Auttakaahan tyhmää... Minulla on muutaman vuoden vanha digi-tv ilman tallennusmahdollisuutta. Jos haluan tallentaa tv-ohjelmia, pitääkö minun hankkia tallentava digiboksi? Vai onko jokin yksinkertaisempi tai halvempi vaihtoehto?
Kiitos jo etukäteen!
Digi-tv ja tallennus
Adaneth
2
97
Vastaukset
Digiboksi on kyllä se yksinkertaisin vaihtoehto.
- vaihtoehtoja on
Vaihtoehdot:
1. TV Kaista, kk-maksullinen palvelu joka tallentaa vapailta kanavilta ja tallenteet säilyy 4 viikkoa. Tosin vaatii tietokoneen jotta tallenteita voi katsoa tahi polttaa dvd:lle.
2. Tallentava dvd-soitin.
3. Tallentava digiboksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502