mieheni kaveri siittä on tullut rasite minulle mä en tiedä mikä sitä vaivaa sillä on suunnaton viha minua kohtaan kokoajan vaikken edes tunne koko ihmistä
miheni kaveri levittelee huhuja minusta että minulta saa , menee juoruilemaan naapuri paikkakunnalle minun ja miheni asiat sitten syyt tulevat minun niskoille et mä olisin ne juorut levittänyt sekä puhunut siittä henkilöstä paskaa pitkin kyliä
mieheni kaveri on yrittänyt tappaa minua muutaman kerran ja mieheni katsoi vain vierestä ja nauroi siittä sanovat et se on minun omaa vikaani et se on oikein kun levittelen paskaa kuulemma sen kaverista vaikea on ihmisistä juoruta kun ei ole ihmisiä kelle juoruta
( mieheni on narsisti )
Mieheni kaveri joka yritti tappaa
11
171
Vastaukset
- gaggveea
mieheni on alkanut käyttämään väkivaltaa nykyisin ja haukkuu mua sairaaksi en tunne enään miestäni enkä suhdetta enään suhteeksi aivain kuin se olisi pelkkä potilas vain
- himatuikku
Ja olet ja öllöttelet tuossa ns. parisuhteessa edelleen.
Etkä sormeesi nosta lähteäksesi tai puolustautuaksesi.
Mitä täältä haet? Nauti nyt, niin kauan kun saat! Ja saathan sinä, maailman tappiin.
Mikään ei muutu kun mitään et tee.
Että hyvää päivänjatkoa vaan sullekin. - jännä elämä teillä
Sellasii ne jotkut miehet on. Kiltillä miehellä ei tee mitään eikä naiset rakastu kiltteihin miehiin.
- ------------------
Rakastuupas, minä rakastuin ja olen häneen tyytyväinen.
- rshhr
juu niin on muttako en ole enään miehen kanssa koska en voi eikai sellanen ole rakkautta kun mies vain kattoo vierestä kun kumppania yritetään tappaa sitä on vaikea unohtaa
- ...
Noistahan pitää tehdä rikosilmoitukset. Eiköhän joudu kaveritkin tunnustamaan, mitä ovat nähneet, kun poliisin tuijotus hikoiluttaa.
Ja rakkautta ei ole varmasti. Voisit ihan kirjoittaa paperille rakkauden määritelmän. Raamatussa ainakin sanotaan, että rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa.
Pysy visusti erossa tuollaisista tyypeistä. Heidän on selvitettävä pahat ongelmansa ennen kuin voivat kelvata kenenkään kumppaniksi. Epäilen tosin, että sekoilu jatkuu suhteesta toiseen, kun taas uuden naisen hälytyskellot eivät soi ajoissa.
- blääh
Eikö nää keksityt jutut vois poistaa.. hohhohoijaa että rasittaa. Opettelisit edes kirjoittamaan.
- rgggggggggg
miks menisin poliisille kertomaan kun ei kumminkaan uskoisi ja millä edes todistan sen olen päättänyt pysyä erossa koko ihmisestä
- Paljon nähnyt
Niillä taitaa olla kuuma suhde keskenään ja sinä taidat olla vain "pakollinen tiellä oleva "kulissi": Homofobialta itseään kohtaan homma tuntuu näin lukien tekstisi.
Pelasta itsesi ennenkuin olet täysin "rikki". Haavat paranee, muuta elämä ei tule takaisin, se menee vain eteenpäin. - järkihei..
Neuvo: ota ero ja muuta erittäin kauas pois.
- rhysh
ei ole muutakaan vaihtoehtoa ollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194919Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543925Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603503Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362397Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572289Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084