Miestä puukotettiin
57
2238
Vastaukset
- missä taphtui
Missä kaupungin osassa tapahtui
- hirveää sakkia!
Relanderinkadulla. Kirikadun ja Urheilukadun tietämissä. Olisipa todella pelottavaa asua vielä Varkaudessa, onneksi olen muuttanut pois. Miten pahasti poliisikoiralle mahtoi käydä? Se minua eniten surettaa. Toivottavasti tuo ihminen ampui itseään päähän kuolettavasti! Kyllä siellä Varkaudessa sattuu ja tapahtuu, vaikka kyseessä on niin pieni kaupunki!
- jbs
hirveää sakkia! kirjoitti:
Relanderinkadulla. Kirikadun ja Urheilukadun tietämissä. Olisipa todella pelottavaa asua vielä Varkaudessa, onneksi olen muuttanut pois. Miten pahasti poliisikoiralle mahtoi käydä? Se minua eniten surettaa. Toivottavasti tuo ihminen ampui itseään päähän kuolettavasti! Kyllä siellä Varkaudessa sattuu ja tapahtuu, vaikka kyseessä on niin pieni kaupunki!
ei sitä miestä siellä puukotettu...vaan puistokadulla.
- Poliisikoira
Poliisikoira jota ammuttiin päähän on toipumassa... lehtitiedon mukaan.
- parane pianf
Poliisikoira kirjoitti:
Poliisikoira jota ammuttiin päähän on toipumassa... lehtitiedon mukaan.
Saatanan kusipää, joka sitä koiraa ampui päähän! Luojan kiitos apu saatiin opeasti ja koira toipuu.
- järjen jättiläiset..
Varkaudessako pelottavaa? HAH!
Ilmeisesti et ole nähnyt maailmaa yhtään, jos pidät varkautta pelottavana! Itse on tullut nähtyä mm. eteläsuomi / pääkaupunkiseutu, ja voin sanoa että siellä on paljon vaarallisempaa kuin täällä päin. Illalla ei kannata mennä ainakaan yksin ulos laisinkaan, ja muutenkin kannattaa tosi tarkkaan miettiä missä liikkuu, varsinkin kaikenlaiset asematunnelit yms. ovat pahoja paikkoja. Ovet, pyörät yms. on aina pidettävä lukossa jne.. Täällä on meno paljon rennompaa
Roskasakkia toki löytyy joka puolelta suomea. Kuten tässäkin oli kyseessä taas oikein järjen jättiläiset. Varmaan viinat loppuneet kesken tms.. - juuhjuuh
Hei haloo!!!!! Missäpä ei tuollaisia tapahtumia sattuis! Missähän mahat asua, jos väität että siellä ei satu koskaan mitään? Oot aika vitsikäs kaveri :D
- puukkohippanen
oisko ollu akonlahessa, kun oli kerrostalossa, tai - mitä väliä sillä tiedolla on...
- Sika arska.
Onko puukko heppu manne vai joku muu huumepiripää??
- arska väijyssä
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/119694-poliisia-kohti-ammuttiin-–-piiritys-varkaudessa
- Näillä mennään.
arska väijyssä kirjoitti:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/119694-poliisia-kohti-ammuttiin-–-piiritys-varkaudessa
pakkohan arskan oltav just siellä missä tapahtuu.
- Vanhus
Näillä mennään. kirjoitti:
pakkohan arskan oltav just siellä missä tapahtuu.
Kyllä luulis Tirmulankujalla tietävän ??
- Tepi Ite
Paljonha tuolla oli yleisöä.
- Vanhus
Oot sit vitun utelias.
- Vanhus
Pysy mulkku siellä Tirmulankujalla, ja anna arvo toisillekkin.
- Vanhus
Sulla poloisella ei ole näköjään muuta tekemistä, kuin haukkua toisten tekemisiä.
- Vanhus
Miehellä otsaa haukkua toisia ja niiden tekemisiä, mut ite ei pysty mihinkään oikeisiin töihin. Eläkkeellä varmaan paperinteosta, kún ei muuhun pysty.
- voi poloista
Tepi, eikös poliisi nimenomaan pyytänyt tulemasta lähellekkään aluetta?
Mitäs sinä sinne änkäsit ruhoas? Vai eikö herneaivoilla vaan yksinkertaisesti sellaista voi käsitellä?- Kuka se herneaivo on
Poliisi kielti menemästä ERISTETYN alueen sisäpuolelle, ei se kieltäny ole menemästä siihen alueen ulkopuolelle missä ihmiset ollu.. Onko sulla vikaa ymmärtämisessä herneaivo?
- 22
Pitää kyllä ihmisten olla tyhmiä jos menevät tuollaista oikein paikan päälle katsomaan. Tyhmiä ja uteliaita...
- Mä ihan itse
Eikö se ole ihan hyvä että saadaan menoa ja äksöniä tänne!
- Lain koura on pitkä
hieno kun saatte tuollaista äksöniä siellä vitun pirikylässä...
- Varkaus666
Tarkkoja nimiä en tiedä, mutta tekijä on pyörinyt ainakin Nyyrikinkujan ryyppy-porukoissa ennen kuin talo tai talot purettiin. Ja tuo puukotettu on ilmeisesti samaa hienoa sakkia. Vai oliko tekijä joku Arska....muutamahan kuuluisa Arska täältä kylältä löytyy.
- varkaus maine
67 syntynyt puukottaja ja Juicen pubin asiakas ilmeisesti kyseessä
- fiscar
eipä ole,tuttu mies siellä oli,js tuttu oli jota puukko heilua,ihanaa että näin mukavaa välillä on
- koirat on ihania
Kyllähän on sairasta porukkaa! Onneksi täälä on hyvät poliisit ja tilanne oli nopeasti ohi. Koira harmittaa vieläkin ja onneksi paranee! Omistajalle kauhea isku, mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
- HeiHei418
Eipä taida valtion budjetti paljoa yhdestä puudelista heilahtaa.
- tänään iltasanomissa
Puukottaja ja ampuja kuoli lauantaiaamuna 10 aikaan.
- hyvä hyvä
Ompas kerrankin hyvä uutinen!
Tosta kirjoituksestasi saa sen kuvan kuin olisi kaksi ihmistä. Puukottaja ja ampuja kuoli?
- mielenhäiriössä
Niin kyllähän se yhtä ja samaa henkilöä tarkoittaa, eli kirjoittaja tarkoitti että ensin puukkotti ja sitten ampui. Tosi ikävää.
- Karkkis
Hieno juttu, ei ole yhteiskunnan varojen kuluttaja.
- Toyota Jari
Tuntuu vähän karulta sanoa, mutta olen samaa mieltä siitä, että parempi kun tämä tyyppi heitti veivinsä. Muuten tätä hienoa herrasmiestä olisi pitänyt hoitaa kalliissa erikoissairaanhoidossa kuukausikaupalla ja sitten elättää kalliissa vankilassa (noin 300€/päivä) vuosikausia. Ja koskaan ei olisi saatu senttiäkään takaisin näistä rahoista. Ihan hyvä kun kävi näin.
- ???????
Eli olet se päättäjä kuka sanoo,kuka saa elää ja kuka joutaa mennä?! Kaikesta huolimatta, kyseessä oli ihminen jolla ilmiselvästi oli ongelmia, miksi ei yhteiskunta puuttunut ajoissa?
- Vastuunpakoilijoita
??????? kirjoitti:
Eli olet se päättäjä kuka sanoo,kuka saa elää ja kuka joutaa mennä?! Kaikesta huolimatta, kyseessä oli ihminen jolla ilmiselvästi oli ongelmia, miksi ei yhteiskunta puuttunut ajoissa?
Yhteiskunta? Joka kerta se on joku muu. Missä on oma vastuu omista tekemisistä?
- Toyota Jari
??????? kirjoitti:
Mitenkä minä muka päättäisin yhtään mitään tämän tyypin kohtalosta? Eiköhän hän tehnyt ihan itse oman päätöksensä kun ampui itseään päähän. Ja ihan naurettavaa syyttää yhteiskuntaa kaikkien sekopäiden riehumisesta. Tulehan jo maanpinnalle sieltä ruusunpunaisista pilvilinnoistasi!
- A_
- Varkaus666
Eiköhän yhteiskunta hoitanut näille asunnot, mahdollisuuden jne. mutta jotkut vaan ryyppää aivonsa piloille ja eivätkä osaa käyttäytyä, tämmösiä ei just halua naapuriinsa ja varmaan Relanderinkatu/Kisakatu on nyt rauhallisempi. Ja vittu tämmösille häiriköille ei mitään sympatiaa heru ja jos joku näitä paskahousuja puolustaa niin eivät ole joutuneet kärsimään näitten ihmisten aikaansaannoksista.
- kameramies...
minkä takia ampulanssi viivytteli kaikkineen yli tunnin ennen kuin lähti kuopioon. Vaille puoli neljä lähti rellulta ja sitten oli portin kuopioon lähtevän rampin pysäkillä parkissa valot vilkkuen. Neljän aikaan lähti ajamaan kuopioon päin. Liekö hoitaneet siinä pysäkillä vai miks pitää niin pitkäks aikaa pysähtyä? Ei tullu helikopteri, eli ei sitä odotettu.
No nyt kävi miten kävi, hyvä ettei sivullisia lähteny mukana ja koirakin selviää. - Sinttudaa
kameramies... kirjoitti:
minkä takia ampulanssi viivytteli kaikkineen yli tunnin ennen kuin lähti kuopioon. Vaille puoli neljä lähti rellulta ja sitten oli portin kuopioon lähtevän rampin pysäkillä parkissa valot vilkkuen. Neljän aikaan lähti ajamaan kuopioon päin. Liekö hoitaneet siinä pysäkillä vai miks pitää niin pitkäks aikaa pysähtyä? Ei tullu helikopteri, eli ei sitä odotettu.
No nyt kävi miten kävi, hyvä ettei sivullisia lähteny mukana ja koirakin selviää.Minun veikkaukseni on, että potilaalla on sydän pysähtynyt. Ambulanssi ei saa ruumista kuljettaa, eli jos ei saada virkoamaan niin pysähdytään odottamaan ruumisautoa.
- ljfhy.ö
kameramies... kirjoitti:
No nyt kävi miten kävi, hyvä ettei sivullisia lähteny mukana ja koirakin selviää.Ensihoito annetaan paikan päällä ja potilaan tila yritetään vakauttaa kuljetuksen ajaksi. Ambulanssin kyyti on sen verran pomppuista, ettei vaativia hoitotoimenpiteitä voi tehdä ajon aikana. Helikopteri muuten ottaa hyvin harvoin potilaan kyytiin (ihan poikkeustapauksissa) ja kuljetus tehdään ambulanssilla. Kopteri vain vie ensihoidon lääkärin ja ensihoitajat nopeasti paikalle. Tässä tapauksessa poliisin kanssa yhteistoimintaan koulutettu ensihoitohenkilökunta oli jo valmiiksi paikalla.
- puolityhjä
minä veikkaan, että oottelivat pysäkillä muita Kuopioon menijöitä. Ne on nää säästöt ja tehokkuusajattelu nykyään vallalla.
- Viikonloppunurmipora
Kumma juttu muuten että tekijällä oli aseita/ase! Vaikka ampuma-aselakia vasta kiristettiin... Vai olisko niin että kiristynyt aselaki loi kysyntää pimeille aseille ja markkinat tietysti vastaa kysyntään. Hinnat laskevat nyt kun tavaraa on, ja tavan juopoillakin on varaa omaan laittomaan mutkaan.
Kyseisessä tapauksessahan oli aseet laittomia.
Vanhan siantappotussarin saa lähibubista parilla satasella ja puukon vaikka rellunkulmasta muutamalla eurolla.- Mites ny
Milloin sinä meinaat hankkia pimeän aseen? Normaalilta suomi-Pentiltä viedään metsätys-, yms. aseet pois, niin kylläpä on rikollisen helppo tulla kotiisi ja ryöstää sinut. Samalla toki raiskaa vaimosi ja tyttäresi. Mitä teet, keittiöveitsellä alat uhkailemaan asemiestä? Juu, soita poliisille. Hei, mille poliisille ja milloin se tulee, huomenna? Poliiseja vähennetään koko ajan.
Alkaa meno näyttämään sille, että kohta tosiaan tarvitaan jotain kättä pitempää, jotta edes kotonaan voi puolustaa itseään. Ja paina vaan sitä ilmiantonappia, ase löytyy kotoa, ilmakivääri.... - attanasx
Mites ny kirjoitti:
Milloin sinä meinaat hankkia pimeän aseen? Normaalilta suomi-Pentiltä viedään metsätys-, yms. aseet pois, niin kylläpä on rikollisen helppo tulla kotiisi ja ryöstää sinut. Samalla toki raiskaa vaimosi ja tyttäresi. Mitä teet, keittiöveitsellä alat uhkailemaan asemiestä? Juu, soita poliisille. Hei, mille poliisille ja milloin se tulee, huomenna? Poliiseja vähennetään koko ajan.
Alkaa meno näyttämään sille, että kohta tosiaan tarvitaan jotain kättä pitempää, jotta edes kotonaan voi puolustaa itseään. Ja paina vaan sitä ilmiantonappia, ase löytyy kotoa, ilmakivääri....Joo joo. Minä teen yötyötä ihmisten parissa ja kertaakaan minua ei ole uhattu väkivallalla. Kotonakin olen saanut olla ihan rauhassa sen jälkeen kun sanoin jehoville suorat sanat. Maailma menee itseasiassa kokoajan turvallisempaan suuntaan.
Esimerkiksi kansakunnan yhtenäisyyden lintukotona usein kuvattuna sotien jälkeisinä vuosina aseelliset tapot ja muu väkivalta oli erittäin yleistä nykyaikaan verrattuna. Iltapäivälehdet eivät vain olleet yhtä nopeasti haaskalla.
Nykyään väkivalta on "jäsentenvälistä" ja siltä välttyy valitsemalla seuransa. Koskee myös parisuhdeväkivaltaa. Tietysti kapakan tai snagarin jonossa on aina mahdollista pullistella kuhmu päähän, mutta siinä osasyyllinen löytyy katsomalla peiliin.. - käy joskus Hesassa
Mites ny kirjoitti:
Alkaa meno näyttämään sille, että kohta tosiaan tarvitaan jotain kättä pitempää, jotta edes kotonaan voi puolustaa itseään. Ja paina vaan sitä ilmiantonappia, ase löytyy kotoa, ilmakivääri....Kukahan sinunkin eukkos ja tyttös muka raiskaisi! Älä kehtaa lietsoa turvattomuutta ja pelkoa yksittäisen tapauksen takia. Sitäpaitsi nyt nähtiin, miten hyvin tilanteesta selvittiin, eli poliisit toimi kiitettävästi. Varkaus on vielä ihan hyvä paikka asua.
- Vanhus
käy joskus Hesassa kirjoitti:
Kukahan sinunkin eukkos ja tyttös muka raiskaisi! Älä kehtaa lietsoa turvattomuutta ja pelkoa yksittäisen tapauksen takia. Sitäpaitsi nyt nähtiin, miten hyvin tilanteesta selvittiin, eli poliisit toimi kiitettävästi. Varkaus on vielä ihan hyvä paikka asua.
Tosi hieno vastaus!!!!
- Herrag
- siinäpä kysymys!
Kysynkin nyt sinulta puukotuksen uhri onko se viinan litkiminen aidosti hieno asia?
Jos saa puukosta ryyppykaveriltaan niin pitäiskö nyt vetää johtopäätöksiä OLENKO ALKOHOLISTI JA MITEN MEINAAN JATKOSSA AUTTAA ITSEÄNI?- pää vetäjän käteen
No ...tu, känni päälle ! Vai vielä johtopäätöksiä !
- hastalaa
pää vetäjän käteen kirjoitti:
No ...tu, känni päälle ! Vai vielä johtopäätöksiä !
Kuka oli tämä ampuja?
- Kake Iivari
Mafia tullo tosissaan ja mie ammun haulikolla niin että mausteet on nahkassa varmasti! ja myrkyt ja paskat männöö kaivovesiin teille! Kauko Iivari Pellikka Ojamäentie 16 82500 Kitee Kaz-138 P.0405165477
- enkeli taivaan
Rauha Vihiksen sielulle!
- että näin
Olispa saanut sanoa samoin myös sen puukotuksen uhriksi joutuuneelle niin sais käydä kaupassa rauhassa niin ettei tämä vaalea- polkkatukkainen turvonnut
naamainen olio, olisi aina kerjäämässsä jonkun kaupan nurkalla.... - Tieto
että näin kirjoitti:
Olispa saanut sanoa samoin myös sen puukotuksen uhriksi joutuuneelle niin sais käydä kaupassa rauhassa niin ettei tämä vaalea- polkkatukkainen turvonnut
naamainen olio, olisi aina kerjäämässsä jonkun kaupan nurkalla....Nyt olet kyllä väärässä. Nuo merkit eivät sovi uhriin. Tiedän kyllä ketä tarkoitat, mut eri henkilö on kyseessä.
- Cerppi
Tieto kirjoitti:
Nyt olet kyllä väärässä. Nuo merkit eivät sovi uhriin. Tiedän kyllä ketä tarkoitat, mut eri henkilö on kyseessä.
Kuka oli Vihis?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1047838Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1466582Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834715Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2423207Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh892198Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121886- 1481832
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa231675Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614