Avopuolisoni ilmoitti yöllä muuttavansa uuden naisensa luo asumaan. Meillä on ollu aika "värikäs" suhde, on siis ollut ylä- ja alamäkia mutta niin varmaan kaikilla. Tämä nainen siis on avopuolisoni ex-tyttöystävä n.6 vuoden takaa. Ja tämä oli kuulema tullut baarissa sanomaan että haluaa miehen takaisin. Ongelma on se että mies ilmeisesti tahalleen tekee kaikkensa että saa minua ärsytettyä mahd. paljon. Sanoin miehelle, että meidän lastamme ei heti tulla viemään vieraan naisen luo! mutta ei mies sitä kuuntele, lapsi kuulema tulee sinne. Onko muilla kokemuksia siitä että lapsi viedään saman tien uuden puolison luo?
miehen uusi nainen
7
434
Vastaukset
- ikävähomma
Itse en ainakaan päästäisi, koska oma isäni niin tehnyt ja voin sanoa ettei lapsesta tunnu kivalta.. Ajan kanssa kaikki, kun lapsi vanhenee, päättää itse haluaako kyseisen vosun kanssa olla tekemisissä vai ei
- .....
Eihän se lapsesta varmasti kivaa ole. Mutta jos lapsen isä ei tajua itse ajatella lapsensa parasta, niin eipä sille äitikään oikein mitään voi. Isällä kun on aivan samat valtuudet kasvattaa lapsiaan kuin äidilläkin ja mitään lastensuojelullisia toimenpiteitä tuo tuskin aiheuttaa.
- wilma60
Minun ex esittelu uuden naisystävänsä vanhimmille lapsille jo siinä vaiheessa kun olimme vielä naimisissa eikä minulla edes tietoa siitä että kuvioissa on joku kolmas. Ja kun mies sitten muutti kotoa suoraan naisensa luokse niin tokihan lapset hänet heti tapasivat kun isäänsä silloin tällöin kävivät tapaamassa.
- rilla-milla
MUn tuttavani mies piti pitkään salarakasta , sitten suututtuaan päätti muuttaa isoin elkein uuden rakkaan luo . Keräsi tavaroita pakettiauton täyteen ja sanoi, että on kaikki otettu , ei tule lisää hakemaan .
No myöhään illalla auto palasi pihaan ja ukko tavaroineen , uusi rakas oli vain todella salarakas , ei halunnut miestä muuhun kuin rakkauden fyysiseen kokemiseen .
No mies oli nolona , vaimo tosin sanoi, että et pura laatikoita , mietit kunnolla ..
no aikaa meni ja mies sai vielä laittaa tavarat vanhaan huusholliin .
Aloittajalle sanoisin , että ketään ei pidetä väkisin ja lapset kyllä haluavat omaan kotiinsa , niin se menee . Älä roiku , pidä ylpeytesi . - ei saisi pakottaa
No ei kukaan järkevä ihminen pakota lapsiaan näkemään omia sutheitaan! Meillä ainakin minä kielsin täysin miehen naiset tulemasta meille, emme halua heitä nähdä, eikä lapset ole koskaan saaneet heitä tavata. Siitä ovatkin erittäin kiitollisia, ettei ole joutuneet haukuttavaksi täysin vieraiden ihmisten haukuttavaksi. Me emme antaneet lapsia kenenkään kiusata. Ja kun emme tarvi ex miehen naisia mihinkään, niin emme halunneet heitä kotiimme emmekämekään mene naisille kylään.
Halusimme suojella lapsia, ja mies oli itsekin sitämieltä, että hänen naiset ovat erittäin huonoa seuraa meille, eikä ole pakottanut meitä heitä näkemään.
Siksi meidän lapset ovatkin elämässään menestyneitä, kun kukaan vieras ja ulkopuolinen ihminen ei ole päässyt heitä kiusaamaan ja käskemään tekemään vääriä asioita. Emme voisi kuvitellakkaane ttä ex miehen naiset olisivat meillä kahvilla tai söisivät tai muuten haukkuisvat meitä. Miehelle isot pisteet, ettei ole pakottanut meitä moisiin elämä pilaajien ja perheemme rikkojien kynsiin.- meelissupoismunnetis
Kuole Lissu pois! Pysy ainakin pois mun netistä!
- Herrag
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82669Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1572536- 1812392
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121959Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa501793Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691528Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681079Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101073Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63930