Olen 24-vuotias nainen, joka kaipaa suunnilleen ikäisiään uusia kavereita Tampereelta (tampereen seudulta).
Olisi kiva löytää uusia kavereita vapaa-ajan viettoon, kuten kahvilassa jutusteluun, elokuvissa käyntii, toisinaan kiva käydä viihteellä jne. Mitä nyt sitten keksitäänkään tehdä. Mutta en tosiaan joka viikonloppu viihdy baareissa, joten pelkäksi biletyskaveria musta ei saa.
Vapaa-ajalla tykkää harrastaa liikuntaan. Olen positiivinen ja rauhallinen.
[email protected]
UUSIA KAVEREITA TAMPEREELTA
4
341
Vastaukset
- suontausta
huomenta. Olen juha 23 wee Huittisista, 75 km päässä tampereelta. Välimatka on aika pieni joten ajattelin jos musta olisi kaveri ainesta, en pääse ihan joka kerta tampereelle mutta kumminkin :)
- ...
miten suhun saa yhteyttä?
- dolphin_girl841
Olen 27v. parisuhteessa elävä opiskelijaneitokainen Tampereelta. Poikaystäväni asuu eri kaupungissa ja muutin itse reilu kuukausi sitten Vaasasta takaisin kotiseudulle; joten olisi mukava löytää joku kaveri elokuviin,konsertteihin/keikoille, lenkille ja muuhun mukavaan ajanviettoon.
Olen luonteeltani iloinen,rauhallinen, huumorintajuinen,ymmärtäväinen, hyvä kuuntelija ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Yksinäisenä kaipailen juttuseuraa jakamaan arkipäivän asioista syvällisempiinkin. Harrastuksiini kuuluu tärkeimpinä musiikki, laulaminen, kirjallisuus ja elokuvat.
Haussa on naispuolinen kaveri, josta voisi saada myöhemmin ystävän.
Dolphin_girl841 ([email protected]) - vaapukka
Olen -89 syntynyt nainen joka työskentelee lastenhoidon parissa. Olen asunut Tampereella vuoden verran ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia kavereita.
En ole hirmuinen bilehile(välillä voin kyllä baareihinkin lähteä, harvemmin kumminkin) mutta leppoisaa ajanviettoseuraa musta saa kahvilaan, kävelyille, leffaan tms.
Luonteeltani olen rauhallinen, huumorintajuinen, mukava ja rento.
Saa mielellään laittaa viestiä [email protected] niin tutustutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462