Nyt vasta tuokin pyörii Galactican 4. tuotanto uudesta sarjasta.

milloinkahancaprica

Milloinkahan Caprica alkaa tulemaan, jää varmaan viimeiseksi Galacticasta sitten tuo sarja.

Caprica kertoo ajasta kun keksivät ne Cylon-robotit ihmisten avuksi, ennen niiden kapinaa.

Galacticaa on aika paljon tehtykin 1978 vuodesta asti, eikä syyttä kyllä.

4

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväsarjaonkyllä

Tämä onkin hyvä tämä Caprica-sarja, alkaa kunnolla tapahtumaan vasta jakson 9/18 jälkeen kunnolla "The End of Line"

• Be seeing you, nr. 6

"Galacticaa on aika paljon tehtykin 1978 vuodesta asti, eikä syyttä kyllä."

no eipä kyllä ole jos seitkyt ja kaheksankyt luvulla tehtiin pari kautta ja sitten olikin yli 20 vuotta hiljaiseloa ennen tuota uutta sarjaa.

ja capricakin tais jäädä yhteen kauteen kun ei saanut katsojia mutta nyt on suunnitteilla joku olikohan joku blood and chrome tai jotain sinne päin sarja joka kertoo nuoresta adamasta sotimassa tms.

• alku hyvä loppu ei

Itse asiassa tuo Caprican alku lupas hyvää mutta tauon jälkeiset jaksot oli niin täyttä tuubaa, ettei sitä katsonut enää kukaan. Tuo väite, että jakson 9/18 jälkeen olis ollut hyvä niin on kyllä täyttä kukkua.

• ettiedämistäpuhut

12-18 jaksot ovat missä bodareilta lyödään pesäpallomailalla polvet muusiksi: kävele sitten... jne

12. osaan asti on ollut englannissa, mutta sen jälkeen vain jenkkiläisiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe