se vain on totuus ja laihat hinaripellet jotka on meille kateellisia
joutuvat tyytymään pikkutyttöihin.
on se niin säälittävää.
onhan se ikävä katsella kun isot finniselkäiset jannet naureskelee kyniksille jotka täällä ulvoo kateuttaan kun eivät saa roinaa mistään ja ruokakaan ei maita.
voi voi pör pör
200kg roinaajat saa naisia
1
109
Vastaukset
- Mauno-Kyllikki
Nuorempana mä elin perheessä, missä mutsi dokasi ja räyhäsi kotona kännissä ja dissasi mua ja isukkia, ettei meistä ollut mihinkään. Isukki koetti pitää perheen elämää yllä. Välillä kun mutsi meni oikein sekaisin, niin poliisit kävi hakee hänet yöksi pahnoille. Mä tietty aloin oirehtii itsekin, koulu meni miten meni ja mä olin aika syrjään vetäytyvä. Sossun virkailijat kävi muutaman kerran meillä kotona. Eikä isukkikaan voinut aina hyvin. Mun itsetuntokaan ei ollut ihan kohdillaan ja sitä pönkittääkseni mä aloin pukeutuu aika paljastavasti ja jossain vaiheessa, kun sitä mulle ehdoteltiin, niin mä suostuin seksiin. Ja kun sana kiersi, että multa saa, niin ei kestänyt kovin kauaa, kun mä olin ollut jo useamman eri kundin kanssa. Olin vasta 16-vuotias, kun mä tulin raskaaksi ja sain alkuviikoilla keskenmenon. Mutsi haukkui mua koko ajan kotona huoraksi ja isukki koetti puolustaa mua.
Seuraavat pari vuotta meni kuin sumussa, enkä mä tiennyt mitä elämällä tehdä. Kunnes ollessani reilut 18v., yksi vanhempi mies tarjosi mulle rahaa seksistä. Sen jälkeen mä tiesin ainakin hetken, mitä mä teen. Sain vuokrayksiön itselleni, sossun virkailijat puolsivat. Mutsi joutui vankilaan kun puukotti isukkia. Onneksi isukki selvisi hengissä. Aloin myymään itseäni, sain asiakkaita enemmän ja vähemmän. Yleensä enemmän. En edes ajatellut myydä itseäni kovin pitkään, mutta kuukausista kertyi vuosi ja vuodesta vuosia. Ja muutamasta asiakkaasta tuli kymmenen ja pian kymmeniä eri asiakkaita. En edes halua sanoa, kuinka paljon niitä on mua nainut vähän yli 5 vuoden aikana. Asuntoa on tullut vaihdettua useamman kerran.
Viime loppuvuodesta mä sain tarpeekseni huoraamisesta. Olin yhteydessä isukkiin, kävin juttelee hänen kanssa. Yhteydenpito olikin ollut aika pientä viime vuosina. Mutsi on laitoksessa, isukki oli saanut eron hänestä ja asuu yksin. Me sovittiin asioita ja mä muutin isukkini luo asumaan. OK-talossa on hyvin tilaa kahdelle. Nyt mä olen ollut 2kk kuivilla huoraamisesta. Oli hankalaa poikkasta asiakassuhteet, monet niistä miehistä olivat todella hyviä tyyppejä. Joka aamu vanhat rutiinit iskee päälle, on vaikeaa irtautua menneestä. Kun kalenteri ammottaa tyhjyyttä, on koko ajan kuin hakusessa, että mitä pitäisikään tehdä. Onneksi asun seudulla,millä en ole koskaan huorannut. Vain yhden kerran mä olen törmännyt mieheen, joka oli tutun oloinen ja hän katselikin mua aika pitkään, muttei puhuttu sanaakaan. En ole varma, että oliko hän mun ex-asiakas vai onko hän tuttu vain muista yhteyksistä. En muista itse. Joten siitä tuli mulle mieleen, että voiko ****** maineesta päästä eroon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?533125Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n542315Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari722221Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa982108Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261928Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh701830Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr881577Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http551362Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1411321Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1661139