Kaikki pelit kotivoittoja tähän trio peli panos 5 euro hinta 50 egee.
5 ristiä tupla järjestelmä, panos 2 egee hinta 20 egee
Vielä 5 kakkosta siihen tupla järjestelmä panos 3 euroa, hinta 30 egee.
Näillä mennään.
Uskallan sentään kertoa kuinka paljon sijoitan, sitä ei pikku thai poika tee.
SM LIIGA
13
136
Vastaukset
- toookkeli
peesaan ton kotivoittojen rivin, täysin mahdollinen
- satadin kundi
Jos kaikki sm-liiga pelit päättyy kotivoittoon niin syön hatullisen skeidaa.
- stadin kundi se oike
Kakkoset on kovilla kertoimilla.
Mut millään ei saa sataa euroa takas minkä laittoi Vihjeen antamisessa ei ikinä puhuta rahasta jotkut puhuvat pelikassan prosenteista jne.käy kattomassa vaikka Edin sivulta niin kukaan pelaaja ei puhu rahasta,se on rahvaan alkuasukkaan merkki mutta sulle voin sanoa että pelaan maksimilla aina.Toi sun lottoaminen on tuhoontuomittua mut niin oot sinäkin.
- sikaködepoikanen
Mä olen alkuasukas, stadin kundi.
Mun pelit on kuin lottoa.
Mä vedän rahat esiin enkä peitttele mitään.... - oskukarjalainen
sikaködepoikanen kirjoitti:
Mä olen alkuasukas, stadin kundi.
Mun pelit on kuin lottoa.
Mä vedän rahat esiin enkä peitttele mitään....Sä oot pelkkä olamaton hinttari.Mitätön ukkeli.
- sikaköydepoju
Todellinen stadin kundi on kanttia kertoa mitä menettää...
Sä oot joku savolainen mamu joka ei osaa edes skrivata,mee takas sinne navettaan mistä oot tullu,järjen oot jo menettänyt jos sitä on ollutkaan.
Rahamiehillä rahat ei lopu koskaan teki ne mitä hyvänsä ja niiden alkuperästä ei anneta selvityksiä alkuihmisille eikä muillekaan et shut the fuck up!- sikaködenpoika
HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ...
RAHAN TULOA EI VOI ESTÄÄ - KYÖSTI NAURAA IDIOOT
PERSEELLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN MENI VAJAKKI.
- yleisön pyynnöstä
http://www.youtube.com/watch?v=j-CuPDYB9UM
jätkä on päässyt oikeen kuviin,pysyisit noissa mallin hommissa ja jättäisit pelit
ihmisille.- cheddarkundi
Stadin kundi esiintyy julkisuudessa nimellä Stig Dogg. Yhdennäköisyys teppo.moin profiilikuvan kanssa on täydellinen.
- sikaködepoika
55 egee takas.
Sille ei voi mitään kun jengit pelaa väärin.
Laitoin kaikki rahat magnitokorsk, feyenord, fiorentina trioon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502