MITKÄ KAIUTTIMET KONEESEEN

TYHMÄ

Eli mitkä hyvät kaiuttimet tietokoneeseen?
Haluaisin semmoiset että ääni kuuluu hyvin.
Peli tarkoitukseen tulossa eli pelaan tietokoneella paljon.

Olen aatellu tota: Creative Labs GigaWorks T40 Series II

Ja muuten maksimi hinta olisi 100e tienoilla.

18

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grnij´0´0

Osta Audio Pro Addon One, 185 euroa. Paremmat vielä Genelec 6010A.
      Ei kannata ostaa roskaa, ei niillä halvoilla tee mitään, koristeita ovat.

• ostelija.

halpakin on usein tyhjää parempi. Ostajan pitää vain itse tiedostaa mitä saa millä rahalla ja mitä itse tarvitsee. Joillekin riittää vähempikin. ylijäävällä rahalla sitten ostetaan muuta tarpeellista.

• makuasia, mut kysyit

Osta ennemmin kuulokkeet tuolla rahalla, niin saat edes jonkinlaista uskottavaa ääntä.

• Ääntä peliin

Nuo Gigaworksit & Addon Onet ovat molemmat erittäin hyviä hinta/laatusuhteeltaan. Varsinkin nuo Audio Prot ovat ällistyttävän hyvät hintaansa nähden, nuo saa muuten esim. Hobby Hallista 169 €/pari, ei todellakaan paha hinta.

• havaitsija.

Aloittaja kertoi suomeksi, että maksimihinta olisi 100e tienoilla.

• Minulla on tietokonekäytössä alle sadan euron puoliavoimet Sennheiser-kuulokkeet. Niiden toisto on aivan eri planeetalta kuin minkään huonosti sijoitettujen halpiskaiuttimien, ja niin tietysti pitääkin kun otetaan huomioon kuulokkeiden rakenne ja toimintaperiaate. Toisto on veitsenterävää ja ulottuu kuuloalueen alaralle. Jos tarkoituksena on kuunnella materiaalia yksin, helposti ja muita häiritsemättä, on kuulokkeet paras valinta, kunhan vaan malttaa pitää ne äänenvoimakkuudet kurissa.

Addon onet ovat hyvät ja kehutut kaiuttimet, mutta nekin pitää sijoittaa melkoisen järkevästi, että niistä saa jotain irti.

Alla yhdet halvat Sennheiserit (ei samat kuin itselläni):

http://www.veikonkone.fi/epages/VeikonKone.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/VeikonKone/Products/4044155044423

• TYHMÄ

Vastauksia lisää
      kiitos

• Kerrankin jonkun ihmisen nimerkki kertoo kaiken olennaisen kysyjästä itsestään.

• Audio Prolle

Selkeä ääni näistä vaihtoehdoista.

Nuo JBL Studio sarjan kaiuttimet (ovat passiivikaiuttimet) tarvitsevat vielä vahvistimen, eli budjettisi ylittyisi min. 400 €.

Sanoisin, että ota nuo Audio Pro Addon Onet aktiivikaiuttimet testiin. Ovat erittäin hyvät hintaansa nähden. Osta sitten vaikka käytettynä aktiivisubbari myöhemmin noille kaveriksi, jos tuntuu ettei bassoa ole tarpeeksi.

• TYHMÄ

millainen toi lg kotiteatteri on?

• nbvmnbvn

Creative Labs GigaWorks T2

• nbvmnbvn

Korjaan: T3

Hinta on suurempi, mutta hyvin soivat.

• Genelecin mies
      • 1029 käytettynä

Ei kannata ostaa noita kaikkein tehottomimpia ja pienimpiä mini-geneleccejä (6010 10w ja 8020 20w vahvistimilla), niillä ei tee mitään. 8030B (maksaa jo yli 600/kpl) on ensimmäinen jota tietokonekäyttöön voi harkita. Myös jos löytää käytettynä halvalla vanhemman mallin 1029A, se on vähän painavampi mutta vastaa spekseiltään 8030:iä (40w basso- ja diskanttivahvistimet) ja on jo hyvä tietokonekaiutin.

• Hah Geneleknarsistit

"..niillä ei tee mitään." Voi hitto mitä sontaa! Pelkkää elitistipelleilyä. Jos joku tiedustelee alle 100e purkkeja tietokoneen kylkeen, niin aina tulee nämä porvarisnobi-idiootit nenä pystyssä mussuttamaan "kun ei saa laatua". (Mikä halpa telakka iPodille? Vast: "kaikki paskaa, paitti 30000e Behringplaaaplaaa..Mulla on niitä 4 huoneen joka nurkassa, niin just menee arkikäytössä." Kysyjälle: alle satkulla ne gigaworksit on parhaasta päästä, eli riittävän hyvät lähes kaikkeen.

• hifisti 5923

Mikä olis budjettina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe