Syövät avuttomat taimenet ja kuhat pois koko järvestä sitten, eikä ole kokorajoitusta hauilla enää ollenkaan. Kun ylivoimaisia tappokoneita noihin verrattuna.
Ikävin tilanne uistellessa, en kyllä ymmärrä että miten joku nuoriso pelkää kaloja että "hauki puraisee varpaaseen", ei kalat ole vaarallisia: tämä on vaarallista:
Sellainen järvi, missä keli saattaa muuttua myrskyksi noin puolessa tunnissa yli 50cm aaltoja voi tulla, kerran olin kapteenina ajamassa kuten yleensä olen, iski tuollainen myrsky uistellessa ja sellaisella alueella oltiin että syvyyttä paljon, se pelotti että jos vene hajoaa kun ei kestä ehkä aallokkoa.
Ja vielä kun itsellä on aika huono uimataito, mutta joo saaria oli siinä lähellä minne olisi päässyt jos vene olisi uponnut.
Oli pakko ohjata suoraan aallokkoa vastaan jotta päästiin pois siitä myrskystä..
Justiin haukia ei ikinä saisi päästää pois kun tulee.
kalatpelottavatpieni
0
213
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462