TV2 ajankohtainen 2 kuvaa maanantaina Imatralla Imatran metalli 52 edustajia. Aihe on presidentin vaalit. Ohjelma tulee ulos tiistaina.
TV kuvaa Imatralla maanantaina
31
748
Vastaukset
- Linssi Lude...
Koita päästä kuvaan - vaikka menet taustalle heiluttaa korviasi. Mää kattoon sitte ku sie näyt sieltä koskenpartaalta.
KETÄ HAASTATTAA. Siellähän paljon hyviä juttuihmisiä. - c..
Kumpaas se Anssi äänestää? Näin vasemmistona kiinnostais.. :)
- Anssi,p
HAAVISTOA, koska hän edustaa inhimillisyyttä. Niinistö lopettaisi esimerkiksi lakkooikeuden.
- ekoholisti
Anssi,p kirjoitti:
HAAVISTOA, koska hän edustaa inhimillisyyttä. Niinistö lopettaisi esimerkiksi lakkooikeuden.
En ole Niinistön kannattaja enkä äänestä kumpaakaan.Nämähän ovat ns henkilövaalit,niin hän on paljon puhuttu.Tiedä sitten onko se katkerien tappioita kärsineitten tappio puheita.
Miksi sinun mielestä pitää lakkoilla?
Lakoilla ei saavuteta mitään.
Hyvä esimerkki on paperiliiton surullisen kuuluisa lakko muutama vuosi sitten,miten siinä kävi?
Ainoa lakko minkä ymmärtäisin olisi kunta-alan työntekijöiden lakko,sairaanhoitajat,lastenhoitajat ja jne,jotka on viritetty viimeiseen kireyteen hoitamaan työnsä.
Miten sinä valtuustossa edustat inhimillisyyttä?
Itse en muuten äänestä kumpaakaan.Ei muuten ollut näissä henkilövaaleissa ketään jota olisin halunnut äänestää.
Hienoa jos pääset telkkariin,ei kun kylpylän rantasauna lämpiämään. - Mielikuvitusta lisää
ekoholisti kirjoitti:
En ole Niinistön kannattaja enkä äänestä kumpaakaan.Nämähän ovat ns henkilövaalit,niin hän on paljon puhuttu.Tiedä sitten onko se katkerien tappioita kärsineitten tappio puheita.
Hyvä esimerkki on paperiliiton surullisen kuuluisa lakko muutama vuosi sitten,miten siinä kävi?
Ainoa lakko minkä ymmärtäisin olisi kunta-alan työntekijöiden lakko,sairaanhoitajat,lastenhoitajat ja jne,jotka on viritetty viimeiseen kireyteen hoitamaan työnsä.
Itse en muuten äänestä kumpaakaan.Ei muuten ollut näissä henkilövaaleissa ketään jota olisin halunnut äänestää.
Hienoa jos pääset telkkariin,ei kun kylpylän rantasauna lämpiämään.Terve ekoholisti!
Puhut paljon asiaa ja olen useista asioista kanssasi samaa mieltä, mutta saanko antaa kritiikkiä? No annan kuitenkin. :-)
Vaikka kyseessä on henkilövaali, mielestäni äänestämättä jättämisen perusteeksi ei riitä, että täydellistä ehdokasta ei näistä vaaleista sattunut löytymään. Tuon kaltainen logiikka pätee missikisojen, Euroviisujen, Big brotherin jamitäniitäon yleisöäänestyksiin, mutta ei ikinä milloinkaan missään tilanteessa vaaleihin, joissa päätetään, kuka tämän maan ohjaksiin lasketaan.
On äärimmäisen epämiellyttävää ajatella, että ekoholistisuuttamme uhohdamme, miksi meidän täytyy käyttää äänioikeuttamme. Eihän äänestäminen ole vaikeaa - itseämme korostaaksemme teemme vain siitä sellaista. Parin sukupolven muisti on rajallinen ja pyyhkii paljon pois siitä, mistä joskus olimme ylpeitä.
Me saamme äänestää suomalaisina suomalaisissa vaaleissa: äänestämättä jättäminen on yksi epäkunnioittavimmista teoista maatamme kohtaan. Sunnuntaina on viimeinen mahdollisuus äänestää. - ekoholisti
Mielikuvitusta lisää kirjoitti:
Terve ekoholisti!
Puhut paljon asiaa ja olen useista asioista kanssasi samaa mieltä, mutta saanko antaa kritiikkiä? No annan kuitenkin. :-)
Vaikka kyseessä on henkilövaali, mielestäni äänestämättä jättämisen perusteeksi ei riitä, että täydellistä ehdokasta ei näistä vaaleista sattunut löytymään. Tuon kaltainen logiikka pätee missikisojen, Euroviisujen, Big brotherin jamitäniitäon yleisöäänestyksiin, mutta ei ikinä milloinkaan missään tilanteessa vaaleihin, joissa päätetään, kuka tämän maan ohjaksiin lasketaan.
On äärimmäisen epämiellyttävää ajatella, että ekoholistisuuttamme uhohdamme, miksi meidän täytyy käyttää äänioikeuttamme. Eihän äänestäminen ole vaikeaa - itseämme korostaaksemme teemme vain siitä sellaista. Parin sukupolven muisti on rajallinen ja pyyhkii paljon pois siitä, mistä joskus olimme ylpeitä.
Me saamme äänestää suomalaisina suomalaisissa vaaleissa: äänestämättä jättäminen on yksi epäkunnioittavimmista teoista maatamme kohtaan. Sunnuntaina on viimeinen mahdollisuus äänestää.Kritiikkiä saa ja pitää antaa.Maailma olisi aika tylsä jos kaikki olisivat samaa mieltä.
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu:)
Mutta en vaan ymmärrä miksi minun pitäisi äänestää suomelle presidentti joka ei minua miellytä?
Onneksi minulla on oikeus olla äänestämättä jos en halua,demokratiaa on sekin.
Jaloillaan äänestäminen on myös jonkunlainen kannanotto,ainakin minulle.
Sitä paitsi nämä vaalit niin kuin viime eduskuntavaalit ovat jotenkin saaneet nuo missikisojen ja jne yleisöäänestys luonteen.
Eduskuntavaaleissa äänestettiin jytkyä,nyt seksuaalivähemmistö käy samaa "taistelua"kuin Soini viime keväänä,sorrettujen puolella.
Olen sitä mieltä että jos eduskuntavaalit käytäisiin henkilövaaleina,ei jytkyä olisi tullut.Halla-ahoa ja Hakkaraista ei olisi.
Jos Haavisto olisi pitänyt seksuaalisen suuntautumisen salassa,ei olisi toisella kierroksella.En äänestä.
Niinistö taitaa edelleen omistaa n.500 000e osakesalkun?Olisi luullut että myy laitaan ennen kuin pressaehdokkaaksi alkaa. En äänestä.
Mielestäni olisi epäkunnioitettavaa,itseni kannalta,jos äänestäisin.
Niin ja edellis vaalien satona Urpilainen valtiovarainministerinä ja Käteinen pääministerinä.
Kuin suoraan Uuno elokuvista.Uunoja ympäröi yksi :)
Minun mielipide:) - Mielikuvitusta lisää
ekoholisti kirjoitti:
Kritiikkiä saa ja pitää antaa.Maailma olisi aika tylsä jos kaikki olisivat samaa mieltä.
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu:)
Mutta en vaan ymmärrä miksi minun pitäisi äänestää suomelle presidentti joka ei minua miellytä?
Onneksi minulla on oikeus olla äänestämättä jos en halua,demokratiaa on sekin.
Jaloillaan äänestäminen on myös jonkunlainen kannanotto,ainakin minulle.
Sitä paitsi nämä vaalit niin kuin viime eduskuntavaalit ovat jotenkin saaneet nuo missikisojen ja jne yleisöäänestys luonteen.
Eduskuntavaaleissa äänestettiin jytkyä,nyt seksuaalivähemmistö käy samaa "taistelua"kuin Soini viime keväänä,sorrettujen puolella.
Olen sitä mieltä että jos eduskuntavaalit käytäisiin henkilövaaleina,ei jytkyä olisi tullut.Halla-ahoa ja Hakkaraista ei olisi.
Jos Haavisto olisi pitänyt seksuaalisen suuntautumisen salassa,ei olisi toisella kierroksella.En äänestä.
Niinistö taitaa edelleen omistaa n.500 000e osakesalkun?Olisi luullut että myy laitaan ennen kuin pressaehdokkaaksi alkaa. En äänestä.
Mielestäni olisi epäkunnioitettavaa,itseni kannalta,jos äänestäisin.
Niin ja edellis vaalien satona Urpilainen valtiovarainministerinä ja Käteinen pääministerinä.
Kuin suoraan Uuno elokuvista.Uunoja ympäröi yksi :)
Minun mielipide:)Itsehän me olemme eduskuntamme valinneet - se on täysin totta!
Jos kuitenkin jokainen aikuinen, äänioikeutettu suomalainen kävisi antamassa uurnilla äänensä, tilanne saattaisi olla toinen. Aikuinen ihminen kykenee valitsemaan kahdesta vaihtoehdosta sen vähemmän huonon.
On myös totta, että varsinkin sosiaalinen mutta myös virallisempikin media, antaa kokonaisuudesta turhan kevytmielisen vaikutelman. Keskustelu velloo epäolennaisuuksien ympärillä - metsä sekoittuu puihin. Lukutaitoinen ihminen pystyy kuitenkin suodattamaan kokonaisuudesta sen, mikä on tärkeää.
Kuluttajat voivat äänestää jaloillaan marketin tai kampaamon olemassaolon puolesta tai sitä vastaan, mutta sama ei päde valtiota ja kuntaa koskeviin vaaleihin. Ne kun ovat olemassa joka tapauksessa!
Äänestäminen ei ole pelkästään oikeus. Se on myös jokaisen velvollisuus. - ekoholisti
Mielikuvitusta lisää kirjoitti:
Itsehän me olemme eduskuntamme valinneet - se on täysin totta!
Jos kuitenkin jokainen aikuinen, äänioikeutettu suomalainen kävisi antamassa uurnilla äänensä, tilanne saattaisi olla toinen. Aikuinen ihminen kykenee valitsemaan kahdesta vaihtoehdosta sen vähemmän huonon.
On myös totta, että varsinkin sosiaalinen mutta myös virallisempikin media, antaa kokonaisuudesta turhan kevytmielisen vaikutelman. Keskustelu velloo epäolennaisuuksien ympärillä - metsä sekoittuu puihin. Lukutaitoinen ihminen pystyy kuitenkin suodattamaan kokonaisuudesta sen, mikä on tärkeää.
Kuluttajat voivat äänestää jaloillaan marketin tai kampaamon olemassaolon puolesta tai sitä vastaan, mutta sama ei päde valtiota ja kuntaa koskeviin vaaleihin. Ne kun ovat olemassa joka tapauksessa!
Äänestäminen ei ole pelkästään oikeus. Se on myös jokaisen velvollisuus.Miksi se on velvollisuus äänestää kahdesta"huonosta"parempi?
Jos minusta kumpikaan ei sovellu suomea johtamaan miksi siis äänestäisin?
Toisaalta sama kuka on suomen keulakuvana.
Tarjan parin kauden virka-aikana suomen presidentistä on tullut vain mäntyniemessä puolisonsa kanssa asustava muumi mammaan verrattu henkilö,joka kiistelee kenelle mikäkin lautanen kuuluu.
Muuten,jos suomelle äänestettäisiin näissä vaaleissa uutta valtionvarainministeriä,haavisto olisi jo saanut ääneni.
Mutta presidentiksi en häntä äänestä,hänen paikkansa on mielestäni"tärkeämmässä"virassa.
Ja sitten niinistöön.
Tässä ote eräästä lehdestä 8.1.2012
Kokoomuksen Sauli Niinistö kertoo sijoittaneensa noin 500000 euroa joukkovelkakirjoihin ja rahasto-osuuksiin. Lisäksi hänellä on hyvin hajautettu osakesalkku, jonka arvo on tällä hetkellä runsaat 101000 euroa.
Vai että joukkovelkakirjoihin:)
Ettei vaan esim kreikan ja italian....ehkä myös espanjan....
Päätelkää siitä.
Eli en äänestä:) ekoholisti kirjoitti:
Hienoa jos pääset telkkariin,ei kun kylpylän rantasauna lämpiämään.Mitä on inhimihillisyys. Se on esimerkiksi kaupunkilaisten asioiden hoitoa,kun ne soittavat minulle. Tällä hetkellä haluan, että virkamiehet toimittavat telalle honkaharjun parkkipaikka suunnitelmat. Eli miten sillä lisätään parkkipaikkoja. ei siis pelkkiä virkamies suunnitelmia, vaan ne on hyväksytettävä lautakunnassa. samoin uuden varikon suunnitelmat. nykyiset tilat ovat noin 700 neliötä. virkamiehet ovat suunnitelleet uusien olevan 300 neliötä. tilat eivät sisällä pesumahdollisuutta kalustolle ulkona, eikä sisällä. mikä prkrleen tilaaja lautakunta olemme, jos virkamiehet tekevät päätökset. viime valtuustossa päätimme imatra lisästä. kun kysyin, mitä käy perhepäivähoitajille, joille ei riitä töitä päätöksen jälkeen. luukkanen sanoi, että käsittelemme nyt imatra lisää, eikä työvoimapoliittista asiaa. on siis ihan sama joutuuko lastenhoitajat työttömiksi, kun vaan aloite menee läpi. ei ole vielä pitkää aikaa siitä, kun valtuusto päätti, että kaikkien päätösten vaikutukset pitää tutkia.
- ekoholisti
anssi.p kirjoitti:
Mitä on inhimihillisyys. Se on esimerkiksi kaupunkilaisten asioiden hoitoa,kun ne soittavat minulle. Tällä hetkellä haluan, että virkamiehet toimittavat telalle honkaharjun parkkipaikka suunnitelmat. Eli miten sillä lisätään parkkipaikkoja. ei siis pelkkiä virkamies suunnitelmia, vaan ne on hyväksytettävä lautakunnassa. samoin uuden varikon suunnitelmat. nykyiset tilat ovat noin 700 neliötä. virkamiehet ovat suunnitelleet uusien olevan 300 neliötä. tilat eivät sisällä pesumahdollisuutta kalustolle ulkona, eikä sisällä. mikä prkrleen tilaaja lautakunta olemme, jos virkamiehet tekevät päätökset. viime valtuustossa päätimme imatra lisästä. kun kysyin, mitä käy perhepäivähoitajille, joille ei riitä töitä päätöksen jälkeen. luukkanen sanoi, että käsittelemme nyt imatra lisää, eikä työvoimapoliittista asiaa. on siis ihan sama joutuuko lastenhoitajat työttömiksi, kun vaan aloite menee läpi. ei ole vielä pitkää aikaa siitä, kun valtuusto päätti, että kaikkien päätösten vaikutukset pitää tutkia.
Miksi honkaharjuun on tarpeellista saada lisää parkkipaikkoja?
Eikös tärkeintä olisi saada sinne honkaharjuun esimerkiksi lisää henkilökuntaa ja parkkipaikkoja sitten vasta,henkilökunnalle?
Nykytilanteessa tuskin siellä vanhuksia hoitavat täyttävät nykyiset parkkipaikat.
Lues muuten tuo kirjoituksesi ihan ajatuksella,siinä ei ole päätä eikä häntää.
Inhimillisyydestä puhumattakaan.
Itse en muuten ole soittanut sinulle.
Nimimerkille mielikuvitusta lisää.Jotkut äänestäjät ovat tämän anssi p:een joka täällä runoilee inhimillisiä tarinoitaan suomi24 palstalla,äänestäneet imatran kunnanvaltuustoon.
Eli ovat velvollisuutensa suorittaneet.
Kyllä,tässäkin tapauksessa äänestäminen kannattaa....
Hyvää yötä ja huomenta. ekoholisti kirjoitti:
Miksi honkaharjuun on tarpeellista saada lisää parkkipaikkoja?
Eikös tärkeintä olisi saada sinne honkaharjuun esimerkiksi lisää henkilökuntaa ja parkkipaikkoja sitten vasta,henkilökunnalle?
Nykytilanteessa tuskin siellä vanhuksia hoitavat täyttävät nykyiset parkkipaikat.
Lues muuten tuo kirjoituksesi ihan ajatuksella,siinä ei ole päätä eikä häntää.
Inhimillisyydestä puhumattakaan.
Itse en muuten ole soittanut sinulle.
Nimimerkille mielikuvitusta lisää.Jotkut äänestäjät ovat tämän anssi p:een joka täällä runoilee inhimillisiä tarinoitaan suomi24 palstalla,äänestäneet imatran kunnanvaltuustoon.
Eli ovat velvollisuutensa suorittaneet.
Kyllä,tässäkin tapauksessa äänestäminen kannattaa....
Hyvää yötä ja huomenta.olen itsekkin käynnyt honkaharjussa ahkerasti lähiaikoina. Olen joutunnut jättämään auton muutaman kerran koulun pihalle, kun tyhjiä paikkoja ei ole löytynnyt lähempää. Osa syy on se, että palveluita on keskitetty honkaharjun mäelle lisää. Pari kertaa olen kylmästi jättännyt auton sakkopaikalle, kun on ollut kiire. En ole väittännyt, että sinä olet soittannut minulle, vaan äänestäjäni. viimeksi tänään ja asia tuli hoidettua tai ainakin oikealle taholle tietoon. asioiden hoitaminen on paljon muuta, kuin valtuustossa pidetyt puheet.
- ekoholisti
anssi.p kirjoitti:
olen itsekkin käynnyt honkaharjussa ahkerasti lähiaikoina. Olen joutunnut jättämään auton muutaman kerran koulun pihalle, kun tyhjiä paikkoja ei ole löytynnyt lähempää. Osa syy on se, että palveluita on keskitetty honkaharjun mäelle lisää. Pari kertaa olen kylmästi jättännyt auton sakkopaikalle, kun on ollut kiire. En ole väittännyt, että sinä olet soittannut minulle, vaan äänestäjäni. viimeksi tänään ja asia tuli hoidettua tai ainakin oikealle taholle tietoon. asioiden hoitaminen on paljon muuta, kuin valtuustossa pidetyt puheet.
Aivan,tyypillinen niin sanottu poliitikko.
Itsekin käyn honkaharjussa päivittäin mutta parkkipaikkojen vähyys on pienin huolen aihe.
Eipä tähän oikeen muuta osaa sanoa.
- b-rappu
Tuleeko Anssista tv-tähti?Tosi tv tähti?
Ajankohtainen kakkonen,todellakin. - c..
Hienoa Anssi..Mukava tietää et perusduunareistakin löytyy järkijätkiä.
- persu
www.tekniikkatalous.fi/viihde/veijo/politiikka jatti lipposen/a763270
Metallin salainen gallup kertoo
perussuomalaisten
kannatuksen nousseen
jäsenistössä jo 30 prosenttiin.
Ja lehti jatkaa:
Politiikka jätti Lipposen
Demarit ottivat vaaleissa taas
takkiinsa. Koskahan puolue
ymmärtää, että sillä pitäisi olla
tähän päivään kuuluva
ohjelma ja karismaattinen
johto?
Eivät jatkuvat tappiot ole
äänestäjien vika niin kuin
puolue yrittää selittää. Kyllä
äänestäjät edelleen
äänestävät, mutta eivät
demareita.
Viidenneksi hädin tuskin
yltänyt Lipponen ilmoitti
vaalituloksen ratkettua, että
hän jättää politiikan.
Rehellisempää olisi ollut
sanoa, että politiikka on
jättänyt Lipposen. Vielä
rehellisempää olisi ollut sanoa,
että politiikka on jättänyt
demarit.
Isompaakin analyysiä voisi
tehdä äänestystuloksesta.
Vaikka sen, että hallitus hajoaa
ennen Vappua. Vassarit
lähtevät silloin vappumarssille.
Seurauksena on
todennäköisesti uudet
eduskuntavaalit. Arhinmäki
laskee, että uusissa vaaleissa
demareiden vasen siipi valuu
vassareille. - c..
Tuo persuilu oli iha hyvä vitsi..vähän niinkuin tony halme, tai no onhan heillä nykyään kike elomaakin. Mitäs jos unohdettais jo koko bändi ku ei niistä ole minkään tekijäks, vähä semmosta höhlöö öykkämöykkä porukkaa.
- vanhanaikainenko?
Samaa mieltä c.. sekä se että lakkoilu ei kannata. Jos se on pelkästäänm peruste olla äänestämättä Niinistöä nii aika heppposet on perusteet valtuutetulla. Muista että me äänestämme tulevaisuudessakin.mm. Kärnä? ois pitäny turpansa kiinni... Mie en kyllä halua nähhä "herrapariskuntaa" esiteltävän ulkomailla tai ees kotimaassa =linnanjuhlat esim. Muuten mies ihan ok mut ei nyt kuiteskaa pressaksi, sori.
- viimeinen keino
Herää nimimerkki ekoholisti. Paperiliitto oli muutaman päivän lakossa, jonka jälkeen työnantajapuoli julisti työsulun. Onhan se tietysti lakko sekin periaatteessa, mutta vaan toisen osapuolen. Miten muuten ekoholisti aikoisi loppuun asti umpikujaan ajautuneissa työmarkkinaneuvotteluissa toimia, jos ei olisi lakko-oikeutta ?
Ai niin. En ole kommunisti, enkä sosialisti.- ekoholisti
Olen herännyt.
Kyllä,työnantajapuoli julisti työsulun.Mutta miksi,kysymys kuuluu?
Menivätkö paperiliiton lakkoilut kenties liian pitkälle?
Mielestäni tuolloin olivat ns.työnantajanmarkkinat ja lakko oli todellakin turha.
Ja tuo lakko työsulkuineen pisti koko ay-liikkeen polvilleen josta alkoi paperitehtaiden alasajo ympäri Suomea.
Oletko muuten kuullut esim paperiliiton palkkaneuvotteluista tuon jälkeen?Siis onko ollut vaikka lakkouhkauksia?
Sen verran korjaan ettei lakkoja ja lakko-oikeutta mielestäni saa poistaa mutta pitäisi hieman katsoa nenäänsä pitemmälle milloin ja miksi lakkoilemaan aletaan.
Ketkä muuten ovat Suomessa ylipäätään lakkoilleet?
Paperiliitto ja ahtaajat,Suomen kannalta tärkeimmät mutta arvonsa tietävät,ikävä kyllä.
Miksi kuntatyöntekijät eivät käytä lakko-oikeutta vaikka työ on rankkaa ja palkka työmäärään nähden ja työn raskauteen nähden huomattavan pieni?
Miksi ei vanhusten kanssa työskentelevät,joista täällä paljon puhutaan,mene lakkoon ja vaadi lisää palkkaa ja resursseja?
Näin ekoholistina ja pienen osakesalkun omistajana itse asiassa toivon että varsinkin paperiliitto lakkoilee ja tuotanto siirtyy halvempiin,tuottavampiin maihin.
Suomen kannalta tosin en. - ekoholisti
ekoholisti kirjoitti:
Olen herännyt.
Kyllä,työnantajapuoli julisti työsulun.Mutta miksi,kysymys kuuluu?
Menivätkö paperiliiton lakkoilut kenties liian pitkälle?
Mielestäni tuolloin olivat ns.työnantajanmarkkinat ja lakko oli todellakin turha.
Ja tuo lakko työsulkuineen pisti koko ay-liikkeen polvilleen josta alkoi paperitehtaiden alasajo ympäri Suomea.
Oletko muuten kuullut esim paperiliiton palkkaneuvotteluista tuon jälkeen?Siis onko ollut vaikka lakkouhkauksia?
Sen verran korjaan ettei lakkoja ja lakko-oikeutta mielestäni saa poistaa mutta pitäisi hieman katsoa nenäänsä pitemmälle milloin ja miksi lakkoilemaan aletaan.
Ketkä muuten ovat Suomessa ylipäätään lakkoilleet?
Paperiliitto ja ahtaajat,Suomen kannalta tärkeimmät mutta arvonsa tietävät,ikävä kyllä.
Miksi kuntatyöntekijät eivät käytä lakko-oikeutta vaikka työ on rankkaa ja palkka työmäärään nähden ja työn raskauteen nähden huomattavan pieni?
Miksi ei vanhusten kanssa työskentelevät,joista täällä paljon puhutaan,mene lakkoon ja vaadi lisää palkkaa ja resursseja?
Näin ekoholistina ja pienen osakesalkun omistajana itse asiassa toivon että varsinkin paperiliitto lakkoilee ja tuotanto siirtyy halvempiin,tuottavampiin maihin.
Suomen kannalta tosin en.Ai niin,olen suomalainen.
- anonyymi rivikansala
Oli mukavava tavata Anssi televisiossa. Hienoa että osallistut keskusteluun näillä palstoilla omalla nimelläsi ja poliitikkona . Tsemppiä!
- Katsoja
Onnistunut ohjelma - hyvä Imatra.
- pyörällä svetoon
Taas vanhat J yyrät jauho sontaa
- imatralaisuusonin
Hyvä Imatra. On jo monta kertaa tämän viikon aikana päässyt julkisuuteen. Haavisto mainosti imatralaisia eilen televisiossa myös.
- hyvähyvähyvä!!!!
Ovakolaiset tunnustivat että antavat äänensä Haavistolle.
- siistiikusikapienen
Imatralaiset ovat osoitteneet monessa suhteessa näissä vaaleissa tulleensa järkiinsä!!!
- Paavo Piiparinen
A-studiossa jos muutama Ovakolainen oli Haaviston kannalla ei tarkoita että kaikki metalliliittolaiset olisi samaa mieltä. Otan yhden väittämän mikä ei pitänyt paikkansa ohjelmassa että Niinistö olisi kieltämässä lakko-oikeuden. Tulee mieleen eikö tälläisiä lausuntoja antavat ole seurannut vaalikeskusteluja. Niinistö päinvastoin olisi kieltämässä laittomat työsulut yrityksiltä. Tässä kriittisessä tilassa missä eurooppa on ja SDP valtionvarainministeri on työntämässä rahaa konkurssivaltioille ei mene pitkään kun Suomi on samassa tilassa. Nyt tarvitaan lujaotteista presidettiä joka ajattelee Suomen etua. Suomen rahat ei kuitenkaan riitä pelastamaan eurooppaa. Tähän mennessä lahjoitetut rahat saa riittää. Näin vaikeassa kun ollaan ei siinä viherpiipertäjä pärjää. Ainut vaihtoehto näistä ehdokkaista on SAULI NIINISTÖ jolla on edellytyksiä pitää Suomi pois konkurssivaltioden listalta.
- Mielikuvitusta lisää
Kauniisti uskottu, mutta nykyään todellinen, poliittinen valta on hallituksella ja eduskunnalla.
Presidentin oikeuksia on rajoitettu 1990-luvulta lähtien ja lisää rajoituksia on tulossa. Valitettavasti presidentti ei kykene pitämään Suomea poissa konkurssivaltioiden listalta, mutta siihen, mitä viestimme maailmalle ja mikä Suomen brändin on, hän vaikuttaa olennaisesti. - temari.,,
Brändin luovat käytännössä vahvuustekijät, mitä enemmän näitä vahvuustekijöitä on, sitä helpompi on rakentaa brändi. Esimerkiksi Imatran brändiin voidaan sanoa olellisesti kuuluvan Imatran koski, Saimaa, vahva paperiteollisuus ja rajaan liittyvät asiat. Lisäksi voimakkaasti kehittyvä vapaajan toiminta kylpylöineen ja muine oheistuotteineen, unohtamatta kulttuuria eri muodoissaan.
Ihannetila olisi, jos Suomen brändiin voisi liittää yhtenä osatekijänä Imatran kaupungin. Maailmalla kysyttäessä, -mitä tulee ensimmäisenä mieleen maasta nimeltä Suomi. Vastaus tulee heti, Imatra ja siellä nuo edellä luetellut brändin osa-tekijät. Silloin maine olisi sillä tasolla, kuin sen pitääkin olla.
Vaikka brändi olisi kuinka hyvä ja ammattitaidolla rakennettu, mutta maine ei vahvista sitä, ei hyvälläkään brändilla ole mitään merkitystä. Hyvä brändi perustuu todellisiin tekijöihin, jotka ovat todistettavissa missä ja milloin tahansa.
Lisäksi brändin on vedottava kohderyhmään niin, että he haluavat tulla toteamaan itse sen paikan päälle, eli tässä tapauksessa meille tänne Imatralle.
Suomeen on yritetty luoda brändiryhmän toimesta uutta brändiä. Aikaansaannos ei vakuuttanut ainakaan minua. Sellaisen brändin olisi osannut kyhätä kuka tahansa, vähänkin asiaan paneutunut ryhmä, tai yksi henkilö.
Oma vastaukseni nimimerkin "Mielikuvitusta lisää" kysymykseen:" mikä Suomen brändi on.
No tällä nyt ei suoranaisesti ole tekemistä presidentin vaalien-, eikä ehdokkaiden kanssa, mutta epäsuorasti kyllä.- ylpee meistä!
Pekka Haavisto on paljon parempi Suomi-brändääjä, kuin Sauli Niinistö. Jopa Jenkeissä oli lehdet kirjoitelleet, mikä ihme on tuo pieni pohjoinen edelläkävijäkansa, joka antoi naisille ekana maailmassa äänioikeuden ja nyt niillä pääsee avoimesti seksuaaliväehemmistöön kuuluva pressan vaalien toiselle kierrokselle. Kehotettiin amerikkalaisia ottamaan meistä mallia.
- temari.,,
ylpee meistä! kirjoitti:
Pekka Haavisto on paljon parempi Suomi-brändääjä, kuin Sauli Niinistö. Jopa Jenkeissä oli lehdet kirjoitelleet, mikä ihme on tuo pieni pohjoinen edelläkävijäkansa, joka antoi naisille ekana maailmassa äänioikeuden ja nyt niillä pääsee avoimesti seksuaaliväehemmistöön kuuluva pressan vaalien toiselle kierrokselle. Kehotettiin amerikkalaisia ottamaan meistä mallia.
Tässä on yksi hyvä bränditekijä.
Venäläiset lehdet eivät ole kehottaneet vielä ottamaan mallia Suomesta, mutta ehkäpä sekin aika vielä tulee. Siellä rakennetaan kiireellä valvontajärjestelmiä presidentinvaaleja varten.
Venäläinen lehti: "Suomessa, presidentinvaalit osoittautuivat paljon mielenkiintoisemmiksi kuin odotettiin. Kokoomuksen Sauli Niyniste voitti ensimmäisellä kierroksella. Mutta hän sai vain 37% äänistä. Ja toisella kierroksella hänen kanssaan Vihreä ehdokas mutta silti avoimesti homo Pekka Haavisto."
abc-news sanoo: "Lipevä poliittinen veteraani Niinistö."
Pekasta on tulossa Suomen brändi maailmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917550Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226295Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604417Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333044Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902628Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh321898- 1291531
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971514Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21762"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19703