Teiniäidinblogi, taas näytillä ! ;)

Nastysi

http://nastysi.blogspot.com/

Eli siis blogini on taas kaikkien nähtävillä ja kaikkien kommentoitavana. Kirjotan (yritän taas kirjottaa) omasta ja poikani elämästä ja siihen liittyvistä kommervenkeistä ;D

8

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenzu~

Siis kui kehtaat julkisuuteen huudella tollasesta kännäämisestä? Mä en kehtais todellakaan, varsinkaan jos mulla olisi lapsi. Hävettäis iha helvetisti jos olisin juonut itteni "perseet olalle" niinku ite sanoit:" Mulla oli perjantain 18.v synttärit ja voin sanoo, et hitto ku olin humalassa ! Siis kirjaimellisesti ihan perseet olalla."

Voi tsiisus..

Itse olen 20-vuotias yhden lapsen äiti (lapsen isän kanssa ollaan edelleen kihloissa) enkä nuoresta iästäni huolimatta ymmärrä tuollaista touhua.
      Ei pahalla muttei kyllä hyvälläkään!

• kenzu~

oho, edellinen korjaa: "varsinkaan KUN mulla ON lapsi"

• Nastysi

Jokanen taplaa tyylillään ;)

• jgdfk

Ja jotkut tyylittömästi. Jotain rajaa!

• ...

Todella säälittävää.. Haluat vain huomiota kun kaikkialla mainostat tylsää blogiasi..

• kenzu~

"Jokanen taplaa tyylillään ;)"

No mut kai tajuat että tossa ei oo mitään tyyliä?? Ja kai tajuat myös sen, että nolaat itsesi totaalisesti? Mutta se kai on tarkoituksesi, ihanteesi on varmaan tämä Jussi Parviaisen hoito Saana, jonka blogi on yhtä mauton kuin sinun?
      Oikeesti lopeta ajoissa! Tuo on oikeasti todella, TODELLA negatiivista "mainosta" sinulle.

Ei elämä lopu siihen, kun lapsi tulee, mutta kyllä sitä pitäis osata VÄHÄN viisaammin osata käyttäytyä. Ja kun viihteelle mennään niin ei ole kovin järkevää anyways juoda perseitä.
      Kai sinä nyt sen ymmärrät.. toivottavasti ainaskin :/

• rockenrollaaa

okei, eli siis sä olet teiniäiti, sun lapses isä on narkomaani ja täys lurjus ja susta on siistii kännätä. Sä et anna itsestäsi kovin hyvää kuvaa blogisi kautta, vaikka minusta teiniäiti voikin olla hyvä äiti niin sanoisin sinulle,että kasva aikuiseksi. tv. 21 v äiti

• Sanat hallussa?

Blogissasi on kuva, jossa pidät poikaasi sylissä ja kuvateksti on "Iltatähteni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe