirjita etu nimea , se sanotaan virallisesti kyllä ..
      mutta su, unohtaa säännöllisesti , saadakseen liattua meidän pesät
      niinkuin hän kirjoittaa . Viittiks kattoo mihin suuntaan se meni .?

• ^^muuttolintu^^

Fered, totta turiset! Harmittavaista, että puhutaan yleisnimellä lestadiolaiset, vaikka esim vanhoollislestoilla, sen paremmin kuin muillakaan lestoilla, ei ole yhtään mitään yhteyttä esikoislestadiolaisiin.

Etenkin kun puhutaan pahoista asioista, se närästää.

Harvoin tosin kuulee mistään hyvästä. :(

• Fered.

Kyllä monesti on kirjoitettu Jumalasta ,,Jeesuksesta Kristuksesta
      Enkeleistä ja Monista muista maan päälläkin tapahtuvista asioista
      kuten jonnekin on saatu rauha , missä ennen on sodittu ..
      sekä muita vastaavia , ja pienenpikin asioita joista kanattaa kiittää
      ja ylistää luojaamme ja lunastajaamme Kiitos ja Kunnia sille jolle
      se (kiitos ja kunnaia kuulu). .. Aamen .

• su

No minä nyt tyhmänä kysäsen sinulta Fered, onko meillä edes sama Jumala? Että päästäis jotenkin sen kehittävän keskustelun alkuu, ettei heti murjottaisi ateistiksi suoraan helvettiin? Koska tunnun olevani ainoa mätä paise teille, koska örvelö on jostain syystä tukkinut suunsa.

ps. minä muuten en koskaan valehtele.

• su
        su kirjoitti:

No minä nyt tyhmänä kysäsen sinulta Fered, onko meillä edes sama Jumala? Että päästäis jotenkin sen kehittävän keskustelun alkuu, ettei heti murjottaisi ateistiksi suoraan helvettiin? Koska tunnun olevani ainoa mätä paise teille, koska örvelö on jostain syystä tukkinut suunsa.

..niin jatkan vielä Fered. Siitä sukunimestä, joo, Miltäs tämä tuntus,

Fered Lestadio. Ei se oikein istu minunkaan mielestä.

No kyl kai se insesti isä likas teidän pesät ilman minun sanomattakin.

Ai, suunta, juu, mielestäni etuoikelalle se meni, vai menikö oikein?

• Fered.
        su kirjoitti:

Varsin , oikeutettu kysymys n. 2 vuoden jälkeen Minun Jumala on
        Aabrahamin ,Iisakin , Jaakobin JUMALA , se sama joka mainittiin
        Raamatussa alkulehdillä , nimellä HERRA , Aadamin aikoihin ..

• Fered.
        su kirjoitti:

..niin jatkan vielä Fered. Siitä sukunimestä, joo, Miltäs tämä tuntus,

Fered Lestadio. Ei se oikein istu minunkaan mielestä.

No kyl kai se insesti isä likas teidän pesät ilman minun sanomattakin.

Ai, suunta, juu, mielestäni etuoikelalle se meni, vai menikö oikein?

Sinä et halua ymmärtää , tässä tarkoitan , Es/Lesta nimitysta .
        mutta sinä piiloisesti puhuisit vain lestoists ,huomaatko virheen .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7540
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      122
      6275
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4397
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      233
      3034
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2618
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      24
      1866
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      129
      1511
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      195
      1495
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      751
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      693
    Aihe