Nyt vähän ahistaa! Puoli vuotta synnytyksestä. Synnytys meni hyvin eikä tullut repeämiä tms. Liikuntana olen harrastanut vaunukävelyjä. No nyt aloitin jumpan ja siellä oli sitten alkuveryttelyssä hyppyjä. Järkytyksekseni huomasin, että lantionpohjanlihakset ei ollutkaan niin hyvässä kunnossa kuin luulin, vaan joka hypyllä lirahti housuun.
Jos nyt aloitan lantionpohjalihasten treenin, niin kuinka opeasti saan lirauttelut kuriin? Ja onko noi hypyt muutenkaan hyväksi jos on heikot lantionpohjanlihakset?
Kiva ja kiitos jos joku tietää =)
lirahtelee
3
208
Vastaukset
- 2+12
Riippuu millä niitä reenaat? Erilaitteilla erilaisia tuloksia, vai reenaatko ilman apuvälineitä?
Itse en geishapalloista ole kummoista hyötyä saanut. Comella sen sijaan selkeän eron lihaksistossa huomasi kahdessa viikossa. On myös laite jolla pystyy mittaamaan lantionpohjanlihasten voiman (ja myös reenaamaan niitä sen avulla)
Itsellä ei lirahtele (aloitin reenin heti kun pystyi) mutta kohtu kipuili pitkään hyppiessä. Hiljalleen se kuitenkin helpotti. Kipuilu vaiheen vältin suurempia hyppyjä.
Ps. Kannattaa muutenkin käydä ennen reeniä pissalla vaikka ei olisi hätä.- 2+12
Vielä lisäys..
Voimavanteen sanotaan myös parantavan lantionpohjanlihaksistoa. Joten jos muutenkin meinaat vaikka keskivartaloa reenata niin voimavanteella onnistuis siinä samalla toi lantionpohja.
Itse pyörittelen voimavannetta jenkkakahvojen nitistämiseen..
- Lirupissa
Rakas Pissaliisa, ensinnäkin on ihan normaalia että synnyttäneelä lirahtelee, joskin itsekkin havahduin siihen vasta kun toine nlapsi oli syntynyt..
hyviä neuvoja edellisellä ja vieä lisäys että hyppimiset ei tee hyvää löysille lihaksille, joten nyt jumpalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462